Hakutulokset

1. A

TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

Teebirdille ja emmylle jaksamisia (ja toki kaikille muillekkin voimia tarvitseville). Ellen ihan väärin muista niin ristiäisissä laulettiin kaksi virttä, en osaa kyllä sanoa onko se jokin pakollinen määrää. Emmy luultavammin käynnistäminen riippuu vauvan voinnista. Mulla ollut sekä että...
  2. A

Morjens, Hyvä Runttipulla, että sait nukuttua paremmin ja Kirppuselle ja mmamaa jaksamista :) . Mulla on takana ihan hyvä yö. Tuntuukin että nykyisin joka toinen yö on hanurista ja joka toinen menee hyvin. Nukuin siis viimeyönä liki 10 h yhdellä vessareissulla, jonka aikana en käytännössä...
  3. A

Lappitar ja Foxilady77 Onnea :heart: :heart: . Nythän näitä vauvoja alkaa putkahdella ihan urakalla ja mikäs sen mukavampaa =) . Ehkäisystä on ollut puhetta. Meillä on sellainen sopimus miehen kanssa, että kunhan masukki saadaan kunnialla ulkoistumaan, niin hän menee ja tilaa itselleen...
  4. A

:heart: Onnittelut Johjo, rakuuna, Pompo ja Violet :heart: . Runttipullalle :hug: . Paranemisia ja parempaa mieltä. Jiimin lääkärireissu kuulosti todellakin aika karseelta ja toisaalta koomiselta. Onneksi sait kuitenkin asiat hoidettua ja toivottavasti tuo kyseinen lääkäri pidetään...
  5. A

Cruellan pikkuinen on ihana =) . Lappitarelle lähettelen täältä virtuaalisesti suppareita, kuulosta kumman tutulta meiningiltä :kieh: . Flunssasten olokin alkaa ilmeisesti vähän helpottua, vai? Oma napa voi hyvin. Paine peräpäässä on lisääntynyt ja vatsakin painunut selkeästi...
  6. A

Huomenta, Lykkyä pyttyyn Johjo ja Teebird :wave: . Mama kyseli soittelusta. Mulla viikkoja kasassa vasta niin vähän, että soittelut ihan normaalissa kuosissa. Varmaan lähempänä h-hetkeä sitten muuttuu tilanne siltäkin osin. Mun äitini varsinkin on ainakin aikaisemmilla kerroilla...
  7. A

Heips kukkuu, Kotiuduin just (liian)pitkältä lenkiltä ja jösses sentään miten kipeeksi voi tommonen tunnin laahustus vaunujen kanssa tehdä ihmisen :kieh: . Lantio ja alavatsa on ihan tulessa ja supisteleekin ihan kiitettävästi/kivuliaasti. Oli kyllä tasan tarkkaan viimeinen lenkki jolle tämä...
  8. A

Huomenta kaikille, Runttipullalle toivottelen edeleen paranemisia. Ei kuulosta hääviltä tuo sinun olosi kipeänä kun näin vaivattomanikin päivät tuntuvat niin kovin pitkiltä ja tylsiltä :hug: . TeeBird ja Johjo ovat menossa käynnistykseen huomenna, tsepit sinne :) . Mulle on kertynyt...
  9. A

:heart: Onnea Tuttemui ja Sarabi pienokaisista :heart: Lappitar onnea matkaan =) . Oma napa voi hyvin. Kiirus päivä olllut. Aamu kuilui shoppailessa, iltapäivällä oli aika lymfaan ja ilta menikin kaverin luona kuulumisia vaihtaessa. Sairastelijoille pikaisia paranemisia ja supistuksia...
  10. A

Runttipulla Lymfahieronta on tosi rentouttavaa ei siis satu olenkaan. Hinnoista/paikoista en osaa sanoa kun itse käyn hoidossa työpaikallani/työkaverillani, joka tekee sen mulle ihan pilkkahintaan. Katsii varmaan tehdä soittokierros paikallisiin laitoksiin ja itse kyllä en menisi raskaana...

Yhteistyössä