Täällä kans tuntemuksia alamassulla.. oisko se joku kaasu joka etsii vain ulospurkautumistietä...
*pooooh* !!
On meinaan iskenyt pahimman laatuinen umppa
:'( levolacia nappas tänään ja Le`laatoituksen meinas lennähtää ulos oli lämmintä, hidasliikkeistä ei-sitten-niin-minkään-makuista ja YÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖk kurkku heitti koukkua useaan otteeseen ennenkö tajusin napata viinirypäleen suuhun maun poisviemiseksi.. :x :x :x LUOJA !! ehkäpä alan sitten syömään kaikkea luumulla koristeltua, aloitin jo eilen illalla pojan luumusoseella.. oli kyllä aiiiivan liian makiaa mun makuuni..
Tunnustus: olen ostanut vauvansydänäänikuuntelulaitteen. Olipas sana
maksoi pari kymppiä käytettynä ja testasin tietysti eilen kuuntelemalla omaa sydäntäni ja esikkokin sai kuunnella omia sydämen lyöntejä, oli muuten pojalla villi ilme
:xmas:
myyjä neuvoi että kannattaa testata että sitten kun vauva on isompi niin selkeästi erottaa ne :heart:jumpsuttelut sitten hikasta ja potkuista.. Koeajettu siis on
Tinkatar Nyt on aika jolloin ei luovuteta, jos pikkiriikkinen kaverikin siellä sinnittelee niin nyt hoidat itseäsi ja yrität pysyä positiivisella mielellä
:hug: tiedän että nää puheet mitä kaikki sanoo tuntuu sanahelinältä, kaikki tsemppaukset mutta siellä on pieni sydän joka jumpsuttaa ja siinä hetkessä eletään ja nautitaan eikö
? :hug:
jos käy väistämätön
ei ole mitään millä sinä pystyt asiaa estämään, näin minulle silloi sanottiin kun tm tuli keväällä.. sulla sentäs siellä asukki on =) ja raskaana olet !! :heart:
Ja tällä listalle sinnittelet vielä 9 kk !!! eikös vaan likat ?? :wave:
:kieh:
Liikkeistä vielä: ystäväni kertoi minulle että oli tuntenut kakkosen liikkeet rv 13 lähtien, ne muistutti semmoi pieniä nykäisyjä.. luuli ensin kasvukivuiksi mutta kun niitä tuli tasaseen tahtiin niin tunnisti ne liikkeiksi.
Jos nyt tekis töitä-..
tai sit ei ku ei näy clientteja..
ehkä käy vetäsemässä näkkäriä, sulatejuustolla ja kurkulla
AM & hippunen 9+3