Päivitin puhelimella edellisen eli vielä vähän täydennän
. Nauratti klinkalla kun ohjeena on mennä rakko täynnä, niin nyt olikin sitten liian täynnä
. Ei kuulemma enää näkynyt kunnolla ja piti käydä vähän lirauttamassa. On se prkle sentään kumma.. Tähän asti olen tiennyt, että en osaa tehdä lapsia, mutta en näköjään osaa enää säädellä pissaamistakaan ilman lääkärin määräystä
. Kuulin lisäksi, että meillä onkin 3 alkiota samassa orressa eli ei ilmeiseti kovin lupaavia. Tämä ei siis ollut niistä mikään, mutta kunhan kyselin että miten pakastettu.
xienna Meillä mies on asian suhteen aika paljon rauhallisempi. Uskon kyllä että saisin hänet vielä kolmanteen hoitoon suostuteltua, mutta hän on huolissaan mun jaksamisesta. Mä olen tässä aika hyvin kaikki pitkittyneet keskenmenot ja huperstimulaatiot saanut eli mies ollut peloissaan, kun olen joutunu kärsimään. Ehkä siippa vielä suostuis yhteen yritykseen, jos tämä ei tuota tulosta. Sitä kyllä pitäisi yhdessä pohtia, että jaksetaanko... Pettymykset olen ottanut paljon kovemmin, mies järkevämpi tässä tilanteessa.
Hyvä näistä on tosiaan keskustella ja yhdessähän näissä hoidoissa ollaan ja päätökset pitää tehdä sen mukaan. Tsemppiä teille.
bridge mä en ole koskaan tunnistanut kuun vaikutuksia, enkä osais sanoa että olis kroppaan vaikuttanut.
PP0 ja tänään meinasin jo ostaa testejä...