Hakutulokset

1. S

Miksi ihmiset on niin perkeleen uteliaita!!

Hohhoijjaa taas kerran.. LA:n ilmoittaminen edes lähimmille ystäville ei ole milään pakko tai edes tapa. Jokaisella perheella on omat tapansa, ja jos niihin ei LA:n ilmoittaminen ei kuulu, niin sitten ei kuulu. Ystäviltä on tökeröä kiertoteitse lähteä utelemaan, se vaan on jotenkin junttimaista...
  2. S

Ja lasketun ajan salaaminen ei ole sama kuin kengännumeron salaaminen, hohhoijjaa. Miksi se on niin vaikeaa hyväksyä, jos joku ei tarkkaa päivää kerro? Miten se muiden.elämään vaikuttaa, että tietääkö sen vai ei? Perhe voi haluta olla esimerkiksi synnärillä kaikessa rauhassa, ja kertovat...
  3. S

En lähtisi vertaamaan raskautta uuteen työhön tai asuntoon.. En hyväksyisi edea ystäviltä sitä, että ovat kiertoteitse selvittäneet raskauteen liittyviä asioita. Tai tuota että jankutetaan lasketusta ajasta tai sukupuolesta. Ystäviltä voi jo odottaa tilannetajua, jos sanoo että ei tiedä...
  4. S

Mitä kenellekään kuuluu, aikooko ap ottaa kivunlievitystä, imettää tai että missä vauva nukkuu. Synnytys on henkilökohtainen asia, kuten myös imetys ja nukkumisjärjestelyt. Jos ei tarkkaa laskettua aikaa halua sanoa, niin saa olla sanomatta. Miksi siitä muiden pitää jankuttaa? Se on vain suuntaa...
  5. S

Ikää 42v ja haluan vielä lapsen.

Kun olen 42- vuotias, lapseni on 24v.. Tätini taas sai ainokaisensa sinun ikäisenä. Toiset ovat kypsemmällä iällä vielä valmiita pikkulapsiaikaa viettämään, itse en enää hankkisi lapsia.. Jokaine tekee kuten parhaaksi katsoo, ei muilla ole siihen sanomista.
  6. S

Onko lapsiluku täynnä vai vieläkö on toiveissa lisää? Monta lasta? Ikäsi?

Yksi lapsi, ikää 28 vuotta. Enempää ei tule.
  7. S

Millaiset vahemmat teitä ns. ärsyttää?

Sellaiset, jotka yleistävät tietynlaisten perheiden vanhempia ja nostavat itsensä toisten yläpuolelle. Olin monta vuotta yksinhuoltaja (täysin raitis, en käytä alkoholia), enkä koskaan ole valittanut vanhemmuuden raskautta. Yksinhuoltajan elämä oli helppoa ja mukavaa, hankalan parisuhteen...
  8. S

Onko muita joille alkoholiton elämä ei ole ongelma?

Kaikille ei tule krapulaa, mutta minulle tulee. Mutta ei se ole se ainoa syy alkoholittomalle elämälle. Haluan nauttia elämästä ja juhlista ilman humalatilaa.
  9. S

Onko muita joille alkoholiton elämä ei ole ongelma?

Ei tee tiukkaa olla ilman. Ei vaan kiinnosta, eikä ole tarvetta käyttää alkoholia. Ei mieskään juo, on täysin raitis. Alkoholi on pahaa, kallista ja siitä tulee krapula. Kysymyksen pitäisi kuulua: Miksi käytät alkoholia, kun se on oikeasti täysin tarpeetonta?
  10. S

Kenen vastuu jos pelehdin varatun kanssa?

Vastuu on AINA pettäjän. Aina. Jos kolmas pyörä tietää, että toinen on varattu, on mielestäni osaltaan syypää, mutta syypää on aina se varattu, joka pettää. Oli kotona olot mitkä tahansa, ei pettämiselle ole syytä. Jos haluaa muita, kannattaisi erota ensin. Petetty on täysin syytön. Jos on...
  11. S

Miksi pienitissiset naiset eivät tee pienille tisseilleen mitään?

Koska olen tyytyväinen tisseihini. Tyytyväisyyteni ei riipu jonkun äijänkuvatuksen mielihaluista. Muuttaisin asian vain, jos en olisi ITSE tyytyväinen. Ja jos en miehelle kelpaa sellaisenaan, se on voi voi. Menkööt muualle sitten.. Mieheni hyväksyy minut omana itsenäni, ja niin sen pitää ollakin.
  12. S

Minkä ikäisille monster high nuket on teidän mielestä tarkoitettu?

Minun neljännen luokan aloittava tyttö rakastaa kaikkea Monster Highiin liittyvää :-) barbeja varsinkin.
  13. S

Alle 155 cm naiset

Pituutta 148cm. Välillä häiritsee, kun kaikki on liian korkealla, joutunut joskus kaupassa pyytämään ventovieraalta apua kun ei vaan yletä :-( se on hiukkasen noloa.. Mutta toimeen on tultava. Eikä minulla niin hankalaa ole kun esim. Lyhytkasvuisilla, joilla pituutta vielä 20cm vähemmän.
  14. S

6 vuotiaan paino ja pituus

meillä 6-v tarkastuksessa tyttö 115cm & 23kg, että eipä ole tuokaan pituudella pilattu.

Yhteistyössä