Hakutulokset

1. S

35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

tänään käyty rakenneultrassa ja vauvalle kaikki hyvin :wave: :heart: lääkäri laittoi viiden vikon sairaslomalle ja tarkistus rv24. tota kanavaa siis tarkkailaan. tyttö veikkasi. :heart: senttu ja lotta 19+6
  2. S

HEINÄMAMMAT 2008 ~helmikuussa~

täällä käyty tänään rakenneultrassa ja oli hyvin :heart: olipa vauva söpö. lääkäri veikkasi tyttöä,kun jalat oli vähän huonossa asennossa. laittoi sit viiden viikon sairasloman,kun kanava oli kuulema liikuvainen. oli kyllä vielä jäljellä n.2,9cm uusi tarkistus viikolla 24...
  3. S

pahoittelut muumiska :hug: täällä ei tunne liikkeet ja se istukka tossa edessä. huomenna ois toi rakenneultra pkks:ssä :heart: mua jännittää ja pelottaa et onko kaikki kunnossa. aloitin maanantaina taas työt ja eri kohteessa kun aikaisemmin ja olen siis siivooja. nykysillä mitoituksilla...
  4. S

Vilma-Annikka ,mulla ei tällä hetkelä ole ekalukkalaista mut muistelisin et niilä tulee sellainen vaihe et äiti ei tiedä mitään eikä osaa vaan ope on paras kaikesa. sit niitä tulee taseen tahtiin pitikin koulu uraa :headwall: mut siihen tottuu jossain vaiheessa :D senttu ja lassilotta 18+4
  5. S

kuinka surullista rouva pikku myy :hug: paljon voimia sinulle ja miehellesi :heart: tämä on niin surullista et sinä ja lumi-marja olette tulleet niin läheiseksi minulle kuumeilun myötä ja alku odotuksen. enkeleitä mukaan tiuhti-viuhdille :heart: senttu ja lassilotta 18+4
  6. S

moikka pitkästä aikaa :wave: meillä oli toi netti yhteys poikki välillä et ei päässy mihinkään. mut olen tän viikon vielä sairaslomalla,työterveyslääkäri oli sitä mieltä et parin viikon huili olisi tarpeen. saattaa olla tulossa raskas viikko kun palaan töihin :whistle: mut kävin eilen...
  7. S

onnea Hoowee :flower: tervetuloa sininen uni :heart: minä sit kävin eilen neuvolassa kun en tunne vielä noita liikkeitä. kaikki oli masussa hyvin ,neuvolassa oli ultra ja vaavi siellä pötkötti poikittain ja se istukkka on siinä ihan mahan päällä. sit vielä kuunneltiin sydän äänet ja ne...
  8. S

meillä vielä tökkii tää neti yhteys :headwall: nytkin olen miehen työpuhelimen kautta täällä :whistle: kylläpä tuntuu surulliselta lukea lumi-marjan kuulumisia,mut ihana kuitenkin kun jaksat käydä kertomassa kuulumiset koska siitä voi olla apua muillekin :heart: omaa napaa :wave...
  9. S

HEINÄMAMMAT 2008 ~tammikuussa~

lumi-marjalle voimia tähäkin pinoon :hug: senttu ja lassilotta 17+5
  10. S

paljon voimia lumi-marjalle suureen suruun :hug: olen ollut ilman nettiä viikon ,mut joka päivä olet ollut ajatuksissani :heart: rouva pikkumyyllekin :hug: oma napa,olen kahden viikon sairaslomalla,poskiontelot vaivaa. työlääkäri oli sitä mieltä et parin viikon huili tekis hyvää...

Yhteistyössä