Hakutulokset

1. AdeliinaJosefiina

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Ravishing voi ei, ei voi olla totta!!! :cry: Todella raakaa! Voimia hurjasti sinulle ja toivottavsti sulla on siellä hyvä tukiverkko vaikka tuskin kukaan voikaan ihan täysin ymmärtää :cry: Toiveikas81 sulle suuret pahoittelut negasta! :( Xienna onnittelut kyytiläisestä! Meillä sama testipäivä...
  2. AdeliinaJosefiina

Voi Siida kiitos! :love: oot aina niin ihanasti tsemppaamassa!
  3. AdeliinaJosefiina

Toive* kaunis ajatus, mitähän ihmeitä vaatii toteutuakseen :D Mulla jo valumassa negafiiliksen puolelle ku koko ajan supistelee ja menkkajomottelee mahaa! Viime PAS:sissakin supisteli ja epäilin vahvasti sen aiehuttaneen keskenmenon..nyt jos supistelee heti niin tuskimpa edes kiinnittyyn...
  4. AdeliinaJosefiina

Mulle voi päivittää: tänään siirretty 6-päiväinen alkio, testipäivä 9.11 Ja hyvin tosiaan meni siirto! Jipii! Siirron tehnyt lääkäri sanoi heti huoneeseen tullessani että sua odottaa täällä kaunis alkio, joka säilyi 100%. Siirto oli helppo, ei mitään kommervenkkejä tällä kertaa kuten viimeksi...
  5. AdeliinaJosefiina

Voi toivo2016 :cry: oon ihan sanaton! Isot tsemppihalit sinne!
  6. AdeliinaJosefiina

Joo toi on kyllä just paha mitä siidakin sanoi että omissa viivoissa kun on jo verrokit siitä kun kaikki on hyvin ja kun ei ole niin ei paljon haaleat viivat enää lohduta :( Mutta tavallaan puhuinkin just muiden viivoista just kun jokaisen keho tuottaa erilailla hcg:tä ja erilaisia viivoja...
  7. AdeliinaJosefiina

Hehe, ok! Ehkä siihen sit vaan pitää harjaantua ja lopettaa kranttuilu :D:whistle:
  8. AdeliinaJosefiina

Yrittäjä J:lle ja love-:lle toivon kummallekin viivojen vahvistumista ja sitä itseään! Olisittepa vahvalla tiellä pois tältä palstalta jos niin voi sanoa :D Onko teillä kaikilla joku oppikirja siihen miten te tulkitsette noita viivoja? Kun musta tuntuu että mun mittapuulla selkeä viiva on...
  9. AdeliinaJosefiina

Voi ei yrittäjä J, toivon että on väärä hälytys ja että mieli vaan tekee tepposiaan ja listaa lisää "menkkojenalkuoireita". Ootko tänään testannut, miltä viiva näyttää? Hiustenlähtöasiaan: todellakin nämä hormonihoidot on vieneet hiukset päästä. Sen huomasi kampaajakin. Todella inhottavaa...
  10. AdeliinaJosefiina

adelmiina & toive*: mä piinailen kans keskiviikosta lähtien jos vaan ainokainen alkio selviää sulatuksesta!
  11. AdeliinaJosefiina

Toivo2016 suuret pahoittelut :( Mullakin liian tuoreessa muistissa juuri vastaava kokemus... Ei näille epäreiluuksille löydy sanoja :( Paljon voimia sinne! Mulla tänään pitkästä aikaa positiivinen päivä! Letrot toiminut, tänään ultrassa kaunis kolmikerroksinen limakalvo ja hieno iso rakkula...
  12. AdeliinaJosefiina

Adeliinalle tsempit ylihuomiseen punktioon ja toivotaan laadukasta saldoa! Kalabaliikille tsempit uudenlaiseen hoitokiertoon! Itellä ei oikein mitään kuulumisia, ylihuomisen ultraa odotellessa että oliko Letroilla vaikutusta meikäläisen ovulaation saantiin vai ei :D Ite veikkaan jälkimmäistä...
  13. AdeliinaJosefiina

Ai niin ja mamma vaan tsemppiä hurjasti teille lahjamunasoluhoitoihin! Toivottavasti tärppää pian niiden avulla (y)
  14. AdeliinaJosefiina

Domi mulla alkoi kans punktion jälkeen tosi nopeesti menkat silloin maaliskuussa kun mulle viimeisin punktio on tehty :D kierto jäi muistaakseni 23 päiväiseksi tai jotain...tosin mulle ei siis siirretty edes mitään, mutta toi on kai tosi yleistä että menkat tulee reilun viikon päästä siirrosta...
  15. AdeliinaJosefiina

YrittäjäJ:lle tsemppiä piinapäiviin
  16. AdeliinaJosefiina

Voi että, onpas meitä monta todella tuskaista ja samanlaisia ajatuksia jakavaa :( en voi muuta sanoa kun että voimia teille ihan jokaiselle!! <3 Ja mä niin vilpittömästi toivon että jokaikinen teistä onnistuu ja tämä turhautuminen joskus palkitaan! Tuohon perhekokoonpanoon en osaa oikein ottaa...
  17. AdeliinaJosefiina

Siida: Kirjoituksesi oli koskettava ja sisälsi hyvin paljon samanlaisia ajatuksia kuin mitä mullakin nyt on! Oon niin väsynyt tähän kaikkeen. Vaikka keräisin kans vielä voimia 3.ICSI:in eli kolmanteen punktioon, ja sieltä saataisikin vielä alkioita, niin en tiedä jaksanko tätä helvetin joka...
  18. AdeliinaJosefiina

Toivo2016 iso peukku sinne että viiva lähtis vahvistumaan ja siellä olisi joku tiukasti kiinni ja pysyisi kiinni! (y) Ehkä tää tästä, kaikkien taival täältä pois pikkuhiljaa lähtee? Mulla alkaa tänään letrot ja en oo viäkään ottanu tablettia. Pelottaa kaikki sivuvaikutukset kun luvatiin...
  19. AdeliinaJosefiina

Pussipirulle onnea ja toivotaan että pysyy nyt sitten kyydissä! Adelmiinalle voimia!
  20. AdeliinaJosefiina

Täältäkin Yrittäjä J:lle toipumisia punktiosta ja pidetään peukkuja että pääset siirtoon! ja Pussipirulle toivotaan iloisia uutisia verikokeesta, olitkos sä tehnyt testiä ihan tänään vai viimeks sillon joskus viime viikolla niitä haaleita? hei jeee love- ! Nyt sitten piruvieköön KAIKKI...

Yhteistyössä