Wendy: Mulla alkoi pahoinvointi tai kuvotus siinä 5+5 suunnilleen, eikä toivoa paremmasta näy. Päivät on kyllä tosi erilaisia. Sunnuntaina ja tänään on aivan hirveä olo, mutta eilinen meni sellaisella peruskuvotuksella läpi.
Kerroin raskaudesta eilen esimiehelle, joka suhtautui kyllä tosi hyvin. Sanoi, että tee vaan vapaasti etätyönä tai ole sairaana (3 pv saa olla omalla ilmoituksella), hän kyllä valehtelee mun puolesta täällä toimistolla (poissaolon syyn). Se helpotti tosi paljon mun oloa, kun sellainen paniikinomainen jaksaminen ja huono omatunto saamattomuudesta voivat vähän väistyä.
Tervetuloa uusille! :flower: :wave: Meitä on jo tosi paljon, jokohan alkaa huhtikuu kulua loppuun kohta.
Ennen olin tosi aamu-uninen, ja torkutin kellolla vaikka kuinka kauan ennen kuin nousin. Nyt aamulla on tosi vaikea maata paikoillaan, kun kerran on herännyt, ja kaikki ulkoa kuuluvat äänet häiritsevät. Kummallista touhua. Ja tilannetta ei helpota yhtään se, että aamulla jo sängyssä on nälkä ja pahoinvointi nostelee päätään. Yritän siinä vähän napostella banaania/voileipäkeksiä/suolakeksiä ennen nousemista, jotta pääsen aamupalalle asti oksentamatta. :$
Mä en kyllä odota BB:tä yhtään, vaikka muuten telkkarin edessä tuleekin lojuttua nyt vähän enemmän.
Tilia 7+0, juhuu, enää toivottavasti noin viisi viikkoa pahoinvoinnin helpottamiseen
:headwall: