Aapuaa mikä koettelemus,
Domi! Oot kyllä melkoinen sissi!
Onpas täällä taas koeteltu monia, voidaanko sopia että tässä oli nyt tän vuoden kehnoimmat ajat, nyt suunta on vaan ylöspäin?
Seuraa pitkästi omaa napaa, anteeksi jo etukäteen:
Itsellä ei ole luvassa PASia, vaikka kaksi alkiota on pakkasessa. Meillä oli eiliseksi varattuna kontrollikäynti klinikalle, että kaikki on ok hyperin jäljiltä. Sen sijaan meitä odotti huoneessa lääkäri ja hoitaja, jotka olivat todella happamia ja defensiivisiä, ja ilmoittivat että he kieltäytyvät tekemästä siirtoa ennen kuin minusta on toimitettu psykiatrinen arvio että olen sopiva vanhemmaksi. Ja eipä varmasti ole julkisella puolella pitkä jono ko. arvioon, että ehkä olis sit mahdollisuus siirtoon joskus lokakuussa 2017. Kaiken huipuksi lääkäri ei meinannut suostua edes tarkistamaan munasarjoja, vaan oli vihainen että halusin nähdä ettei sinne ole tullut esim. kystia.
Koko "arvio" perustuu siis siihen, että voin todella huonosti Synarelan vuoksi, ja että olisin halunnut kokeilla vähän vaihtoehtoisia tukihoitoja (esim. kortisoni, Gonapeptyl), joihin he suhtautuivat erittäin nihkeästi. Tolkutin klinikalle tuhat kertaa että Synarela ei sovi mulle, voin todella huonosti, en pystynyt nukkumaan ja masennuin. Tästä huolimatta mullehan yritettiin tyrkyttää Synarelaa vielä luteaalivaiheen tukihoidoksi, joka toinen päivä kahden viikon ajan! Kuulemma ajattelivat etten voi varmaan niin huonosti, jos otan suihketta vain joka toinen päivä! Ja kun oltiin jo kertaalleen sovittu, että kokeillaan Pregnyliä, niin eikö vielä yritetty sitä saamarin Synarelaa tyrkyttää! Ja nyt väitetään sitten että olen kuulemma hullu ja sopimaton vanhemmaksi kun voin huonosti lääkkeestä. EN OLE ELÄESSÄNI KOHDANNUT YHTÄ TYRMISTYTTÄVÄN HUONOA HOITOA!!! Se, että olen käynyt psykoterapeutilla vuoden ei painanut vaakakupissa pätkääkään, eikä se, että sanoin olon muuttuneen kuin taikaiskusta aikalailla samantien kun Synarela oli kropasta poistunut, ja että olin (ennen eilistä) positiivisella mielellä ja valmis jatkamaan taistelua. He olivat päätöksensä tehneet, ja vuokrattiin auto ja otettiin kolme tuntia kesken työpäivän aikaa sitä varten, että ajettiin klinikalle kuuntelemaan tämä "tuomio", jonka olisi voinut hyvin ilmoittaa vaikka sähköpostilla.
Meni nyt sen verran pahasti maku koko saamarin maahan, että soitin jokseenkin siltä istumalta sekä Dextraan että Fertinovaan ja kysyin että koskas voitais tulla hoitoon. Kumpis olis teidän mielestä parempi?