Hakutulokset

1. O

*HUHTIKUUN MASUASUKIT*

heha, mäkin otin jo kuvia sivuprofiilista :D Ihan vaan mielenkiinnosta, voi sit verrata parin viikon päästä :P Rv 7+3
  2. O

*HUHTIKUUN MASUASUKIT*

Nouu.. neuvolaan vielä yli viikko aikaa... Mullakin maha tuntuu pullistelevan, kävin päivällä h&m:llä hipistelemässä mamma vaatteita ;p Ei siel ollu oikee mitää mitä päälleen ilkeis laittaa... kauheita tanttavaatteita... Ostin sit iha normipuolelt pari pitkää paitaa ku meinaa nykysistä maha...
  3. O

*HUHTIKUUN MASUASUKIT*

hehe.. kuulostaa et kaikil alkaa housut olee piukassa :p Itsekin ostin just kolitsihousut, mutta en kehannu vielä mammaosastolta ostaa niitä :D
  4. O

*HUHTIKUUN MASUASUKIT*

oho, meni väärinpäin toi lihavointi systeemi.. :D Ootteko muuten maistanu Pirkan piccolo mix-jäätelöitä. Semmonen paketti mis on 3x4 erilaista jätskiä, maksaa alle 4e.. Himo :p Rv7+0
  5. O

*HUHTIKUUN MASUASUKIT*

[/b]superheppuli: [b] mikä ihmeen kiinnittymisvuoto..?
  6. O

*HUHTIKUUN MASUASUKIT*

Raa'assa lihassa on aina olemassa ruokamyrkytys riski. Mediumhan on puoliraaka, jos ei joku tiennyt. Hyi että viime yönä iski huono olo :/ koko päivän oli muuten ok olo, mutta kun menin nukkumaan niin maistui koko ajan oksennus suussa ja tuntui et tulee ylös.. olo oli kuin menis humalas...
  7. O

*HUHTIKUUN MASUASUKIT*

raskaus menee hitaasti... kasvais jo masu :p
  8. O

*HUHTIKUUN MASUASUKIT*

miks tää aika menee niiiin hitaasti... :p
  9. O

*HUHTIKUUN MASUASUKIT*

he, olinpas hassu eilen. olin keittiössä ja säikähdin kun avokkini tuli siihen ovelle niin aloin itkemään xD En aiemmin edes ajatellut tuota keskenmeno asiaa, mutta nyt kun kaikki siitä puhuu niin alko hirvittämään jos sittenkin se menee kesken... :/ Rv 6+6
  10. O

*HUHTIKUUN MASUASUKIT*

hmm, eikös kaksosten saamiseen tarvita kaksossukulaisia.. meidän suvus ei ainakaan ole kaksosia kummankaan puolelta, että se siitä sitten :P
  11. O

*HUHTIKUUN MASUASUKIT*

Olis muuten kiva jos iätkin näkyis tos etusivul.
  12. O

*HUHTIKUUN MASUASUKIT*

hmm.. voiks rinnat oikeesti olla jo kasvanu? en oo kyl ite mitn huomannu. Maha on kyl tajuttoman turvoksissa. Kävelenki varmaa jo ku olisin yheksännellä kuulla xD
  13. O

*HUHTIKUUN MASUASUKIT*

nouuu.. tänään "jäin kiinni" töissä. Työkaveri kysyi ihan suoraan et oonko raskaana ku en enää polta ja oon koko ajan väsyny.. Ja se on viel kaikenlisäks mies, mut sil on itellä pari vuotias muksu ni on varmaa tuorees muistis mimmonen oma muija on ollu :P Tätä on vaikea pitää salassa... damn...
  14. O

*HUHTIKUUN MASUASUKIT*

hmm.. en ole kertonut äidilleni vielä raskaudestani, eikä mulla ole oikein ketään muutakaan keltä kysyä, niin kysyn nyt sit teiltä. Mikä kiire sinne ultraan on? Antaako ne ajan neuvolasta vai pitääkö sinne itse soittaa aika? Neuvola aika mulla on jo sovittuna 1.9. Ja te turkulaiset; onko ultra...
  15. O

*HUHTIKUUN MASUASUKIT*

mirkku-87: Teen kylmävarastohommia. n. 20kg painavimmat mitä käsin tarvitsee nostella. Mut tän väsymyksen keskel tuntuu et hyvä kun kynää jaksaa nostaa... :/ En oo viitsinyt töissä vielä mitään puhua raskaudestani, mutta tahtia on pakko ollut hidastaa, ei vaan jaksa. Kai ne vähän arvaileekin...
  16. O

*HUHTIKUUN MASUASUKIT*

Mietityttää tuo kun useat puhuvat että on pohjaton nälkä, kun taas toiset sanovat ettei mikään pysy sisällä. Itselläni ei ole kumpaakaan, vaan aina kun syön tulee täysi olo ihan heti. Ei pysty siis syömään paljon mitään kun heti on ähky. Onko se ihan normaalia vai eikö siitä vaan kukaan puhu...
  17. O

*HUHTIKUUN MASUASUKIT*

Vieläkös tänne mahtuu? Rv 6+2, la 5.4 =) Avomiestä vähän hirvittää, se kun on vasta 19v.

Yhteistyössä