Voi
Sphinx miten ihanaa <3 <3
Pahoittelut
Talvi82 negasta ja voimia
Siida pitkää pinnaa piinailuun ja kiitos tsempeistä!
Samoin kiitos
Domi ja muut kommenteista ja tuesta, tämä palsta on kyllä ihan korvaamaton tuki tässä synkässä prosessissa.
Alkioiden laadun parantamisesta: Olen itse vedellyt Ubiqinonia eli Q10 300mg päiväannoksilla nyt pari kk, mutta saa nähdä vaikuttaako se mitenkään kun meillä siittiöissä se suurin ongelma. Fertinovan lääkärin mielestä kuitenkin hyvä että vedän noinkin suurta annosta. Ja jos tämä hoito ei toimi, otetaan mukaan DHEA pariksi kuukaudeksi. Samoin olen vedellyt kuurina nyt E-vitamiinia suurehkolla annoksella, vahvaa B-komplexia ja C-vitamiinia samoin, perus mammavitamiinin lisäksi.
Perjantain ultrassa tilanne oli vähän keskiviikkoa parempi, joten päätettiin jatkaa kuitenkin hoitoa ja tiistaina punktioon. Mulla näköjään vaan "hidas sytytys" kropassa ja tarvitsen todella suuret lääkeannokset että mitään tapahtuu (nytkin monta päivää vielä Elonvan jälkeen Gonal-F 350IU annoksella). Nyt illalla irrotuspiikki (Pregnyl 10 000IU) ja sitten vaan jännitetään ettei munikset karkaa ennen tiistaita, huomenna lento Helsinkiin. Toivottavasti lentäminen ei muuten tee hallaa hoidolle
Paluulentoa en ole vielä edes varannut, kun ei tiedä vielä siirtopäivää, tai päästäänkö koko siirtoon ylipäänsä. Alavatsan paine ei ole tänään enää kovin paha, toivottavasti se ei ole huono merkki
No, mikäli kaikki menee hyvin ja edes muutamia muniksia saadaan, niin meillä kokeillaan nyt Picsi-maljaa, jonka pitäisi auttaa laboranttia valitsemaan parhaat siittiöt. Mielenkiintoista nähdä vaikuttaako alkioiden laatuun mitenkään.
Tyhmä kysymys mutta mun dementoitunut burnout-pää ei pysty enää pitämään lukua tai muistikuivia mistään: EIHÄN irrotuspiikin kanssa samana päivänä enää pistetä jarrupiikkiä?? Eli pelkkä irrotuspiikki ja sitten yksi lääkkeetön välipäivä?