Onko aina pakko jaksaa? Vapaapäivä mennyt ihan harakoille

• Viestiketjun aloittaja a.p.
  • Ensimmäinen viesti
a.p.
Tänään oli tarkoitus siivota ja tehdä jouluostoksia ym. No enpä ole jaksanut mitään :/ Kuuden päivän työputki takana ja huomenna taas töihin. En olekaan tänään jaksanut kuin kaupassa käydä pikaisesti ja muuten olen vain rentoutunut ja illansuussa iski hirveä väsymys ja nukuin pari tuntia. Tuntuu kurjalta kun vapaa meni näin.. Raskaus varmasti vaikuttaa että olen näin väsähtänyt. Harmittaa vaan kun ei mitään taas ole saanut aikaiseksi.

älä huoli
Mulla on noita päivä aika useinkin. Tänään piti leipoa lasten kanssa, askarrella joulukortit ja käydä kaupassa, mitään noista en jaksanut, mutta ei se mitään. Ollaan pidetty pyjama päivää.

Mulla on takana opiskelua 5 päivää, joka päivä klo 8-16, lisäks mies reissuhommissa.

On pitänyt vain opetella olemaan itselleen armollinen.

a.p.
Niin kai se on, että vapaapäivä on tämmöistä olemista varten :) Ens torstaina alkaa onneksi kauan odotettu loma.
En mä normaalisti pode tämmösestä huonoa omaatuntoa, nyt vaan jotenkin tympii kun olisi kerrankin aikaa ollut muuhunkin kun töihin, huomennakaan ei minnekään taas ehdi kun on iltavuoro, mutta ainakin saa nukkua pidempään! :)

"joku"
Hei, älä välitä. Mulla just sama juttu, enkä ole edes raskaana! Tosin mulla on kyllä vielä ne kaks päivää vapaata. Mutta koska sulla noin paljon töitä, niin onhan tärkeää että sitten tämän päivän olet levännyt. Mutta tiedän, siitä tulee tylsä olo, mua kans harmittaa kun päivä mennyt näin...

Yhteistyössä