Hakutulokset

1. O

*HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

Hei sanokaas tosta miehen ultraan tulemisest viel, että onko se ihan "syy" olla töistä pois jos on menos ultraan eukon kans? Vai työpaikast riippuvainen juttu..?
  2. O

Mä en oo pystyny käyttämään maitotuotteita just niin yhtään ja olo on ihan kauhee.. Maito maistuu tosi pahalle. Aiemmin join sitä aina ja söin paljon jogurtteja ym. En oo pystyny nyt reiluun viikkoon juomaan muuta ku vettä ja sitäki jäitten kans ku lämmin vesi tökkii :( Ennen söin myös purkkaa...
  3. O

hmph.. enpä kyllä suosittelis kellekään ostaa näitä rannekkeita. En mä ainakaan huomaa et mitään apua olis. Laitoin ne jo keskel yötä ku oli huono olo, mut aamul oli viel hirveempi olo ku aiemmin... Ja sama jatkuu. En tiiä sit täytyiskö noihin uskoo ihan täpöllä et ne toimis vai mitä.. phyh..
  4. O

Kävin äsken ostamassa semmoset pahoinvointiin auttavat rannekkeet. En oikein tiiä vielä toimiiko vai ei, ku oli kauhea nälkä ni siksiki huono olo. Mut pitää huomenna aamupäiväl testata, sillon on kuitenki kaikkein kauhein olo. Niin juu ja joku puhui että ne on puiset(?) mikä ei kylläkään pidä...
  5. O

Kävin tänään siel neuvolas. Voi kyl sanoo et p**ka reissu mut tulipaha tehtyä. Törkeen huono olo ja eikö se eukko venyttäny sen viel puoleentoista tuntiin. En kostunu koko käynnistä yhtään mitään, yleistää plaa plaata vaan. ihan hyvin olis voinu sen ultra ajan varata puhelimessakin. Ultra on nyt...
  6. O

*HUHTIKUUN MASUASUKIT*

Sillon kun oli kamala väsymys (vielä pari vkoa sitten), ajattelin ettei voi olla mitään pahempaa. Nyt kun ei enää väsytä, toivon vaan että sais nukuttua ku on niin huono olo. Ei mee mitenkään mieliksi näköjäs. Kahvia en oo juonu kahteen viikkoon. Se alko maistumaan semmoselle kitkerälle ja siitä...
  7. O

*HUHTIKUUN MASUASUKIT*

voi ei.. on kyllä typerä olo. istuttiin sohval miehen kans, ni se röyhtäsi ja se hais nii kauheel ja mul oli muutenki jo huono olo ni aloin itkemään :laugh: vähän sain kuulla kuittailua siitä :headwall:
  8. O

*HUHTIKUUN MASUASUKIT*

Ai niin, ja mahtaakohan lonkkakivut kuulua asiaan vai onko musta vaan tulossa vanha?? (jo huimat 21v ;P) Ei koskaan aiemmin oo lonkka kipuillu, nyt jo kolmatta päivää vihloo ilkeesti ku kävelee.
  9. O

*HUHTIKUUN MASUASUKIT*

Kertokaas turkulaiset minne mun pitäis soittaa et saisin lääkärintodistuksen kun oon töistä pois? Nlaan vai omalääkäril vai minne? Niin ja pitääkö sinne mennä näytille vai voiko ne kirjottaa sen ilman? Nyt voin kyl sanoo et pahenee vaan ajan kans tää olo... viime yöstä asti ollu oksennus...
  10. O

*HUHTIKUUN MASUASUKIT*

Joku puhuiki tost sairasloman hakemisest. Kertokaas kirjottaako ne lääkäris kuin helposti saikkua raskaus pahoinvoinnin takia? On meinaan käyny mieles useammin ku kerran et ku sais vaan nukkua ja olla rauhas... 7+4

Yhteistyössä