Kylläpä hajottaa..

• Viestiketjun aloittaja "huoh"
  • Ensimmäinen viesti
"huoh"
Kaikki ympärillä raskautuu ja menee naimisiin. Oon halunnut palavasti lasta 3 vuotta ja naimisiinmenosta oon puhunut miehelle viitisen vuotta. Mies totesi jokunen aika sitten että ei tule häitä eikä vauvaakaan :(

lessuli
[QUOTE="huoh";22595440]Kaikki ympärillä raskautuu ja menee naimisiin. Oon halunnut palavasti lasta 3 vuotta ja naimisiinmenosta oon puhunut miehelle viitisen vuotta. Mies totesi jokunen aika sitten että ei tule häitä eikä vauvaakaan :([/QUOTE]

no tosi ikävää. on ollut VASTAAVA TILANNE,mutta se mieskaveri jäi...

"Niin"
ehkäpä on aika tehdä isoja päätöksiä. Voit valita joko miehen ilman avioliittoa ja lapsia tai lähteä etsimään uutta, avioliitolle ja lapsille suotuisaa miestä. Tässähän se tulee samalla rakkauskin punnittua.

Onnea päätöksellesi, mikä se sitten tulee olemaankaan.

"niin"
[QUOTE="Niin";22595473]ehkäpä on aika tehdä isoja päätöksiä. Voit valita joko miehen ilman avioliittoa ja lapsia tai lähteä etsimään uutta, avioliitolle ja lapsille suotuisaa miestä. Tässähän se tulee samalla rakkauskin punnittua.

Onnea päätöksellesi, mikä se sitten tulee olemaankaan.[/QUOTE]

peesailen tätä. toivon sulle kaikkea parasta, tee päätöksiä nopsasti jotta aika ei ajaj sun ohi... hedelmällisyyskin vähenee iän myötä.

Yhteistyössä