Hakutulokset

1. AdeliinaJosefiina

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@vipe1986 juuri kirjoitin sinua edellisessä kommentissa että minulta "evättiin" jos se nyt on oikea sana niin tuoresiirto tulevaan 3.ICSI:in, juurikin sen takia kun viimeksi hyperi ja riski saada uudestaan se on moninkertainen. Siksi myös lääkkeenä Gonapeptyl eikä Pregnyl. Itsekin olen kyllä...
  2. AdeliinaJosefiina

Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

Moikka @reason ja onnittelut sinulle plussasta. Mukavaa kun joillakin onnistuu vähän pienemmällä nämä hoidot. Onnea odotukseen sinulle! Meissä on vähä molemmissa vikaa, mulla ovuloimattomuutta joka nyt ei sinällään enää ICSI-hoidoissa vaikuta. Suurin syy siis miehessä, meillä miehen sairauden...
  3. AdeliinaJosefiina

Xienna mulle lääkäri sanoi justiinsa ihan oma-aloitteisesti että kaikki lääkkeet kirjoitetaan jo joulukuulle jotta saan ne kelakatolla ostettua vielä tämän vuoden puolella! Meilläkin vasta tammikuun kierrosta hoito. Olisin tätä kyllä itsekin kysynyt, mutta en ehtinyt kun lääkäri itse sanoi näin...
  4. AdeliinaJosefiina

Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

Hep! Minä olen... mutta ooon enemmän aktiivinen tuolla "IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville" -ketjussa. Meillä kanssa eka lapsi sai alkunsa hoidoissa suht helposti, kärsittiin vain inseminaatiokierroksen negat ja pettymys 1.ICSI:n tuoresiirrosta tai siis siitä ettei siihen päästy...
  5. AdeliinaJosefiina

Pahoittelut Kuube negasta :cry: Ehkä on hyvä tosiaan rauhoittaa loppuvuosi, ensi vuonna sitten kunnon plussa-aalto käyntiin kaikille, eiks je?? (y)(y)(y)
  6. AdeliinaJosefiina

Siida mä niiiiin tiedän ton sun fiiliksen kun itse sen justiinsa kävin läpi muutama viikko sitten :cry: Silloin kun alkaa olla jo tälläinen konkari hoidoissa niin kyllä sen vaan valitettavasti tietää... Mutta voihan se toki joskus elämä yllättääkin ja sitä vilpittömästi toivon teille <3
  7. AdeliinaJosefiina

Lohduttavaa kuulla että muillekin tulee katkeria fiiliksiä (miksei täällä voi olla sellaista PELKKÄÄ sydän -emojia kun ei tähänkään sovi tuo helkkarin hymynaama millä on sydän poskella ja se on ainoa sydänjuttu!!Suuret on ongelmat, mutta niin usein laittaisin sen pelkän sydämen<3) Vilijonkalle...
  8. AdeliinaJosefiina

Suuret pahoittelut ja halaukset love- :cry: Tuo tarinasi kuulosti kovin tutulta omaan syyskuiseeni nähden (ainakin muistaakseni se olit juuri sinä:oops: kuka kovasti samankaltaista tarinaa täällä on viime aikoina kertonut). Mullahan plussa oli selkeä pp10-pp13, mutta sitten pp14 vähän haaleampi...
  9. AdeliinaJosefiina

Siida onnea kyytiläisestä :love: nyt taas jännittää hurjasti minuakin seuraavat pari(kolme?) viikkoa!! (y) On se hyvä että on muuta jännitettävää kun itellä ei mitään tapahtumia. Aika matelee, vasta ei ens mutta sitä seuraavalla viikolla lääkäri jatkoista.. Odottelu ei ole paras puoleni...
  10. AdeliinaJosefiina

Hienoja uutisia Roxanne :) todellakin toivon että teidän onni olisi joku noista neljästä alkiosta! :love: Mua on kanssa kovasti mietityttänyt tuo alkioiden määrä/laatu viime päivinä. Itsellä kun katseet on jo siellä 3.ICSI:ssä niin väkisinkin miettii mitä siinä on mahdollisuus saada. Viime...
  11. AdeliinaJosefiina

KuuBelle onnittelut kyytiläisestä! Pidän peukkuja! :) Janskulle tsemppiä fiiliksiin, tuo kato on kyllä joskus kova mutta toivotaan että ne pari olisi sitäkin paremman laatuisia ja sitä kautta onnen toisivat :) Hassua tosiaan miten nää viivat vaihtelee ja ne mitä klinikat sanoo. Mulle on aina...
  12. AdeliinaJosefiina

Jökittääkö muilla tää sivu?? Mulla joka kerta kun tuun koneella tänne. Nytkin meni koko kone jumiin. Puhelimella pääsen hyvin mutta huono selata/vastata. Mietin johtuuko se noista sivumääristä (yli 400??) eli auttaisiko se jos tekee uuden aloituksen? Tyhmänä kysyn.. outoa vaan että tää on...
  13. AdeliinaJosefiina

Xienna:suuret pahoittelut täältäkin ja voimia pettymymyksen käsittelyyn. Love-: voi ei :( tuo kuulostaa kovasti tutulta omaan korvaani miten mulla meni juuri syyskuussa plussaamisen päätyttyä keskenmenoon mutta josko see tosiaan vaan olisi se toinen kun sulle kaksi siirrettiin ja josko se...
  14. AdeliinaJosefiina

Siida kiitos vielä kauniista sanoistasi <3 Vilijonkka: haha :D mulle kävi kerran ihan samankaltaisesti, oli niin vahvat ovistuntemukset ja silleen ja en muka ikinä erehdy ja kappas mitään ollut ultrassa kun sinne vihdoin pääsi.... Toivotaan että letrot toimii (y) Juuri plussanneet: vitsit että...
  15. AdeliinaJosefiina

Kiitoksia kaikille pahoitteluista, ne merkkaa paljon ja olette ihania! :love: Marrasmaille tervetuloa takaisin ja hyvä tosiaan että kamala työpaikka jää taakse! (y) tsemppiä kovasti jo etukäteen tulevaan punktioon! Vilijonkka: hei jee, toivotaan että oli väärä ovishälytys ja että ovis olis...
  16. AdeliinaJosefiina

Joo, onhan tuo totta adelmiina :) Itseä vaan mietityttää se, että jos 3.punktio onkin turha, jossei siinä ainoassa pakkasessa olevassa oljessa ole yhtään siittiöitä. Se on huoli numero yksi, miksi mietin että viittinkö lähteä onneani kokeilemaan kun kuitenkin taas makaan viikon sairaalassa...
  17. AdeliinaJosefiina

Kyllä se täysin puhdas nega edelleen tänä aamunakin (pp10) on, ja nyt tulos on jo luotettava. Eli mulle voi päivittää negan ja suunnitteille 3.ICSI:n kysymysmerkillä. Pettymys on kieltämättä kova, nyt alkaa oikeasti tuntumaan tahkoamiselta tämä. Nyt tätä toista lasta yrittäessä oon tuijottanut...
  18. AdeliinaJosefiina

Vilijonkka: ei siirtoa voida tehdä jos et ole ultrassa käynyt ollenkaan tässä kierrossa... Limiksen vahvuus olisi pitänyt mitata jotta siirtoon voi mennä j oviksen jälkeen sitä ei voi enää mitata kun mittaamaan ei enää oikein pysty/mitta ei ole luotettava. Eli sitten kierto menee valitettavasti...
  19. AdeliinaJosefiina

Juu, oli kuulemma kaunis 6-päiväinen alkio joka säilyi 100%... Mutta mulle on ny siirretty 4 samanlaista kaunista 100% säilynyttä blastoa joista 3 puhdasta negaa ja se yksi keskenmeno. Eli ei mulla alkioiden laatu takaa mitään, se on ny se kiinnittyminen minkä kanssa kränää. Ja ihan satavarmasti...
  20. AdeliinaJosefiina

Hehe, no ainakin eilen illalla pp8 pregcheck täysin nega! Oletetusti :( testaan vielä huomenna pp10 aamulla varmistuksen mutta kyllähän tää vaikuttaa siltä että oikeassa taas vaistot oli!

Yhteistyössä