Hakutulokset

1. A

Markkina palsta ???

no vika selvis sitten siinä =)
  2. A

Markkina palsta ???

Olen kirjautuneena ja yritin jättää myynti ilmoitusta tuonne palstalle. Mut se ilmottaa koko ajan että kirjaudu sisään, yritän kirjautuu omilla tunnuksilla, mut tulee aina että "käyttäjätunnus tai salasana väärin", eikä tosiaan ole, siis missä vika???
  3. A

mitä laitatte kanakeittoonne?

Kaupan kanakeitto pussit on hyviä, mitä voi käyttää keiton aineena, tai sitten kermainen keitto. Ja meillä laitetaan tietysti kanaa, sitten keittovihanneksia (olikohan siinä porkkanaa, kukkakaalia ja papuja?) ja sitten nuudelit vielä joukkoon.
  4. A

KOIRA ASIAA

Sekarotuinen koira, rotikkaa ja irlanninsetteriä on. Tuolta eläinlääkäristä sanoivat että leikkaus tulis maksamaan noin 800?, en tiedä olisko kunnallisessa paljonkin halvempi. Meiän koira näyttää ihan hyvinvoivalta kun tehdään vaan päivän normaalit lenkit, mutta jos saa juosta ja temmeltää...
  5. A

KOIRA ASIAA

Täällä kun on myös paljon koiran omistajia, olisin kysellyt onko kellään kokemusta vastaavasta tilanteesta. Käytettiin koira lääkärillä lonkkien/ontumisen takia ja kuvista löytyi paha nivelrikko (koira on 10kk). Vaihtoehdoiksi lähinnä annettiin leikkaus (koiran reisiluunpään poisto) tai...
  6. A

Brio vai graco turvakaukalo?

Tuossa katselin autoliiton sivulta, molemmat on saanut ihan samat arvostelut. Mutta gracossa näyttää olevan korkeemmat sivusuojat ja kun katso noita törmäystesti videoita, niin sivutörmäyksessä gracon näytti "paljon paremmalta" -pää ei heilunut läheskään niin paljoa kuin Brion mallissa, muuten...
  7. A

Brio vai graco turvakaukalo?

Eli kokemuksia/suosituksia? Kaksi vaihtoehtoa on nyt turvakaukaloissa Gracon Logico S vai Brion Primo? Ja molemmissa siis "kiinnitys telakka".
  8. A

Miksi täällä plussalla on niin paljon mammoja, joilla matala tai olematon koulutus?

Muiden puolesta en voi puhua, mutta itse olen kouluni käynyt. Ja lukenut itselleni sen oman unelma-ammatin, en ainenkaan itse haluais olla "korkeasti koulutettu" ja tyytymätön ammattiini, vaan mielummin kai sitten joidenkin mielestä vähemmän arvostettu -mutta silti teen sitä mitä haluan ja mistä...
  9. A

Menisitkö jos kutsu tulis?

Jos ei olis lapsen tulosta tietoakaan/ silloin ei olis lapsia, niin mikä ettei.
  10. A

Saakohan ton Seppälän 10e alen vaikka ostais aletuotteita

Kunhan loppusumma ylittää sen 40?, niin saa alennuksen. Mukana voi olla myös jo alennettuja tuotteita, ainenkin aiemmin on noin alennukset saanu. Taidanpa käydä seppälässä =)
  11. A

Synnytyksen jälkeen?

Eli taitaa olla kokemuksia ihan kaikenlaisia. Ja jos ajattelee niin, että vuotaapi sitten senkin edestä -minkä on raskausaikana jäänyt vuotamatta...
  12. A

Synnytyksen jälkeen?

Kuinka kauan teillä on kestänyt jälkivuoto ja milloin on harrastettu seksiä synnytyksen jälkeen?
  13. A

Joko kahdeksikkojen äidin maha on ollut täällä?

Huhhuh! Ja ittestä kun tuntuu että on jo tosi iso maha :laugh:
  14. A

Epiduraalista???

Varmaan siihen tosissaan vaikutti aiempi lääkitys. Kun reilut kaks päivää meni ennenkuin leikkasivat, ja hirvee lääkitys kokoajan päällä.
  15. A

Epiduraalista???

Eli kenellekkään se ei ole toiminu nukutuksena? Jos sen ottaisin ja sattuiskin käymään niinkuin viimeks, niin ei hyvä...
  16. A

Epiduraalista???

Millaisia kokemuksia teillä on epiduraalista? Itse olin pienessä jalkaleikkauksessa noin vuosi sitten, leikkaus tehtiin epiduraali puudutuksessa (olisin halunnut nukutuksen). Ja periaatteessa sainkin nukutuksen, epiduraalin laiton jälkeen nimittäin pimeni ja heräsin sitten myöhemmin heräämöstä...
  17. A

Onko teidän mielestä 850e kallis vuokra?

Tuollahan maksais jo omaa taloa :attn:
  18. A

Kuka keräilee koiran kakkaa kaduilta taskuihinsa?

Meidän koiran kakkapussit on kaikenlisäks hienoja, ne on vaaleenpunasii ja niille on oma "pussukka" joka roikkuu hihnas =) Ku koira oli pentu ja suostu tekee vaan talon takapihalle, sillon kyllä kerättiin. Mut nykyään tekee mahdollisimman syrjään metsään, pellolle tai ojaan. Niin sieltä en...
  19. A

joutuu sit kelalle maksamaan 1500e takasin

Ei välttämättä tarvitse. Kela näkee vaan verotietojen perusteella, että olet vuodessa tienannut "sen ja sen verran" ja varmaankin yli menny. Riippuu hyvin paljon siitä milloin olet tienannu ja minkä verran, ja onko opiskelut ollu kesken vai oletko jo valmistunu. Itse olis pitäny maksaa...
  20. A

Mistäs sais tilata laukkuja?!

http://www.bagiore.fi/

Yhteistyössä