Hakutulokset

1. S

HEINÄMAMMAT 2008 ~toukokuussa~

onnittelut satukalle ja eleanor78 vauvoista :hug: :flower: :flower: tuttua toi itku herkkyys tuolla teholla,mua jänntti joka kerta mennä katsomaan kuinka siellä voidaan. voimia pienokaisille :heart: omaa napaa,olo on nyt hyvä. jospa mullakin oli tota vatsatautia,yäk. tänään...
  2. S

kurjaa noi oksennus taudit :hug: toivottavasti saat äitee ensi yön olla rauhassa nukkua oma napaa,eilen alko koskee ylämahaa ja tyttö kävi sit rennietä ostaa,sit alko helpottaa. mut kun olin aamupäivän syömätä niin sit tankkasin lopupäivän niin et yölä heräsin kun oli pahaolo ja vatsaan...
  3. S

kiva kuulla et äitee2 pääsit vielä kotiin :wave: mulla onkin jo kolmas raskaus jossa joudun olee levossa monta kuukautta :( eihän aina kivaa oo,mut oishan se kivempaa kun ei tarviis ton lastenteho osaton kautta kotiin tulla vauvojen kanssa. omaa napaa, heräsin tänä aamuna tosi ärtyneenä...
  4. S

tervehys mammat : :wave: toivottavasti Äitee2 tilanne helpottuu ja vaavit sais olla vielä masussa :heart: minulla itsellä oli perjantaina taas tarkistus ja kaikki oli ennallaan =) lotan painoarvio n.1800g pissa + verenpaine vähän koholla siitäpä sit inostuin ja kävin h&m...
  5. S

Äitiyspäivärahan määrä

kyllä siihen saa sen indeksi korotuksen. senttu ja lotta rv32
  6. S

HEINÄMAMMAT 2008 ~huhtikuussa~

huomenta pitkästä aikaa :wave: käytiin eilen taas tarkistukella ja tilanne oli onneksi samana pysyny. mutta varoitteli et mitää jatka levossa oloa et ei syntyisi ennen 32rv et jäis vauvan vamat mahdollisimman vähäiseksi :| onneksi mies on vielä nää pari viikkoa kotona melkein joka päivä...
  7. S

moi pitkästä aikaan :wave: minä olen kerinnyt pötköttelemään yhden viikon saikulla ja nyt alottelen toista viikkoa täällä kotona. en saa kun käydä wc ja suihkussa. kyllä oli loppuviikosta pinna kireällä kun ei auttaa pikku neitin hoidossa ja mies myös rasittunut töistään. tyttö kuitenkin...
  8. S

35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

moikka kaikille mammoille siis kävin kokeilemassa töissä 5päivää ja kanava oli lyhentynyt vielä sentin 1.4 ja jäin sairaslomalle. viime sunnuntaina olo oli sen verran kelju et mentiin mihen kans taas tarkistukselle ja oli sentin lyhentynyt :o olin sit perjantaihin asti saikulla...
  9. S

moikka pitkästä aikaa kävin sit töissä 5 päivää ja ti oli saikulla tarkistus ja kanava lyhentynyt 1 cm ja nyt sitä jäljellä 2cm. en saa nostella ja muutenkin pitää ottaa rauhallisesti. uusi tarkistus sit 16.4 toivottavasti rauhoittuu täällä kotona toi tilanne eikä joutuis ihan sänky...
  10. S

35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

tervehdys pitkästä aikaa tännekkiin :wave: meillä ollaan vaihteeksi terveenä. mulla ois viimenen viikko sairaslomaa jäljellä viidestä. maanantaina kun ultraava lääkäri oli sitä mieltä et oisin kykenevä töihin. teen siis siivoustöitä yksityisen firman leivissä ja 26.3 pitäs aloittaa vielä...
  11. S

HEINÄMAMMAT 2008 ~maaliskuussa~

kävin sit maanantaina ultrassa ja tämän kertainen ultraaja oli sitä mieltä kun ei oo tapahtunut suuria muutoksia kanavassa niin töihin 26.3,jee.uusi tarkistus sit 1.4. kyllä v...... soitin sit uudelle pomolle,joka on lomalla koko ensiviikon! siellä sit palveluohjaaja ihmeissään kun ei oo ollu...
  12. S

ompas ihanaa kun teillä on mahdollisuus päästä tuohon 4d ultraan ja samalla ehkä tavata myös livenä. meillä kun toi maksaa 190e ainakin. ja lääkärit jotka sen suorittaa eivät ole mun suosikkeja niin taitaa jäädä käymättä. mut tänään on tarkituskäynti ja ultraus saikulla. muuten olo ihan hyvä...
  13. S

äitylix3 meillä neiti siirrettiin 1.2v pois pinnasängystä kuukausi sitten. harjoitellut päväkodissa saman tyypisessä päiväunilla. alussa muksi päätään reunoihin,mut nyt jo tottunut nukkuja. sänky sijoitettu oman sängyn ja seinän viereen. tulee joskus yöllä viereen ja aamulla sit halimaan...
  14. S

neuvolassa käyty eilen miehen kanssa. syke 150 RR 112/71 Hb 126 painoa tullu nyt 3,4kg täällä siis ollaan vielä ainakin sairaslomalla 25.3 asti. onneksi meillä ei ketään häiritse se et on kotona ja vaikka pötkötän mihin aikaan vaan. se kyllä ottais pattiin. pikku neiti aloitti taas...
  15. S

huomenta pitkästä aikaa :wave: täällä on vaivannut tauti viikon. kävin kyllä lääkärissä keskiviikkona ja totesi et on keuhkoputkentulehdus. paska olo kun joutuu yskii keukot pihalle,korvia ajoittain särkee lonkkia ja selkään sattuu. rikä alapääsä tunnu yskiminen kivalta. ajattelin et...
  16. S

Mistä saisin tietää olenko oikeutettu palkalliseen ä-loman alkuun?

niin eipä tarvii sit maksaa niin paljon takas jos ei kiinnosta takas mennä.mut kun toinen kysy niin ,toi maksu kelan ja työantajan kans vaihteli eilen. mulle sanottiin et työnantaja maksaa kokonaan ja toiselle toi kela ja työnantaja. mut se sit selviäää kun työkaveri jää ensin äippälomalle...
  17. S

joo, kysyin just tosta liitosta. meillä pitää olla vuoden ollu töissä. pitää palata takaisin lomien jälkeen töihin mut voi pitää myös hoitovapaan. muuten joutuu maksaa sen kolmen kuukauden palkan takas. sitäpä en kysynyt et miten pitkään pitäs olla et vois vaikka vaihtaa työpaikkaa :o...
  18. S

HEINÄMAMMAT 2008 ~helmikuussa~

kyllä tää kotona ole vähän puuduttaa muakin välillä vaikka olenkin ollu nyt vasta kolmatta päivää sairaslomalla ja aika monta vielä jäljellä. mut kun toi työ on niin raskasta et sit ei jaksa mitään päivän jälkeen. minä kun olen joutunut olee näistä viimesistä monta kuukautta ennen laskettua...
  19. S

paras varmaan kysyä suoraan liitosta. minä ainakin kysyn sieltä tota ,kun meilläkin se uusi ja siinä vielä joku ehto töihin paluusta.
  20. S

HEINÄMAMMAT 2008 ~helmikuussa~

huomenta kaikille :wave: täälläkään e kestoilla ,tota pyykkiä riittää muuutenkin tässä perheessä. eipä nuo yöt ole täälläkään levollisia jos ei tarvii nousta pissille niin koira vinkuu ulos aamuyöstä. :kieh: sit pikku neitin rukkaset ovat tehneet katomis tempun :whistle: ei sit öydy...

Yhteistyössä