Hakutulokset

1. AdeliinaJosefiina

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Ei vitsit Siida, mahtavaa että vihdoin pääset siirtoon! Oon niin tyytyväinen teidän puolesta :love: Ja haha, kyllä mä sitä testaamista tänäänkin mietin mutta en vaan pysty :ROFLMAO: Mikäs pissa se olikaan paras tähän raskauden testaamiseen kun ovistesteissä on iltapäivän pissa? :D Vitsit mä oon...
  2. AdeliinaJosefiina

Tuli muuten mieleeni tässä että outo on kyllä tämä testaussysteemi. Esim mulla tänään dpo 14, eli menkkojen pitäisi alkaa mutta samalla se on vasta pp8. Eli testipäivä joka klinikalta annettiin on vasta dpo 20 (huh?). Noh, jos ajatellaan että ihmisellä olisi mahdollisuus siellä kotona...
  3. AdeliinaJosefiina

Kiitos kaikki ihanat vinkeistä tuosta sukhkutettavasta magnesiumista! Menee ehdottomasti kokeiluun! Ja onnea toivekin!!! :love: Kyllä tää oma kohtalo alkaa olla sinetöity, ei täältä niin monet samaan aikaan pääse pois :unsure: en vaan haluu tuijottaa taas sitä negaa, kelpasikohan polille...
  4. AdeliinaJosefiina

Roxanne juu tiedän tuon että Magnesium voisi auttaa mutta en valitettavasti voi syödä sitä ollenkaan kun ei sovi mahalle yhtään :( Joillekin se aiheuttaa jatkuvan vesiripulin, kuin mahataudissa olisi, ja mä olen yksi niistä :( Mulla katseet on jo niin vahvasti tulevassa. Mietin jo annostuksia...
  5. AdeliinaJosefiina

Vilijonkka_: Ymmärrän niin mistä puhut... mullakin aina jossain kohtaa lähtee haaveilu lapasesta :( ja vaikka joka ikisen negan jälkeen aina päätän että seuraavaan siirtoon kun pääsen ja piinapäiviin niin en hitto soikoon edes mieti koska laskettu aika olisi mutta kumma juttu että se on silti...
  6. AdeliinaJosefiina

Joo toi oliskin hyvä kun vois vaan odottaa verikoetta :D Meilläpäin ei niitä määrätä ollenkaan, ei vaikka haluaisikin... Joten joutuu vaan tyytyyn tuijotteleen testejä kotosalla! Mä kyllä aattelin pp10 testata koska silloin oon aina testannut ja tulos ollut luotettava :)
  7. AdeliinaJosefiina

Kävin lunttaamassa listalta niin herranjumala Adelmiina sullehan tehtiin päivää ennen siirto kun mulle :D ja päivää nuoremmalla alkiolla eli periaatteessahan varmaan ollaan ihan samassa kohtaa piinistä ja sä jo testaillut vaikka miten monta päivää, mulle ei oo tullut vielä mieleenkään :ROFLMAO:
  8. AdeliinaJosefiina

Adelmiina No nyt tuossa tämän aamussa jopa minä huonona haamutulkitsijana nään haamun :D mikä pp?
  9. AdeliinaJosefiina

KuuBe tervetuloa! :) Mullehan kävi niin että nyt tän toisen ICSIN jälkeen (joka tehtiin maaliskuussa) sain ovulaatiohäiriön mitä mulla ei koskaan aiemmin ole ollut ja en ole enää ovuloinut sen punktion jälkeen luonnollisesti kuin yhden kerran 7kk sisällä...aika turhauttavaa ollut... Mutta nyt...
  10. AdeliinaJosefiina

Kiitos kaikille supisteluihin kantaa ottaneille! Tullut taas niin paljon tekstiä muutamassa päivässä ettei muista nimimerkkejä erikseen kiittää ja ihan jokaikiselle vastanneelle olen kiitollinen :) eipä niistä vissiin mitään selvää voi sanoa, että hyvä/huono merkki.. Sen näkee sitten miten tämä...

Yhteistyössä