Heippa kaikki!
Onpa ihan ilma ulkona kun aurinko paistelee, harmi että taas sen verran paljon laiskottaa ettei voi kun sisältä ihastella. Mieskin on töissä viiteen asti.. No, taas hieno päivä yrittää saada jotain aikaseks.. =)
Minea, puhuit painosta...mulla lähtöpaino oli 53, ja nyt meen jo yli 70kg... Että löytyy meitä muitakin!
Toisaalta monet sanoo ettei mussa näy kun masussa se paino, tottakai on tullu muuallekin muttei niin paljon. Jotenkin en jaksa murehtia ( enää ) painonnousua, toivottavasti maitoa tulee niin sitä energiaa sitten tartteekin!!
Ja siitä
sairaalaan pakkaamisesta... oon tehny listan mutta alottaminen tuntuu vaikeelta. Tuntuu ettei vauvallekaan oo vielä oikeen hyviä vaatteita, ja tartteehan se mieskin sinne jotain, vai? Meillä kun ei oo autoa ja mennään varmaan taksilla, ja toivottavasti saadaan mennä perhehuoneeseen, niin kai sekin jotain sinne tarttee? Kertokaa tyhmälle... :ashamed:
Jonna75 Täällä pelot jyllää kanssa! Mä pelkään synnytyksessä eniten just sitä ettei se käynnisty, tai vauva juuttuu kiinni, ehkä vähän pelkään kipua kanssa, mutta eniten sitä että vauvalle sattuu jotain.. Että yritä tässä sitten rennosti ottaa..
Mutta toivottavasti tää menee ohi, koska nää tuli vasta tän vuoden puolella. Pitää yritää hokea vaan "että hyvin se menee". Vaikka eihän tohon niin hirveesti voi ite vaikuttaa!
Lara83 täällä liitoskivut on vaivannu jo kauan, aamusin on vaikeinta, ja yöllä kääntyessä. Ja aina noustessa ylös jostain, ja meillä sanottiin neuvolassa että se pahenee sitten vielä kun vauva kiinnittyy... Että tuskin ohi menee vasta kun vauva syntyy. Onneks oot saanu sen vaivan vasta näin myöhään!!
emmy ja vastan iho repeää täällä kanssa navan ympäriltä, en tiedä sitten kuinka pinnallinen oon mutta mua häiritsee se aivan hirveesti, toivoin että oisin selvinny ilman ainakin tän ekan raskauden. Oon niin ahkerasti rasvannukin, vaikka kyllähän mä sen tiesin ettei se välttämättä mitään estä. Vaikka kauneusarpina niitä varmaan pitäs osata pitää, mä en ainakaan vielä pysty siihen!
Näin unta että vauva kiinnitty, plumpsahti alas, oiskohan enne... Ja oon nyt nähny molemmat unet, että syntyy tyttö ja että syntyy poika! Aika jännää kun ei tiedä, ja mua on ruvennu (kaikkien muitten miljoonien asioiden lisäks) ärsyttämään kun ihmiset arvailee kumpi se on! No juu, tarttis keksiä mitä ruokaa sitä tekis ja saada raahattua ittensä kauppaan. Ihanaa kaunista lauantaita mammat!!
Monna79 + nappula 37+2