IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

AdeliinaJosefiina # 04/2015 # 2. # 2.ICSI/3.PAS
Adelmiina_ #2012 #1. # vähän endoa/tuhoutunut johdin # 3.IVF
Bridge # 5/15 # 1. # matala AMH, ikä # 4.IVF/ICSI
Darni73 # 9/12 #1. yht # simpat # 4.ICSI/1.PAS
Deseo # 2015 # 2. #selitt. # 2.IVF/ICSI
Domi # 4/12 #1. # selittämätön # 3.IVF/ICSI
Hipsunpöpsy #11/11 #2.# helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako #2015 # 1.# siittiöt # 2.ICSI
Ilo2010 # 06/12 # 2. # selittämätön # 3.IVF
kalabaliikki #3.# 1/15 # keskenmenot/ikä?# 1.IVF

Karhuemo75 # 2013 # 2. # johtimet tukossa # 2.IVF/4.PAS
Kerttu80 #11/14 # 2. # selit.#1.IVF
Lia_#2012#2.(1 enkelivauva)#3.ICSI
love- #2014 # 1. # siittiöt # 1.ICSI/4.PAS
marrasmai # 2015 #1 # selittämätön # 2.ICSI

Mamma vaan #1.yht# matala amh/ikä#1.IVF
mishala # 2016#1.#mies steril.#1.IVF/1.PAS
Nappeus #2014 # ? #PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Nennalii #2012 #1. #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/8.PAS (ei tuoresiirtoa)
Nyu # 2012#1.#selittämätön/siittiöt# 2.IVF
pipa84 #04/15#1.yht #azoospermia #2.ICSI
Roxanne # 12/14 # 1. # ikä/siittiöt # 4.IVF/ICSI/1.PAS
SalamaT # 5/14 # 1. (2 km) # endo, matala AMH, ikä # 3.IVF
Siida # ? # 2. # siittiöt# 1. ICSI/8.PAS
Siukku87 # ? # 3. #lievä pco, endo ym. # 1.IVF/ICSI
Sphinx # 06/13 # 1. yht # selittämätön+endo # 2.IVF/2.PAS

Toive* # 7/13 # 1. # johtimet tukossa # 2.IVF/1.PAS
Toiveikas81 # 2014 # 1. #endo,siittiöt # 1.ICSI/2.PAS

Toivo2016 #3/13 #1. #pco # 3.IVF/2.PAS
Valois #2013#1. #matala amh, kork. fsh (POF-epäily) # 2.IVF
Vilijonkka_ #2012 #1. #monta syytä # 2.IVF/ICSI

vipe1986 # 2013 #1. yht. # siittiöt # 1.IVF/3.PAS
Yrittäjä J # 1/13 # 1. yht. # endo/selittämätön #
2.IVF/ICSI

Piinailijat::whistle:

(testipäivä)
Pussipiru 11.10 (2pv/26.9)

Toivo2016 12.10 (3pv/28.9)
Roxanne 10.10 (6pv/29.9)

Plussat 2016: :love:
Maalis:
Jasmina20 1.ICSI/1.PAS (3pv)
Kiia-s 1.IVF/1.PAS (3pv)
Rizu 1.IVF/3.PAS (3pv)
Madga78 1.IVF
Elika 2.ICSI/IVF (3pv)
RooRoo1 1.IVF (3pv)
Yrittäjä J 1.IVF/ICSI (kem)
Mari32 5.ICSI/1.PAS (3pv)
Nenna81 2.IVF/3.PAS (kkm)
Tupsuli 4.IVF (2pv)
Domi 2.IVF/ICSI 2.PAS (kem)
Huhti:
SalamaT 2.IVF/1.PAS (km)
mar80 1.IVF/ICSI 1.PAS (5pv)
Siida 1.ICSI/6PAS (kkm)
Emmiina85 1.IVF (kem)
mamido 1.IVF/1.PAS (km)
cerezah 1.IVF (3pv)
Bridge 3.IVF/1.PAS (tm)
Touko:
Pirunpelto 1.ICSI/1.PAS (3pv)
narana85 1.IVF/ICSI (2x3pv)
Janne91 1.IVF (4pv)
Jenifer 1.IVF (3pv)
Sphinx 2.ICSI (kkm)
Ankkalinna 1.IVF/1.PAS (2x3pv)
Emmiina85 2.IVF (3pv)
Mimmi_83 2.ICSI/1.PAS (5pv)
Kesä:
piipa85 2.IVF (2x5pv)
CherryPie85 3.IVF (2pv)
Xesca 1.ICSI/1.PAS (kkm)
ilo2010 2.IVF/1.PAS (km)
IirisL 1.IVF/1.PAS (5pv)
Elo:
Mamido 2.IVF/ICSI (2pv)
Siida1.ICSI/7.PAS (kem)
Syys:
AdeliinaJosefiina 2.ICSI/2.PAS (km)
Ravishing 1.IVF (2pv)
Reuna 1.IVF/1.PAS (5pv)
shelterme 1.IVF (2pv)
Deseo 2.IVF (2pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)

Roxanne! Onpa ihana uutinen tähän synkkään ajanjaksoon. Saitte kyytiläisen, mahtavaa!

AJ! Kuulostaapa ihmeelliseltä parannuskonstilta....uusi punktio!? Mitenkähän se parantaa edellistä, kun ei voi tietää miten sun keho taas siihen rääkkiin reagoi!? Voihan se mennä hyvinkin, eihän sitä koskaan tiedä. Kolmas kerta toden sanoo :) Luulisin kyllä että esim classinen vyöhyketerapia sais sun oviksen taas rullaamaan tai akupunktio, mutta kun niitä siittiöitä siellä vielä on (uskomaton löytö❤ ) niiin täytyyhän niille muniksia saada...ei niistä muuten alkioita kyllä tuu :D On siinä teillä pureskeltavaa!!

Jep, todellakin uskomaton löytö... Kyllä ne lääkäritkin näköjään sekoilee saneluissaan ja teksteissään kun tommoinen kömmi päässyt käymään. Mutta kyllähän se niin on että jossei vikasta pakkas-alkiosta mitään tule, ja yhtäkkiä onkin vielä kolmas tsäänssi saada biologinen lapsi niin kai se on pakko käyttää vaikka pelottaakin aiempien komplikaatioiden takia. Ja vaikkei se mitään takaakaan että edes alkioita saadaan, mutta tuskin annan itselleni anteeksi jossen edes yritä.

Ja Roxannelle tsempit piinapäiviin, pidän niin peukkuja että tämä tarraisi lujaa kiinni!! :love:

AdeliinaJosefiina letroja mun lääkäri ainakin määräsi sen 100kpl paketin koskaa maksaa jonkun 10eur muistaakseni ja se pieni pakkaus maksoi sitten paljon enemmän jostain hölmöstä syystä. Olihan se hassua hakea muutaman lääkkeen tarpeeseen sadan paketti mutta halvemmaksi tuli :)
Ei mun mielestä ole siis kelakorvattavia.

Onko noissa lääkkeiden kelakorvattavuudessa joku sellainenkin juttu, että jos on itse pyytänyt jotain lääkettä mitä ei ole pakko käyttää niin ei mene lääkekattoon? Mulla edellisessä siirrossa oli gonapeptyl, jonka siis itse pyysin, niin maksoin siitä "normihinnan". o_O

Gonapeptyl ei ole kelakorvattava, niinkun ei esim. lugetkaan, tosi reilua joo.. Itellä ainakaan ei oo kauheesti katon täyttymisestä ollut aijemmin hyötyä (nyt ei vielä täynnä), kun täyttää syksyllä punktiossa ja loppu vuosi pas:seja missä vaan sellasia lääkkeitä jotka ei oo kela korvattavia.. just tällästä lyödään nyt vielä lyötyä meininkiä.. :(

Hekoheko! Arvatkaa oliko mitään punktioitavaa? Ne kaksi oli päättäneet jo karata ja jäljellä yksi pieni, jota nyt ei ollut mitään järkeä lähteä kaivelemaan. Kuulemma 1/300 käy näin -ei siis hirvee ihme että mun sekokroppa on just se joka häröilee... Tehdään inseminaatio kun nyt täällä ollaan, ei mee miehen osuus ihan hukkaan Ihan höpöhommaa mutta sitä ei vielä olekaan kokeiltu! Mä en jaksa enää kuin olla ironinen, on tää ihan uskomatonta hommaa...

SalamaT voihan hemmetti, kyllä nyt koetellaan :( koita jaksaa.

Meillä menee tämä toinen hoito plussan puolelle, kun ensimmäinen tehtiin helmi/maaliskuussa. Toki sekin on tyhjän kanssa, jos alkioita ei nyt tulisikaan. Vähän jäi pelottamaan kun lääkäri ihmetteli ääneen toisen munasarjan hiljaiseloa. Viimeksi saatiin kerättyä muistaakseni 9 josta neljästä tuli siirtokelpoisia. Saas nähdä kuinka nyt käy. Onneksi annostus aloitettiin heti suuremmalla teholla, kuin viimeksi.

SalamaT voi :poop:! o_O ihan epäreilua.. no jos vaikka inssi sitten tärppäiskin! ;)

Yrittäjä J tsemppiä! Peukut pystyssä jotta hyviä muniksia tulee ja paljon! (y)

Niin siis eikö kaikki lääkkeet kerrytä kattoo? o_O oon jotenkin aina luullu et kaikki lääkkeet kerryttävät kattoa, mutta sitä omavastuuta ainoastaan kela-korvattavat (n) eipä tosin tääklä ole edes huolta katon täyttymisestä, mutta kumminkin..

Polilla käyty ja vähän uhkaili että olisi taas huono kierto tulossa :( lääkäri kyllä puhui siitä että normi 26-28kp kierroilla pitäisi näkyä jo limiksen kasvua ja johtofollikkeli, mutta minun kohdalla kun puhutaan 30-33kp kierroista niin siihen saattaisi vielä näyttääkin siltä miltä nyt. Ensi viikon alussa vielä varmistamaan onko hyvä vai ei (n) tää on ihan hanurista.

SalamaT: Älä ny viitti?!?? Voi jumalauta etten muuta osaa sanoo! :mad::poop: Tsemppiä sinne, en voi edes kuvitella miltä susta tuntuu!

YrittäjäJ: Tsempit kasvatteluun ja toivotaan hyvää saalista! ITseä kans mietityttää toi että mahtaako tää sekaisin oleva kroppa vastata enää noihinkaan lääkkeisiin ja onko siten koko kolmas mahdollinen hoito turha...

love-: Kaikki korvattavat (esim "PK" -peruskorvattavat) lääkkeet kerryttää kattoa. Mutta jos lääke on "EK" eli ei-korvattava kuten esim lugesteron niin ne ei kerrytä kattoa vaikka sata pakettia hakis vuodessa :D
Ja sit kun se lääkekatto (olisko tänä vuonna ollu n.610€) on täynnä, niin korvattavat lääkkeet saa 2,50€/hakukerta mutta edelleen noi ei-korvattavat kuten lugesteron joutuu maksamaan täysimääräisinä.

• Tykkää
Reactions: love-
Ei voi olla totta, SalamaT, uskomattoman huonoa tuuria! Olen pahoillani. :( Mutta toivotaan että inssistä nyt sitten tärppäisi - sehän on ihan mahdollista, jos simpat on kunnossa.

AJ, saittepas yllärin! Toivotaan tietenkin, ettei sitä optiota tarvitsisi käyttää vaan jo seuraava siirto toisi pysyvän plussan - mutta onhan se hieno uutinen, että mahiksia on vielä senkin jälkeen! :)

• Tykkää
Reactions: AdeliinaJosefiina
Kiitos Domi vastauksesta. Näin itsekin ajattelin, mutta sitten ajattelin myös että pakkohan sen on olla kun jotkut sitä käyttävät paljonkin.. Tässä joutuu muutenkin painimaan isojen asioiden ja tunteiden kanssa, niin olis kohtuullista että edes tarvittavat lääkkeet olisi edullisia... Aivan kuten Domi sanoit; lyödään lyötyä!

Nyt täytyy tutustua tuohon lääkkeelliseen passiin. Tuleva kun on meille ensimmäinen laatuaan..

SalamaT miten voi olla huonoa onnea teillä.. :(. Tsemppiä. Toivon että inseminaatio yllättäisi ja toisi ihmeen.. (y)
Aj olipa jymy-ylläri että teillä vielä onkin yksi olki siemennestettä jäljellä :) Varmasti mietityttää ja pistää suunnitelmat uusiksi. YrittäjäJ tsemppiä ja hyvää munisten kasvatteluaikaa.
Roxanne hienoa että saitte hippusen kyytiin :love: Onnea piinailuun.. Koitetaan ottaa rennosti :whistle: ja pitää pää kasassa..:barefoot:
Tsemppiä piinaan myös pussipiru (y)

Toive* mulla ei oo kokemusta kuin yhdestä lääkkeellisestä PAS:ista ja se meni muistaakseni niin että kp2 alkoi Zumenon x 3 päivässä ja sitten oli kontrolli uä olisko ollut kp10-12 ja siellä kun todettiin että munasarjat uinuu täysin Zumenonin myötä miten pitääkin ja limis oli hyvä niin sai aloittaa luget joita muistaakseni käytettiin 3-4päivää ennen siirtoa? sitten siirto ja sen jälkeen sekä luget x3 että Zumenon x3 päivässä. Itsellä tuo yritys päättyi järkyttävään migreeniin ja sen puolesta onneksi negaan, koska noita molempia tukilääkkeitä olisi pitänyt käyttää johonkin rv12 asti jos olis ollut positiivinen eikä lääkärikään tiennyt mitä siitä olisi migreenin kanssa tullut.

Mitäs saakelia Salama, ei hitto!!! On tää.. Mutta jospa tosiaan inssi nyt yllättäisi, jos kerta oli niin innokkaita muniksia niin jos ne kaluis kuitenkin hedelmöittyä ja ja kiinnittyä!
Love- mikäs kp sulla eilen oli? Ja miten sen työpaikan ilmoituksen kaa kävi? Ei ilmeisesti ainakaan ihan mitään kamalaa kun et maininnut.. ;)
Aj aivan loistavaa että spermaa onkin vileä.. eihän teidän ole pakko heti hyökätä uuteen hoitoon jos tuntuu ettet jaksa, tai epäilet et kroppa ei oo valmis.. ota tauko ja palaa sit jos se tuntuu paremmalta ajatukselta. Mutta siis eihän sitä nyt käyttämättä voi jättää, jos siellä kuitenkin uskentelisi se "teidän siittiö"! :D
).( Niin ei se nyt täälläkään ihan mee kun strömsöössä.. ei varmaan nyt joidenkin vastoinkäymisten rinnalla kuulosta miltään, mutta omasta mielestä v*tuiks männöö.. Mitään onnistumis odotuksiahan ei varsin oo ollukkaan, että ainakin kuukahtavat jos blastoksi koitetaan viljellä ja jos ei ja jotain siirretään niin kiinnihän se ei ota. Tähän kaikkeen olin niin varautunut et en voinut oottaa iskua vasten kasvoja 1. folli uä:ssä!!! Itkuksihan se meni jo sillon... stana! Verrannoksi vuosi sitten oli samassa vaiheessa 7+7 11mm tasaista follia.. NYT 5+1(yksi)! Että sillä tavalla! Eipä paljon juhlita, sillä viimeksi lopulta punktioitiin 10+10 joista vain 10 oli solu ja 9 kypsää, kaksi ei hedelmöittynyt. Noihin kuuteen kun tekee ton karsinnan niin eipä saatana jää paljon jäljelle. Juupa juu, ei sit enää onnistu sekään mikä tähän asti, ois vaan pitänyt luottaa vaistoo ja heittää hanskat tiskiin jo ennen tätä. Eilisessä 2.uä:sä oli edelleen toisella se 1 rupu toisella 6.. ja nekin oli kaikki ihan eri kokoisia ma punktio.. että eipä ihan hirmuset odotukset. Ma punktio, to siirto, ei siis nyt onnistu pidempi viljely. Jos nyt yhteen siirtoo ees pääsis. Se onkin varma et useempaa ei, kun sit ois polillekkin maksukatto täys, niin kyllä se karma sen niin hoitaa ettei nyt ilmasia käyntejä pääse tulemaa.. Iloksi eilen vikan bemfolan kun hain niin apteekin lääkekatto olikin täys.. Limis jopa oli eilen 2mm paksumpi kun viimeks ollut 2. ultrassa, sama kun sillon siirrossa, koitetaan jotain positiivista ettiä.. Itsehän jo syytän täällä sitä et puregon vaihtu bemfolaan, mut ei kuulemma ole siitä kiinni, ei nyt vaan ole ollut enempää repertuaarissa sellasi jotaka valmiita, pyh. Et eipä ole kyllä tän osalta ollut ainakaan apua akupunktiosta!!!! Ainut toivo et kaikissa olisikin yllärinä solu, mutta mitäpä lottootte!!! ÄH..
Anteeksi maratonsepustus.. hyvää viikonloppua kaikille.

AJ, kiitos kun kerroit tarinasi. Mulla alkaa kp1 estrogeenilaastareilla (estradot) ja kp 10-12 seurantaultra. Muuta en vielä tiedäkään :unsure: Voi ei tuo migreeni ninkä sait :( onko sulla muuten migreeniä vai johtuiko vain lääkkeistä?

Voi Domi, ei varmasti paljoa auta kun sanon, että älä vielä luovu toivosta! Pidän teille peukut ja varpaat pystyssä! (y)

Toive* kyllä mulla siis on ollut jo aiemmin migreenidiagnoosi, mutta edellisestä migreenikohtauksesta vaan oli yli 10 vuotta enne tota lääkkeellistä PASia joten en tietenkään itsekään muistanut mainita lääkärille että minulla on migreeni... Vissiin tuohon lääkkeelliseen suhtaudutaan varauksella jos migreeni-taustaa, joten en tiedä olisiko sitä kokeiltu ja jos niin millä lääkkeillä/annostuksella mikäli lääkärillä olisi ollut tieto migreenistäni :D Mutta selkeesti siis noin kovat annokset estrogeeniä ja progesteronia ei ole hyvä juttu migreenitaustaiselle eli lääkärinkin mukaan pahin kohtaus vuosiin johtui noista lääkkeistä.

Voi Domi :( Miten täällä nyt onkin niin vaikeaa kaikilla, ja se että kenenkään kropat ei tunnu vastaavan lääkkeisiinkään niinkuin ennen. Voi rähmä... En voi muuta kuin toivoa että sieltä vklopun aikana sitkeitä sissejä kirisi kasvussa kiinni vielä useampikin! Ja toivotaan tosiaan että jos ja kun määrä jää kohtuu vähäiseksi niin kaikissa tosiaan olisi solu ja ne joka ikinen hedelmöittyisi! Mulla viime punktiossa 10 solua, 6 kypsää jotka kaikki kyllä hedelmöittyi mutta 2 vaan jaksoi jakaantua eteenpäin... Että toi kato on kyllä melkoinen aina!
Ja omaan tilanteeseeni vielä kommentti kun laitoit että jos vaikka odottaisi hetken ennen tätä kolmatta "yllätyspunktiota" niin jos siihen lähden niin kyllä se pitäis tälle vuodelle saada... Kun on lääkekatto & sairaskulukatto molemmat täynnä niin kannattaisi ottaa se tälle vuodelle niin pääsee lähestulkoon ilmaiseksi koko setistä!

Vähän ajattelinkin AJ että saattaa vaikuttaa asiaan noi katot.. mutta muista myös että kaikkea ei voi rahassa mitata! ;) Jos päätäisitte taukoa pitää, niin sit voisi säästää.. mutta todellakin ymmärrän kyllä..

No voi hitto, Domi. :( Mutta eikös monet sano, että pienempi solumäärä voisi tuoda parempaa laatua, joten toivottavasti olis niin teidänkin kohdalla! Ja voihan se olla, että sieltä jokunen solu vielä kirii lisää viikonlopun aikana. Ymmärrän fiiliksesi, mutta ei nyt tosiaan kannata toivosta luopua vielä!

ON: Vaikka mulla oli nyt siirron jälkeen lääkitys estämään kohdun supistelua, niin kaikenlaista nippailua ja vihlontaa tuntui kyllä siirron jälkeisenä iltana ja seuraavana päivänäkin. Nyt tuntuu tilanne rauhoittuneen. Mä pahaa pelkään, että mun kohtuni jotenkin hylkii alkiota, ja epäilen myös että noiden tuntemusten loppuminen tarkoittaa sitä et alkio on kuukahtanut... :( No, eihän näistä voi tietää, mut toiveet ei ole kovin korkealla. Pussipiru ja Toivo2016, onko teillä ollut mitään tuntemuksia?

Kiitos tytöt tsempeistä <3

Domi ei hemmetti :( Toivotaan laadukkaita muniksia!

Roxanne mulla on samanlaisia tuntemuksia myös luomukierroissa. Tiedä sitten mistä kohtutuntemukset johtuu, kun ei sitä plussaa ole näkynyt... Nyt olisi kyllä teidän vuoro :)

Domi: toivon niin että munasolut vielä kirii ja kehittyy ja pienestäkin määrästä mahdollisimman moni sit hedelmöittyisi. Kuten sanotaan "ei se määrä vaan laatu". On tää ihan tuuripeliä ja siks niin hanurista, kun ite ei voi lopputulokseen vaikuttaa.
Roxanne: mulla ei ole ollut mitään erityisiä tuntemuksia, paitsi välillä huimausta ja vatsan turvotusta, jotka tulee aina ilmeisesti Lugesteronista. Eilen illalla pistin kiinnittymisen tueksi Gonapeptylin, joka ollu aiemminkin yhteensä kolmessa passissa ja yhdessä tuoresiirrossa. Itse olen myös miettiny ja aina ollu se tunne että mun kohtu ja kroppa hylkii alkioita. Mulla tää oli nyt 10. siirretty alkio (3 tuoresiirtoa, 6 passia). Yhden kerran siirretty 2 alkioita kerrallaan, muissa siirroissa kuten nytkin yksi alkio. Ei ole mullakaan uskoa ja luottoa tässäkään piinailuissa. Mut ei auta kuin vaan toivoa ja toivoa..

Moikka, mä tulisin uutena teidän joukkoonne :) Pitkään olen jo haamuna taustalla lueskellut juttujanne, mutta nyt vihdoinkin itselläkin ensimmäinen hoitojakso edessä, niin rohkaistuin kirjoittelemaan... Taustoista sen verran että itse olen 22v, mies 30v. Lapsitoiveita/ilman ehkäisyä ollaan oltu jo 5v (Joo, luitte oikein, olin sillon muutama kuukausi vajaa 17, ei siitä sen enempää :D). Puolitoista vuotta sitten haettiin hoitoihin, ja löydettiin multa korkea prolaktiini, sekä monirakkulaiset munasarjat (pco-tyyppiset, ei todettu pco). Suurin syy kuitenkin miehen simpoissa, määrällisesti ok, mutta liikkuvuus erittäin huonoa :( Sen takia siis suoraan IVF/ICSI- hoitoihin. Viime syksynä olisi siis ensimmäinen hoito ollut, mutta meillä oli häät ymsmys, niin ei sitten silloin lähdettykkään, ja nyt vihdoin oltaisiin taas "pelissä" mukana.

Nyt 6.päivä alotan syömään primolut norria, jotta saataisiin kierto sopivammalle kohdalle. Pistoksina sitten toisena kiertopäivänä alotan bemfola 125 yksikköä ja sitten siihen rinnalle orgalutran. Toivottavasti nyt lähtevät sit tolla määrällä kasvamaan, mutta tokihan kun varsinkin eka hoito, niin ei yhtään tiedä miten noi mun munikset nyt sitten reagoi noihin aineisiin...

Vähän jotenkin pelonsekaisin fiiliksin tästä kaikesta, lasta ollaan haluttu jo pitkään, ja jotenkin haluaisi uskoa/toivoa että nyt se sitten onnistuisi, mutta silti takaraivossa naputtaa pelko siitä että mitä jos nämäkään ei onnistu. Äh :D ja ukolle on turha yrittää puhua mitään, ei se osaa sanoa juuta eikä jaata, mikä nyt tietty on ihan ymmärrettävää... Ehkä tää tästä kun vaan pääsis pistelemään ja asiat oikeesti menis eteenpäin.... Tää nyt oli tälläinen selostus itestä ja fiiliksistä, toivottavasti nyt kaikilla meillä tulis plussaonnea ja ilon kyyneleitä, ainakin tuntuu että vois olla jo senkin aika.. :)

Ja sen verran vielä muokkailen, että tavoitteena olisi punktiopäivä olla viikolla 44, eli marraskuun ensimmäinen viikko o_O

Domi voi p*rse! :unsure: peukut pystyssä että muut kirii vielä maanantaille ja että kaikissa tosiaan olisi se solu! Tais olla kp 11 kun kävin seurannassa.. ja joo, ei ainakaan potkuja tullut (y)

Roxanne älä nyt vielä luovuta! Isot tsempit ja tarrasukkia!(y)

jansku00 tervetulia joukkoon, toivon mukaan ei pitkään tarvitse sinun täällä pyöriä! :) meillä on vähän sama tilanne, miehen simoat hittaita.. ja samoin alkuun oli hirveetä puhumisen kanssa aina aihe vaihtui jostain syystä ym. Mutta kyllä se nyt tän reilun puolentoista vuoden aikana on alkanut jo käsittää mistä puhun :LOL: muutaman kerran ehkä selittänht asiat juurta jaksain. Tsemppiä teille!(y)

• Tykkää
Reactions: Roxanne
Tervetuloa jansku00, olkoon visiittisi palstalla lyhyt ;)

No niin, täällä on taas keräilty elämän palasia yhteen, laskettu rahoja ja juteltu klinikan lääkärin kanssa. Kyllä tässä on 3. ICSIIN lähdettävä. Heti seuraavaan kiertoon ja aloitin jo nyt Progynova-lääkkeen, onko kenellekään tuttu?

Meillä alkaa olla miehen kanssa jo aika hurttia huumoria tästä koko hommasta. Mieskin vaan nauro, että täytyy ottaa tää "mahdollisuutena" - pääsee ainaki vielä kerran suorittamaan omaa osuuttaan sinne romanttiseen klinikan koppiin :D

Mikä fiilis Roxannella? Mua niin harmittaa, kun ei päästy piinailemaan yhdessä. Toivottavasti tämä olis sulle se kerta, kun kaikki menee nappiin!(y):love:

Kivaa aurinkoista sunnuntaita kaikille - me ollaan voimanaisia kaikki:barefoot:

Yhteistyössä