Kiitoksia ihanat tsempeistä!
Ja kiitos
Roxanne tuesta, itsellä meni alkuun fiilis eestaas sen suhteen että tehtiinkö oikea ratkaisu kun siirrettiin vain yksi alkio, mutta nyt alkaa tuntumaan pikkuhiljaa oikealta ratkaisulta. Jos ei tämä yksi alkio kiinnity, niin tuskin olisi kaksikaan kiinnittynyt sen paremmin kuitenkaan.
Ja
Vilijonkka, en ottanut ollenkaan pahalla sun viestiä
Mulla kans ollu jos jonkinlaista oiretta joka kierrossa, ja tuntuu että aina vähän erilaiset oireet. Vaikea sanoa mikä johtuu lääkkeistä ja mikä mahdollisesti jostain muusta.
Vahvat alavatsatuntemukset jatkuu edelleen, ja kävi tässä mielessä että ei kai enää tässä vaiheessa (PP4) voi hyperi iskeä päälle? Hirveä suolaisen hinku on ollut muutaman päivän, ja yhtäkkiä muistin että hyperistä kärsiessä oli myös kova suolaisen tarve. En kyllä ole erityisen turvoksissa, mutta munasarjat juilii aina vaan. Ihan alavatsa on tosin vähän hassusti pömpöllä. Ja eilen tuli aika mellevä repäisykipu koko alavatsaan kaupassa käydessä kun aivastin. Toki siitä(kin) aloin jo vetämään iloisesti kaikenlaisia johtopäätöksiä...
Meni myös vatsa sekaisin pariin otteeseen eilen, meinasi tulla vähän kinkkinen tilanne kotimatkalla kun ei ollut vessaa ihan lähellä
Ai joo, ja lisäksi mulla on ollut rytmihäiriöitä jo kolmena iltana peräkkäin. On mulla niitä aina silloin tällöin muutenkin, mutta ei nyt ihan näin usein ja toista tuntia kerralla.
Vipe1986, mulla oli viimeksi hyperi, mutta ei evätty tuoresiirtoa tässä seuraavassa hoidossa. Tosin edellinen oli pitkällä kaavalla ja tämä lyhyellä. Jopa sama Pregnyl-tuki määrättiin tähän hoitoon, ja lisäksi vielä Gonapeptyl.
MaiMei mulla jäi yli Synarelaa pitkästä kaavasta, mahtaisiko se olla vielä käyttökelpoista? Avattu syyskuussa. Ja jos en ihan väärin muista, niin mulla saattaa olla myös reseptillä vielä yksi Synarela, jonka voin tarvittaessa lunastaa ja postittaa.
Maljakolle onnittelut kyytiläisestä ja tsemppiä piinailuun!
Siidalle pahoittelut kemiallisesta ja halaukset <3
EDIT: Mullahan on jo PP5, miten mä nyt moisesta erehdyin!