Hakutulokset

1. C

<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 11/09 <3

Huomenta. :) Niin se joulukuu vaan jo kolkuttaa nurkan takana :) Heräsin vähän aikaisemmin tänään kun mies lähti töihin. Eilen oli niin voimat poissa että en meinannut jaksaa sohvalta nousta. Ei maistunut ruoka, vatsa tuntui kipeältä enkä saanut edes nukuttua. Toissapäivänä oltiin miehen...
  2. C

Moikka. Aikani kuluksi surffailin erilaisilla vauva-aiheisilla sivuilla ja ajattelin että vois tähän ketjuun laittaa vaikka linkkejä että minkälaisia tarvikkeitä teillä on/on tarkoitus hankkia vauvalle/vauvoille :) Vaunuiksi meille taitaa tulla nämä...
  3. C

Heipsan. :) Kivoja uutisia mies toi töistä tullessaan, huomenna on ylimääräinen vapaa :heart: Saadaan lähteäkin koko porukka joulukadun avajaisiin huomenna eikä tarvitse yksin lasten kanssa lähteä :) Kyllä tuota 5 vuotiasta jo pikkuisen jännittää joulupukin näkeminen pitkästä aikaa ;)...
  4. C

Neuvolakortissa lukee lasketun ajan kohdalla 7.5 ( mikä oli siis kierrosta laskettu ja sitä EI muutettu nt-ultrassa EIKÄ istukkabiopsia yrityksessä koska laskettuaika olisi muuttunut vain 4 päivää ). Nyt tuon lasketunajan alapuolella lukee 12.10 ( ;) :D ) koska lääkäri oli sitä mieltä että...
  5. C

Moikka taas :) Eilen illalla sitten saatiin isännän kanssa riitaakin aikaiseksi. Varmaan tämä stressi helpottui niin molemmilla oli hermot kireällä. Ja väsyneitä ollaan oltu molemmat. Ensin itse sairastin viikonlopun ja sitten pienempi lapsi on ollu nuhainen muutaman yön ja nukkunut...
  6. C

Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

Haluan kertoa teille meidän tarinan ja sen avulla tukea ja kannustaa teitä piinassa eläviä :) Me odotetaan kolmatta lasta ja koko alkuraskauden oli tunne että jotain on pahasti vialla. :( Olin varautunut siihen että sikiö on kuollut kohtuun tai onkin tuulimuna tms. kun menin rv. 11+3...
  7. C

Moikka :) Tulen vain kertomaan hyvät uutiset! :) Meille on tulossa kromosomeiltaan terve tyttö :heart: :heart: :heart: Eli akkavalta kasvaa ;) Kolmas tyttö lapsi meille :heart: Kyllä nyt on helpottunut olo. Jännitti ihan törkeästi! Minä en tiedä yhtään koska on seuraava...
  8. C

Mukavaa perjantaita! :) Meillä huushollia siivottu ja verhoja vaihdeltu mutta nyt on parempi kai rauhottua. Tässä aiheesta enemmän. http://kaksplus.fi/keskustelu/t1576663 Ce-bra ja pikkuinen rv. 15+4 :heart:
  9. C

Moikka. Tänään ei sitten jaksakaan olla niin positiivinen. Eläimet valvotti viime yön ja väsyttää ihan hirveästi. Lupasin esikoisen kanssa tänään leipoa mokkapaloja kuitenkin. Ja mies lupasi viedä lapset ja koiran ulkoilemaan kun kotiutuu töistä. Saan sitten hetken hengähtää. Pelottaa ne...
  10. C

Huomenta vatsankasvattelijoille pitkästä aikaa :) Minä kävin maanantaina nyt sitten viimein siellä lapsivesipunktiossa, ensi viikolla saadaan tulokset :) Lääkäri totesi siellä että laskettua aikaa olisi jo nt-ultrassa pitänyt siirtää 5 päivää taaksepäin mutta kun sitä ei oltu silloin tehty...
  11. C

Moikka. Meillekin siis ensin sanottiin että JOS RISKI YLITTÄÄ 1:250 niin otetaan jatkotutkimuksiin. Heti ajattelin että meillä se riski olisi 1:250 mutta selvisi että se onkin suurempi turvotuksella 3,3mm. Riski oli 2,4-21% välillä. Lähempänä 2,4 % kuitenkin Naistenklinikan lääkärin mukaan...
  12. C

Huomenta kaikille vatsankasvattajille :) Tänään jo paljon parempi olo tuon rokotteen jälkimainingeissa kuin eilen :) Käsi edelleen vähän kipeä mutta en edes yöllä herännyt siihen kipuun joten voiton puolella ollaan :) Ikävältä tuntuu se lapsille hakea kun itsekin sai niin kovat oireet mutta...
  13. C

Moikka. Jotenkin minulla on ihan hyvä olo toisaalta tuon tutkimuksen suhteen. Luulen että vauva on terve koska viikko np-ultran jälkeen turvotusta oli tosiaan enää vain 1,4mm eli normaali määrä :) Jos np-ultra olisi tehty viikkoa myöhemmin niin tätä huoltakaan ei olisi ollut :) Sain aika...
  14. C

Tulen nyt minäkin korkkaamaan tämän uuden pinon. Olen kyllä silloin tällöin lueskellut juttujanne mutta en ole itse saanut kirjoitettua. Tulee jotenkin ulkopuolinen/yksinäinen/apea olo kun kaikki muut hehkuttaa miten kaikki oli hyvin np-ultrassa ja sitten tietysti porukka on onnessaan toisen...
  15. C

Eikö Emmaljungan kaksostenrattaita

Eli on muitakin :) Hyvä. Nuo on niin tylsän värisiä :) Täytyy liikkeistä käydä kyselemässä.
  16. C

Eikö Emmaljungan kaksostenrattaita

saa muissa väreissä kuin näissä viidessä mitä sivuilla esitellään? http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=797&valikoimaid=1
  17. C

<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 10/09 <3

Heippa pitkästä aikaa. Meillä niin paljon ollut mietittävää että ei ole tullut kirjoiteltua. Kävin niskapoimu-ultrassa 19.päivä ja turvotusta löytyi yli 3mm. Sikiö pää/perämitan perusteella oli 4 päivää pienempi kuin la. ( La. on muuten 7.5. jos sen saisi vaihdettua tuohon etusivulle :) )...
  18. C

<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 10/09 <3

Huomenta! En ole hetkeen kirjoitellut, enkä oikein jaksanut käydä edes lukemassa. Tuntuu että vaikka ei varsinaisesti nukuta niin koko ajan on sellainen nuutunut ja väsynyt olo. Neuvolassa on käyty viime viikolla jo ja painoa tullut KUUS KILOA :o :kieh: Kyllä on ollut turvotustakin ihan...
  19. C

<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

:hug: ikäviä uutisia saaneilla :( Ja tervetuloa + onnea uusille tulokkaille :) Minä tein eilen tilauksen äitiysvaatteita :) Vauvalle en vielä tilannut mitään mutta itselle parit housut ja pari toppia :) Muuten olen aiemmissakin raskauksissa mahtunut vanhoihin vaatteisiini suht. hyvin...
  20. C

<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

Veriseulasta. Esikoisen aikana sitä ei tainnut edes olla, kuopusta odottaessa oli ja mentiin siihen kyllä. Niin tehdään nytkin. :) Olikohan muita asioita mihin en ollut muistanut vastata. Ainakin noista ultrista. Koks tarjosi jo esikoisen aikaan ne 2 ultraa ( np-ultra ja rakenneultra ) ja...

Yhteistyössä