Hakutulokset

1. N

Syyskuiset 2019

@tikkunekku90 meillä mennään tällä hetkellä luomukorvikkeella. Nan- ja Tuuti-korvikkeet eivät sopineet. Toisesta masu liian löysälle ja toisesta kovalle. Meillä poika alkoi pari viikkoa sitten kiinnostua minun syömisestä. Tarkasti katsoi ja selkeästi osoitti kiinnostusta syömiseen. Aloitimme...
  2. N

Syyskuiset 2019

Hyvää uutta vuotta! Kiitän viime vuotta. Me täällä kaikki saimme viime vuonna maailman parhaimman lahjan elämältä. Vaikka mahtui vuoteen kyllä suruakin... @tikkunekku90 annatko lisäksi d-vitamiinia vauvalle? Minä jätin sen pois, kun huomasin saa jo riittävästi korvikkeesta. 10 mikrogrammaa kait...
  3. N

Syyskuiset 2019

Voi ei @Lukka, onneksi olette kaikki kunnossa. Se on pääasia! @tikkunekku90 meillä menee kans varmaan litran verran maitoa vuorokaudessa. Kerralla menee noin 100-150 milliä. Aloitamme soseet ihan piakkoin. Pikkuherra painoi silloin 3kk neuvolassa vähän enemmän kuin teidän neiti. Päivät syö...
  4. N

Syyskuiset 2019

Mukavan rauhallinen jouluaika takana. Taisi vauva olla ollut kaikista kiltein, kun niin paljon sai paketteja. Yöt täällä nukutaan omassa sängyssä. Kaksi kertaa yöllä syödään ja pitkälle aamuun nukutaan. Yöunille laitto menee joskus itkun kautta ja joskus kivuttomasti. Hieman myöhentynyt tuo...
  5. N

Syyskuiset 2019

Tännehän on tullut paljon kirjoituksia. Mukava kuulla teidän vauvojen kehityksistä. Täällä ihana hurmurimies ilahduttaa päiviäni. Lelut kiinnostaa kovasti ja niihin osataan tarttua. Hoitopöydällä ei meinata pysyä, kun potkuttelut ovat jo sitä luokkaa. Kyljelleen ei vielä käännytä mutta mahallaan...
  6. N

Syyskuiset 2019

Täällä myös maiskutetaan nyrkkejä ja ne menneet jo etukautta suuhun jokusen aikaa. Aluksi käänsi päätä sivulle jolloin nyrkit löyty. Tuttia poika ei syö, tai se syöminen on mahdotonta katsottavaa. Tutti tippuu suusta. Enkä ole enää edes moneen päivään yrittänyt tarjota. Useampi erilainen on...
  7. N

Syyskuiset 2019

Me ollaan saatu rota-rokote. Meillä oli 2 kk neuvola jo 7 viikon ikäisenä. Kakka pysyi normaalina mutta vatsanpuruja kyllä oli. Nyt tuntuu pitkältä ajalta odottaa 3kk neuvolaa. Oman lapsen hymy, jokeltelu ja nauru on maailman parasta onnea. Harmi, kun tätä onnea eivät omavalintaisesti...
  8. N

Syyskuiset 2019

Mun mielestä parhaimmat liivinsuojat ovat kaupan halvimmat, Helmi- merkkiset. En tarvi mitään tarrahommia tmv. Sopivan paksut pysyäkseen paikoillaan.
  9. N

Syyskuiset 2019

Taas niitä päiviä jolloin ei ehdi mitään, kun vauva ei nuku pitempiä päiviäunia. Hiki virtasi vaunulenkin jälkeen. Lunta oli satanut ja auraamattomat tiet kiva haaste vaunujen, oman ja hoitokoiran kera. Kyllä tuntee elävänsä tuolloin, huh huh :p@tikkunekku90 minusta pienoisesi kehitys kuulostaa...
  10. N

Syyskuiset 2019

@Lukka ihana nimi Selma. Minä laittaisin toiseksi nimeksi jotain joka on sukulaisella, vaikka isoäidin tmv. toisen nimen. Olen perinneihminen tässä(kin) asiassa. Meillä isää hellittiin hyvällä ruoalla ja leivonnaisella sekä lahjapaketilla, jossa henkilökohtaista.

Yhteistyössä