Miksi sikiö täristelee?

• Viestiketjun aloittaja taina
  • Ensimmäinen viesti
taina
37+1 on viikkoja ja nyt parin viikon aikana olen muutaman kerran huomannut että vauva tärisee. Ei potki, eikä hikottele vaan tärisee. Vähän niin kuin kylmiä väreitä saisi mutta huomattavasti voimakkaampia.

anna täristä..
Olen kuullut myös tuon piissamisen mutta olen kuullu myös, että se ei siitä johdu.. tai no mistäs kukaan vois niin varma olla?... mulla ainakin tyttö tuli

rv 38+1
Mäkin oon miettiny ihan samaa kun ekalta en muista että oisin tuntenu tärinää ja tyttö oli.. tosin kyllä ne nyttenkin tyttöä lupailivat.. Vitsi onko mulla vielä poika mahiksia.. Ultrassa oli kyllä aika kippurassa.. :D

"kahden äiti"
Meidän poika täristeli ja jatkoi sitä syntymän jälkeenkin. Pää ultrattiin, ei rakennevikoja. Epäiltiin neurologisia vikoja, ei vielä mitään havaittua. Nyt pojalla ikää 2,5v ja ihan terveeltä ja etevältä vaikuttaa.

saanko vastauksen...:)
Saanko vielä kysyä uudestaan, että millä raskausviikoilla teillä alkoi nuo tärinät?
Mulla on nyt 19+2 viikkoja, ja tuntuu semmosta pientä tärinää välillä. On tuntunu jo useampana päivänä, ehkä viikon verran. Onkohan tuo näillä viikoilla aivan normaalia? :)

Yhteistyössä