Hakutulokset

1. AdeliinaJosefiina

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Pahoittelut negoista :( missä ne hyvät uutiset viipyy!! Täällä kp1. Taas se surullisen kuuluisa päivä kun uusi kierto ja yrityskerta alkaa. Päivä, jolloin pieni toive nostaa kuitenkin aina päätään, että mitäs jos nämä ovat viimeiset menkat hetkeen? Ylihuomenna aloitan sit tosiaan letrot ekaa...
  2. AdeliinaJosefiina

Follien koko?

Hmm, omien kokemuksien mukaan ei ehkä ole mahdollista. Itsellä juuri tuon kokoisia tuona päivänä olleet, ja vasta kp 16-18 mulla ovisplussat olleet, tai sitten ovista ei ole tullut ollenkaan, mulle siis sanottu että tuon kokoisesta/kokoisista tuolla kiertopäivällä ei voi vielä päätellä että...
  3. AdeliinaJosefiina

Haha love-, pakko kommentoida että ite tein just tossa elokuun kierrossa noin parinakin päivänä :D Juoksin siis työpaikan vessaan pissimään tikkuun sopivaan kellonaikaan iltapäivästä :D Ja oli vielä ne clearbluen testit kehissä monine osineen :D Pakkohan se oli jotta ei vaan mee ohi ovis...
  4. AdeliinaJosefiina

Noista ovistesteistä vielä: mulle klinikan lääkäri on aina sanonut että käytä päiväpissaa! Eli mä oon tehny esim aamuvuoron jälkeen siinä neljän aikoihin testin! Ja just elokuisessa kierrossa kun ovuloin niin tein itseasiassa aamuisinkin aina niin enpä aamulla saanut hymyä mut sit klo 16 jälkeen...
  5. AdeliinaJosefiina

ja Domi toivotaan että sun "täysosumapotti" majailee sun sisällä tällä hetkellä :love:
  6. AdeliinaJosefiina

Mulla on aina toiminu hyvin ja oikein... tikuilla just tikutan aina viivan vahvistumista ja kun alkaa olla kohtuu tumma niin otan digit rinnalle ja aina kun olen yipäätään ovuloinut (about kerran vuodessa) niin olen hymynaaman saanut, niissä kierroissa jossa en niin en ole saanut :D Joku...
  7. AdeliinaJosefiina

Domi juu ainakaan meidän kunnallisella klinikalla ei ollut yhtään kokemusta tuollaisesta sisäisestä verenvuodosta joka johtaa laparoskopiaan niin ennen mua... ja mua eniten hoitanut lääkärikin sanoi että on 20 vuotta tätä tehny eikä oo vielä vastaavaan törmänny urallaan koskaan, että ei varmaan...
  8. AdeliinaJosefiina

Roxanne multa mennyt ihan ohi että sulla hailukkaa viivaa! Ja jotenkin toi Pirunkin viivan alku! Luen näitä sivuja näköjään ihan vasemmalla silmällä :D Mutta toivotaan siis molemmilla että on sitä itteään ja että vahvistuu! Mulle lääkäri joskus sanoi että 5-päiväisellä blastolla testi on...
  9. AdeliinaJosefiina

Huh huh kun täällä tapahtuu! Ja mitä ihme paskaa marrasmai!!! Huh huh etten taas muuta sano. Luulin jo kaiken nähneeni ja kuulleeni tällä saralla mutta ei....aina näköjään uusia pöyristyttäviä asioita tapahtuu!! Oon samaa mieltä että valitusta ilman muuta kehiin!! Luin tosi nopeesti nää pari...
  10. AdeliinaJosefiina

Ihanaa Domi kuulla ettei sulla ole kipuja! Kyllä se siitä :love: ja koita olla murehtimatta siirrosta, tollaisen rääkin jälkeen kroppa ei varmaankaan oo kaikkein vastaanottavaisin joten voi olla parempi säästää alkiot parempiin olosuhteisiin! Tiedän että se on aina pettymys ja mälsää odottaa (mä...
  11. AdeliinaJosefiina

Voi paska domi :( noh, mutta josko leikkauksen jälkeen tosiaan vointi lähtee kohenemaan!! (y) Lähetän voimahalit sinne!! Ja 5 on hieno määrä hedelmöittyneitä!! Wuhuu!! Tosin itsellä kyllä tuon leikkauksen jälkeen meni ihan helvetin pitkään toipuessa ja viikon olin sairaalassa vielä leikkauksen...
  12. AdeliinaJosefiina

Voi domi :cry: kuulostaa melkein minun ekalta punktiolta! Tosin, mä pääsin hieman pidemmän tarkkailun jälkeen ilman mitään tsekkausta kotiin, jossa sit pyörryin ja aloin oksentaa ja eikun takas päivystykseen.. Siellä si selvis että vuotaa ja osastolle tarkkailuun..pari päivää tiputeltiin verta...
  13. AdeliinaJosefiina

YrittäjäJ:lle täältäkin tsempit ja toivotaan että kaikki 8 munista kirii ja ne saadaan punktioitua ja kaikissa on solu! Täällä ny tosi monella sama tilanne ettei muniksia tuu niinkuin ennen mutta joku jo fiksusti sanoi että josko laatu korvais määrän (y) Koitetaan kaikki luottaa siihen! voi höh...
  14. AdeliinaJosefiina

Tervetuloa Jansku00! :) Ja kovasti kanssa jännään Domin tuloksia! (y) Ja love-lle tsempit kanssa odotteluun että tuleeko johtofollia vai ei, ite just kävin viime viikolla ton saman läpi ja mulla tietty kävi niin että eipä sinne mitään parissa päivässä ilmestynyt ja sen kyllä arvasinkin jo...
  15. AdeliinaJosefiina

Toive* kyllä mulla siis on ollut jo aiemmin migreenidiagnoosi, mutta edellisestä migreenikohtauksesta vaan oli yli 10 vuotta enne tota lääkkeellistä PASia joten en tietenkään itsekään muistanut mainita lääkärille että minulla on migreeni... Vissiin tuohon lääkkeelliseen suhtaudutaan varauksella...
  16. AdeliinaJosefiina

Toive* mulla ei oo kokemusta kuin yhdestä lääkkeellisestä PAS:ista ja se meni muistaakseni niin että kp2 alkoi Zumenon x 3 päivässä ja sitten oli kontrolli uä olisko ollut kp10-12 ja siellä kun todettiin että munasarjat uinuu täysin Zumenonin myötä miten pitääkin ja limis oli hyvä niin sai...
  17. AdeliinaJosefiina

SalamaT: Älä ny viitti?!?? Voi jumalauta etten muuta osaa sanoo! :mad::poop: Tsemppiä sinne, en voi edes kuvitella miltä susta tuntuu! YrittäjäJ: Tsempit kasvatteluun ja toivotaan hyvää saalista! ITseä kans mietityttää toi että mahtaako tää sekaisin oleva kroppa vastata enää noihinkaan...
  18. AdeliinaJosefiina

Jep, todellakin uskomaton löytö... Kyllä ne lääkäritkin näköjään sekoilee saneluissaan ja teksteissään kun tommoinen kömmi päässyt käymään. Mutta kyllähän se niin on että jossei vikasta pakkas-alkiosta mitään tule, ja yhtäkkiä onkin vielä kolmas tsäänssi saada biologinen lapsi niin kai se on...
  19. AdeliinaJosefiina

Päivän paisteessa: suuret pahoittelut vielä täältäkin ja uskomattoman paljon voimia jatkoon :(:love: Vipe vai kukas se laittoi letroista? Onkos ne kela-korvattavia? Jos on niin saan ne sillä 2,50€ apteekista kun on lääkekatto täynnä :) Ja tervetuloa uusille jos nyt niin voi sanoa! Nimimerkit...
  20. AdeliinaJosefiina

Suuret pahoittelut marrasmai :( Ja samoin adelmiina :( Ja vipe :( Olikohan vielä muita, hittoku puhelimella niin huono selata! Eipä hyviä uutisia mullakaan; follit edelleen sen saman 11mm kun maanantaina eli ei todellakaan johtofollikkelia ja ovista tässä kuussa kun tänään jo kp16... Eli...

Yhteistyössä