Hakutulokset

1. A

TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

Heippa kaikïlle, Ja :heart: Onnea kaikille uusille vauvoille ja heidän perheilleen :heart: . Jaksamista kaikille yliaikaisille, toivottavasti mahdollisimman moni teistä pääsisi synnyttämään jo heti alkuviikosta :) . Omassa navassa ei raportoitavaa. Aamuyöstä supisteli ihan...
  2. A

:heart: :heart: Runttipullalle onnea pikkuruisesta tyttärestä :heart: :heart: Anni
  3. A

Heippa, Onnea Emmy, Ruusu ja Haidi :heart: :heart: . BabyP tsemppiä huomiselle :hug: . Tankille supistuksia. Kuulostipa tylsältä tuo sinun viiden päivän turha makoilu prenalla. Toivottavasti itse pääsen suoraan saliin + kalvojen puhkaisuun perjantaina kuten lääkäri lupasi. Oma napa...
  4. A

Huomenta, Sef toivottavasti sait nyt sitten nukuttua yösi paremmin kun ei sitä palkintoreissua vielä tullutkaan ja hyvä, että masussa oli kaikki mallillaan. Mulla kyllä vaikutti positiivisesti se torstainen tilanteen tsekkaus noihin nukuttuihin yöuniin kun männä yönäkin nukuin heräämättä...
  5. A

Tervehdys kaikille, Onnea mama ja Tuulia :heart: . Sef toivottavasti se olisi menoa nyt, lykkyä pyttyyn. Uusille tervetuloa mukaan. Omassa navassa ei erityistä. Nukuin viimeyön 7.5h heräämättä kertaakaan, ihanaa :) . Supistelee epäsäännöllisesti mutta kipeästi ja limatulpaa tulee...
  6. A

Tervehdys kaikille :wave: , Onnea kaikille vauvaantuneille :heart: ja kiitos kun jaksatte raapustaa noita synnytyskertomuksia, niitä on aina mielenkiintoista lukea. Monella tuntuukin olevan ilmassa jo ihan sellaisia oikeita lähtöä enteileviä merkkejä, toivotaan nyt, että viikonlopun...
  7. A

Iltaa kaikille, Onnea Lappitar pienokaisesta :heart: . Uusille tervetuloa mukaan :wave: . Sitten omaa napaa. Olikin nimittäin aika vauhdikas iltapäivä meikeläisellä. Aloin vuotamaan yhden pintaan verta ja ihan jonkinverrankin. Pian alkoi supistella ja masukki jytäsi minkä kerkesi...
  8. A

Onnea Rouva Rosmariinille :heart: . Emmy on jo tosiaan varmasti halkemassa omaa nyyttiänsä. Ompas Daizzin ja Olivian pienillä ihanat tukat kummallakin. Toivottavasti Tuulia ei raskausmyrkytystä sulla todeta. Omassa olossa ei raportoitavaa. Sain nukuttua viimeyönä melkein yhdeksän...
  9. A

Iltaa kaikille, Suuret onnittelut kaikille palkintonsa noutaneille :heart: . Kiitoksia mukavista synnytyskertomuksista. JennaKä jaksamisia sinne sairaalaan. Runttipulla ja Pearl ovatkin jo urakkansa tehneet. Mites on Emmyn tilanne?, toivottavasti olet sinäkin päässyt jo sisälle...
  10. A

Emmy eipä kestä kiitellä :hug: . Muistan itsekkin kun esikoista yliaikaisena odottelin kuinka valtavan pitkiä ne viimeiset päivät ja yöt olivat. Kuinka toiveekkaana sitä iltaisin meni nukkumaan ja kuinka kypsää oli aamulla herätä ja huomata ettei se lähtö tullutkaan (kun jotenkin mulla oli...
  11. A

Emmylle hurjasti tsemppiä matkaan. Ihanaa, että pääset vihdoin ja viimein tositoimiin ja pitkä odotus palkitaan parhaalla mahdollisella tavalla :hug: :heart: . Anni
  12. A

Huomenta kaikille, Täällä ilmoittautuu linjoille yksi yökukkuja |O . Heräsin tossa vähän ennen kahta kun kolmonen näki pahaa unta, pari tuntia pyörin tyhjänpanttina sängyssä kun pissitti, janotti, supisteli jne.. Äsken sitten kaivoin esiin läppärin ja päätin, että jos ei uni kerta tule niin...
  13. A

Tervehdys kaikille, Täällähän alkaa heti tapahtua kun on päivän poissa ja hyvä niin =) . Eli onnea Tuuli ja Toive :heart: . Ja lykkyä pyttyyn Pearl, Runttipulla ja MaMa :wave: . Emmylle voimia ja jaksamista :hug: . Sef hyvä, että asiat selvisivät parhain päin :) . Sitten...
  14. A

Tervehdys taasen, Voihan vitsaus Emmy olin siis ihan satavarma, että olisit jo "työntouhussa", jaksamisia :hug: . Pikku-papu on hurmaavan näköinen :heart: . Onnea vielä kertaalleen tuoreille vanhemmille :flower: . Kiukusta on ollut puhetta. Mulla pinna on kestänyt ihmeen hyvin kun...
  15. A

Tervehdys kaikille, Sateisena ja harmaana alkoi tämä viikko meilläpäin Suomea ja kaverikin joutui vielä kaiken kukkuraksi perumaan tälle päivälle sovitut treffit kun toinen heidän lapsistaan oli tullut kipeäksi. No eipä tuo oikeastaan minua haitannut, kun sain sitten tässä aamupäivän aikana...
  16. A

Iltaa kaikille, :heart: Onnea Kesää odotellessa ja JennaKaroliina :heart: . Päivä alkaa olla pulkassa ja omassa ( . ) ei mitään uutta raportoivaa. Jumpalla kävin rehkimässä, torstaina olisi sitten seuraava tunti, menen jos olo salli sen. Kaappeja olen siivoillut, imuroin ja muutenkin...
  17. A

Piti vielä palata kommetoimaan muutamaa unohtunutta asiaa. Emmy passaan tuota MaMa:n kommenttia. Ei yliaikaisuus todellakaan vaikututa tunteisiin vauvaa kohtaa, vaikka ihan varmasti nyt olo kypsä onkin. Mustakin on tuntunut, että sen oikein pitkän odotuksen (mulla tähänastisista pisin 41+4)...
  18. A

Huomenta, :heart: Onnea Olivia ja papupata :heart:. Enkelitytön äidille ja runttipullalle pikaista paranemista :hug: . Ja niitä kunnon supistuksia kaikille halukkaille, emmylle nyt ihan erityisesti/ensimmäiseksi. Oma yö meni ihan ok. Kävi kyllä taas vanhanaikaisesti eli nukahdin...
  19. A

Tervehdys, Niin se on taas yksi päivä melkein takanapäin. Menikin nopsasti tämä päivä kun oli sen verran suunniteltua ohjelmaa, että vasta nyt pääsin hetkeksi sohvalle pituudelleni. Vähän kun tässä voimia keräilen niin pitäsi vielä alkaa tekemään pitsaa pesueelle iltapalaksi. Miten teille...
  20. A

Tuizulle onnea matkaan ja Tuttiritarille ja emmylle kunnon supistuksia. Mulla on takana vaihteeksi hyvin nukuttu yö. Unta riitti 02.00-8.30 kylkeä känätämättä ja vielä heräämisenkin jälkeen sain nuokkua tunnin sängyssä ennen lasten heräämistä. Mieson lähdössä pienempien lasten kanssa...

Yhteistyössä