Käyttekö leikkipuistoissa

• Viestiketjun aloittaja Puisto-äiti
  • Ensimmäinen viesti
Puisto-äiti
Käyttekö päivittäin lastenne kanssa leikkipuistoissa?? Pyrin itse käymään ainakin kerran päivässä lasten kanssa puistossa. Monien tuttava perheiden kanssa olen jutellut tästä, ja tuntuu että kaikki muut käyvät kävelemässä tai muuten vaan ulkoilemassa. Itse tykkään niin mennä lasten kanssa puistoon, varsinkin jos siellä on muitakin äitejä, niin saa itsekkin juttu seuraa. Harmi vaan kun meidän lähipuistossa käy niin vähän muita äitejä

"joo"
Käydään kyllä, yleensä päivitäin ellei ole muuta ohjelmaa. Puisto meille paran ulkoilu mahdollisuus, kun ei toi meidän 1-vuotias suostu istumaan rattaissa kovin kauaa, ja kun joutuu kuitenkin koiran lenkitykset siellä jo istumaan. kävelylle ei sen kanssa vielä oikein viitsi lähteä, kun kävely ei aina kiinnosta.

"vieras"
Me ei olla aikaisemmin paljoa käyty, koska esikoispoika pian 3v ja aiemmin tosi ujo, pelkäsi ihan kamalasti muita lapsia ja sitä menoa puistossa. Nyt menee jo mielellään ja olemme koittaneet ottaa puistokäynnit jokapäiväiseksi tavaksi. Myös pikkuveli 10kk on jo innolla mukana kaikissa härveleissä omien kykyjensä mukaan. Meilläkin lähipuisto on aina ihan tyhjllään, mutta onneksi hieman pidemmän kävelymatkan päähän tuli juuri upouusi, hieno leikkipuisto. Siellä on enemmän leikkikavereita lapsille.

Me tavataan mennä lasten hoitopäivinäkin käymään vielä eriksen leikkipuistossa. Oikeastaan meidän ulkoilut on lähes aina puistoilua, aikasen harvoin mennään mihinkään kävelylle tms.
Onneksi meidän puistossa käy "vaki ihmisiä" lähes päivittäin, yleensä aina on joku leikkikaveri lapsilla tai jos ei ole, niin voihan he keskenään leikkiä sen kerran.

Yhteistyössä