Hakutulokset

1. N

Kuinka hyvin muilla tuntuu vauvan liikkeet rv 19? Kolmatta odotan..

mulla oli sama tokalla, istukka etuseinämässä. ekalla tuntui paljo paremmin liikkeet
  2. N

Onko aina pakko jaksaa? Vapaapäivä mennyt ihan harakoille

pitää muistaa levät kun vauva masussa! teet nuo sit joku toinen päivä=)
  3. N

kolmannen päivähoitomaksu?

ihan mielenkiinnosta kysyn, mitä on hoitomaksut kolmesta lapsesta? tääläpäin ainakin n.200 per lapsi. mutta mitäs jos 3 sisarusta on hoidossa? meillä 2 lasta, ja maksu tulee olemaan jotakin 400e kuussa.
  4. N

Kylläpä hajottaa..

vaiha ukko...
  5. N

Haluaisitko tietää vauvasi

haluaisin tietää jo raskausaikana. olikohan se syys vai lokakuun vauva-lehti, jossa down tuli perheelle yllätyksenä kun vauva syntyi, vois olla kova shokki kyllä.
  6. N

atooppinen lapsi

mun tytöllä 3v on atooppinen iho, todettiin n.vuoden ikäisenä, päivittäinen rasvaus tärkeää, ota esim rutiiniksi aamupesun yhteydessä, meillä käytössä novalan, apo base, agualan, kannattaa vaihtaa rasvaa välillä, hydrokortisonia kannattais välttää koska voi ohentaa ihoa, ainoastaan...
  7. N

Sairaalloinen synnytys- ja sektiopelko

naiset on selvinny synnytyksistä kautta aikojen: )ammattiapua pelkoon?
  8. N

Kuinka tärkeää äitiys (/isyys) on sinulle?

mun haave oli nuorena ,että joskus tuun äidiksi, nyt on 2 ihanaa tytärtä, elämän tarkoitus on selvinnyt; )
  9. N

Millaisilla kokeilla/tutkimuksilla ihmisen sydämen terveyttä voidaan tutkia?

entäs sydämen rasituskoe, oon kuullut sellaisesta, eli lääkärin "kuntopyörällä" mitataan kuinka kauan jaksaa polkea, ja sit jotenki mitataan sitä sydäntä,,
  10. N

hermot&rahat

mies tokaisi tossa yks ilta, että jos ihminen haluaa että menee hermot vähän väliä ja rahat kans, niin kannattaa tehdä lapsia, toi oli tietenki vitsi mutta niin totta! meil lapset 3v ja 8kk ja kyl välil menee hermot..ja rahat:kieh::O
  11. N

Käyttekö leikkipuistoissa

käyn monta kertaa viikossa, leikkipuisto näkyy makkarin ikkunasta, ei siis pitkä matka; )3v esikko tykkää, ja vauva nukkuu vaunuis...
  12. N

Jippijee, vielä yksi vauva!!! :)

onnea!!ja varmaan siitä kolmannesta nauttii erilailla, kun tietää olevan viimeinen vauva-aika perheessä. meillä 2 lasta ja hyvä näin...vaikka vannomatta paras!
  13. N

Miksi sikiö täristelee?

eka tärisytti, on tyttö. toka tosi harvoin ja tyttö myös.
  14. N

tytölle etunimi?

Aada, sofia, emmi, alina, juulia
  15. N

Lapsella outoja "näppyjä" tms.

onko ollut kuumetta sitä ennen? ainakin vauvarokossa tyypillistä 3 päivän kuume, sitten tulee näpyt/laikut
  16. N

hoitovapaan korvauksesta...

emme asu hienosti .vuokralla rivitalokolmiossa.
  17. N

hoitovapaan korvauksesta...

oon miettiny että kun tuo lasten kotihoidontuki on niin pieni(mulla se olis kahdesta lapsesta yhteensä 390e/kk, lapsilisät tietty päälle mut nekin pienet. Niin mietin, miten jotkut perheet pystyvät elämään lasten kotihoidontuella jopa vuosia:O mä pystyn juuri ja juuri olla hoitovapaalla sen 3 kk...
  18. N

karita tykkä

koska se karita tykkä saa vauvan? (ent.tuomola) ennen raskautta siitä oli joku juttu, että ei halua lapsia mutta nyt sit tulos syysvauva...;)
  19. N

WTF! Mä odotan kaksosia!!!??

mitä sitten vaikka poikia, onnea tulevista vauvoista, varmasti rakastut niihin kun syntyvät
  20. N

syksystä...

olipa kauniisti kirjoitettu, kiitos: )

Yhteistyössä