Tsemppiä ja jaksamista
@Nyytti19 ikävään tilanteeseen.
@Annemarie90 kauan teillä siis rotaoireet kesti? Ja kuin nopeesti alkoi sen oton jälkeen? Yritin sun aiempia viestejä tulkita et millon otitte sen mut siis oireilitte viikon pari?
Meillä rotarokotteesta nyt kolmas päivä. Uloste aavistuksen löysempää ja eilen ehkä tavanomaista kärttyisämpi ja kaks kertaa huusi hetken semmosta kipuitkua.
Vaikea arvioida kärttyisyyttä kun on muutenkin päiviä et ei nuku kunnon unia ja känkkää enemmän.
Pääsääntöisesti täälläkin perustyytyväinen tapaus, alan uskoa että syyskuiset vaan on vähään tyytyväisiä niinkun jostain jo aikojen alussa luin.
Mun selkä on aivan hajoomispisteessä, alaselkä on ihan tavattoman kipeä, perus buranat ei helpota. En tiedä ees mistä näin äityi. Eilen yritin vähän vähemmän kannella, mies hoiti sitä puolta. Sitteriin tai sänkyyn laskeminen tekee höpöä.
Kirjotit
@Nyytti19 tosta teidän nukahtamisesta. Meillä yleensä aina nukahdetaan tissille ja siitä kippaan sänkyyn ja jos herää hetimiten käniseen niin oon ottanut uudelleen nukutukseen kun aiemmin todettu ettei sänkyyn hyssyttely siinä kohtaa auta. Eilen sit aattelin et meen kyl saunaan kun olin jo riisunu kun herra känisi mut yllätykseksi huuto ei liiemmin yltynyt vaan nukahtikin itekseen. Ehkä olenkin liian herkästi ottanut uudelleen syliin. Yölläkin kuulemma vauva oli muutamasti hereillä mutta nukahtaa ilmeisesti itekseen kun minä en herännyt kun pariin syöttöön.