Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:onneksi olen liian vanha. mutta hypoteettisesti jos ajattelen, niin menisin jos se ois laki ja ns. pakollista. voisin jopa tykätä, koska tykkään esim vaeltamisesta ja kunnon ruumillisesta rääkistä, ja munkeista!
Siinähän lukee et kutsuntoihin osallistuminen ois vapaaehtoista.Alkuperäinen kirjoittaja öö:Käsittääkseni kutsuntoihin on pakko mennä. Ja tuo ehdotus tarkoittaa siis pakollisia kutsuntoja myös naisille.
eikös kutsunnat ole sitä varten, että mennään asepalvelukseen? mitä en siis tajua tässä?Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:onneksi olen liian vanha. mutta hypoteettisesti jos ajattelen, niin menisin jos se ois laki ja ns. pakollista. voisin jopa tykätä, koska tykkään esim vaeltamisesta ja kunnon ruumillisesta rääkistä, ja munkeista!
Nyt puhuttiin KUTSUNNOISTA, ei ASEPALVELUKSESTA!!!
:attn: :attn: :attn:
No, pääsis ilmaiseen lääkärintarkastukseen, eikös ne kutsuntatarkastukset ole ilmaiset... syynättäis joka kolo ja paikka ja kaikki epikriisit ja muut. Mitattais ja punnittais, katottais näkö... ja sit voisit mennä ilmoittamaan kutsuntoihin, että et ole halukas vapaaehtoiseen asepalvelukseen. Hmm... sanoisin, että hullun hommaa, taitaa tulla aika kalliiksikin nuo lääkärintarkastukset sit kuitenkin yhteiskunnalle.Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:eikös kutsunnat ole sitä varten, että mennään asepalvelukseen? mitä en siis tajua tässä?Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:onneksi olen liian vanha. mutta hypoteettisesti jos ajattelen, niin menisin jos se ois laki ja ns. pakollista. voisin jopa tykätä, koska tykkään esim vaeltamisesta ja kunnon ruumillisesta rääkistä, ja munkeista!
Nyt puhuttiin KUTSUNNOISTA, ei ASEPALVELUKSESTA!!!
:attn: :attn: :attn:
juurikin näin =)Alkuperäinen kirjoittaja no:Oisin minä silloin 17-vuotiaana mennyt. Nyt kolmikymppisenä perheellisenä on jo vapautettu.