Hakutulokset

1. C

<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

Moikka! :) Taas uusi viikko lähtenyt käyntiin. Viikon päästä olisi ensimmäinen neuvolakin jo käyty, huisin jännittävää :D Minä olin tuosta oireettomuudesta silloin alussa kovasti huolissani mutta nyt on kyllä etonut joka päivä ja yö ihan kiitettävästi vaikka en olekaan oksentanut. Koko ajan...
  2. C

Moikka :) Tänään sitten paukkui kahdeksannen viikon raja eli 9. viikko lähtee käyntiin :) :heart: Pahoinvointia on tosiaan ilmentynyt kun siitä niin kovasti aluksi valitin ettei sitä ole :D Eli läpi vuorokauden ( öisinkin siis jos satun heräämään jostain syystä. Syitä on esim. koira...
  3. C

Moikkamoi! Oireita ei edelleenkään ihan hirveästi ole. Väsyttää kyllä kamalasti ja nälkä yllättää nopeasti jos ei säännöllisesti syö. Toisinaan on hetkiä että on hirveän heikko olo. Ei nyt suoraan okseta mutta vatsassa velloo ja on sellainen hutera olo. Yöt oon saanu jo pidempään nukkua...
  4. C

Huomenta taas :) Uusi viikkoa lähtenyt taas käyntiin. Kiva kuulla että Buamin oireettomat raskaudet on menny kesken :o :| No, elättelen toiveita että minulla edes joku oire olisi. Ajoittainen hirveä väsymys esimerkiksi. Ja toisinaan tulee sellaisia 'kohtauksia' että kaikki ärsyttää...

Yhteistyössä