Kiitos teille kaikille, oli ihanaa ja liikuttavaa lukea teidän ajatuksia ja sain paljon voimaa
Ei ole helppoa lapsettomuus ilman sitä ainokaista, ei varmasti, mutta ei se ole tämäkään....niinku AJ jo kirjoittikin....kumpaakin tuskaa kokeneena, tämä on eritavalla repivää, mutta ei voi sanoa, että helpompaa. Tätä on varmasti hankala ymmärtää, jos ei ole sitä ensimmäistäkään, mutta kyllä minäkin kateellisena katson, kun lapsilla on sisaruksia. Tässä tilanteessa on ensinnäkin oma tuska, kun ei raskaudu ja miehen tuska, mutta myös suru siitä, että lapsi jää ilman sisarusta....yksinäiseksi.
Mamido...oonkin ihan jaksanut olla positiivinen ja ajatella, että on se raskaus kerran onnistunut, niin miksei vielä voisi onnistua, mutta nyt on valjennut se totuus, että kohta 8alkiota on siirretty ja se on kyllä jo aika paljon....kuinka monta siirtoa/epäonnistumista vaaditaan taas onnistumiseen ja viekö se vielä paljonkin aikaa...tuleeko sitä koskaan ja mikä on kaiken hinta.
Kaikkea hyvää sulle raskauteen ja odotukseen sekä paljon enkeleitä kohdun suojiin pienestä huolta pitämään!
Sitten ikä...kyllä sitä alkaa olemaan jo vähintäänkin riittävästi (37), että se seuraavan hoidon lykkääminen ei välttämättä oo hyvä idea, vaikka tekisi todella hyvää pääkopalle heittää hetkeksi kaikki taka-alalle, kuten Domi kirjoititkin.
Sitte en tiiä, että jos tuon viimeisen siirron jälkeen nyt luovuttais?.....Katusko sitä sitten joskus!? Meillä lapsettomuuden syynä on siittiöt ja mies vielä 6v mua vanhempi....hänellä ikä varmasti huonontaa tilannetta entisestään, että päätöksiä täytyis nyt nopeastikkin tehdä.
Tämä syksy ja Joulun lähestyminen mulla nyt vetää vöhä synkäksi....mulla pitäis olla nyt loppusuora menossa ja Jouluihme kohdussa...en oo näin voimakkaasti jääny keskenmenoja miettimään ja oon ihmetelly itekki, että miksi tuota vatvon, kun ei se takasin tuu, mutta se keväinen jäi tuonne jonnekkin...
Sitte se Aloe vera..Domi kysyit siitä. Ja mulle TODELLAKIN saa sanoa vinkkejä....alkaa olemaan omat ja muiltakin kuullut konstit vähissä. Oon kokeillu ja geeli tuntuu pahentavan tätä, mutta se perus aloe lotion on toiminu kohtalaisesti. Se on nyt loppu ja pitäis tilata lisää. Tämä ihottuma on ihan kummallinen. Ihan ihme asiat pahentaa, esim juhannuksena rätkin itseäni saunassa koivuvastalla....ai hirveetä mik reaktio siitä tuli...uneton yö oli edessä ja ne kohdat, joita olin vastonut, meni ihan punaiseksi ja polttavaa kutisevaa ihottumaa täynnä...onneksi se meni vuorokaudessa ohi, mutta siis ihan ymmälläni oon mistä tämä milloinkin riehaantuu. Syömiset ei näytä juurikaan vaikuttavan. Lähes kolme kuukautta olin vähähiilarisella ja kaikki valkoinen sokeri oli pois, mutta hunajaa ja intiaanisokeria vähän käytin makeuttamaan leivonnassa, kiisseleissä yms....en kyll huomannu muuta vaikutusta, kun että parempi olo fyysisesti ittellä. Mutta, nyt siis ollu parempi iho muutaman päivän ku piiiiiiitkään aikaan. Edelleen tulee järjettömiä kutituskohtauksia sormiin, mutta iho sormissa lähes normaali ja ne kohtauksetkin lievempiä. Oon käyny vyöhykkeessä, syöny tuota rautaa paljon, juonu yhtä ninxia juomaa ja en tiiä mikä noista ensin pahensi tätä ihan järkyttävästi, mutta nyt helpottanu. Jatkan noita kaikkea ja katotaan mitä käy.