Miksi pienitissiset naiset eivät tee pienille tisseilleen mitään?

• Viestiketjun aloittaja erkki44
  • Ensimmäinen viesti
"Kärpäslätkä"
Mulla oli alun perin kiinteät d-rinnat. Mies sanoi ihan suoraan, että tykkää enemmän pienemmistä. Synnytin ja imetin kaks lasta. Nyt on ihan ilmaiset kärpäslätkät, ja mikä tärkeintä, mies tykkää!

"marjaana"
mun ukko ei ole valittanut ja ketäs muuta mun pitäisi miellyttää?

Enempi naisia on parisuhteessa kuin sinkkuna, ja pitää miellyttää VAIN itseä ja sitä omaa ukkoa. Siksi.

AP voisi joskus katsoa kuvia pieleen menneistä kauneusleikkauksista. SIinäpä se syy.

Itse en mene edes tarpeelliseen leikkaukseen, koska kammoan sitä nukuttamista. Vasta kun tajuttomana ampparilla viedään, niin minua saa leikata. Huvikseen ei.

"vieraana"
Siksi, ettei niitä tuollasten idioottien lollofantasiat kiinnosta, eivätkä halua olla mitään objekteja, vaan oma itsensä. Naiseus ei ole tisseistä kiinni. Mutta ukkojen itsetunto näyttää olevan näköjään aika alamaissa, jos "joutuu" pylsimään pienirintaisia... No mutta tulee se vanheneminen sullekin, eikä sulle kukaan nuori isotissinen sitten enää raota. Joudut sinäkin poika vielä imeskelemään niitä pikkuisia roukkuvia rusinoita jossain vaiheessa.

ihme kysymys
Miksi pitäisi tehdä?

Minä tykkään omista pienistä tisseistäni. Ne sopivat vartalooni hyvin, löydän itselleni helposti vaatteita, toisin kuin isorintaiset ystäväni. Rintani eivät myöskään häiritse urheiluharrastuksiani. Olen kokenut isotissisyydenkin imetysaikoina, enkä todellakaan kaipaa sitä. Minkään idiootin tissifetissin omaavan äijänkuvatuksen takia en alkaisi ikimaailmassa itseäni leikkelemään.

tyhjät puheet
.... kysyy mies, joka on taatusti itse joku hikoileva ja pahalta haiseva rekkaa ajava syöttökarju, joka kuvittelee miestenlehtiä lukeneena, että nainen ei voi olla nainen, jos sillä ei ole vähintään e -kupin vuotavia silikonipalloja rintamuksessaan ja sementistä valettua persettä. Ja sitten tämä rekan hytissä lihiksiä nassuttava ällötys vielä kuvittelee, että jos tuollanen nyt vahingossa sattuu irl vastaan kävelemään, niin se seksistisillä puheilla ja rivoilla eleillä vielä antas tuollaselle pesääkin... :D Mut hei, se on vaan fantasiaa ja toiveunta, mutta unesksi sinä vaan ja tumputtele siellä Konginkankaan suoralla rauhassa - muuta sinä et tule saamaan.

Ken guru
Alkuperäinen kirjoittaja tyhjät puheet;30108795:
.... kysyy mies, joka on taatusti itse joku hikoileva ja pahalta haiseva rekkaa ajava syöttökarju, joka kuvittelee miestenlehtiä lukeneena, että nainen ei voi olla nainen, jos sillä ei ole vähintään e -kupin vuotavia silikonipalloja rintamuksessaan ja sementistä valettua persettä. Ja sitten tämä rekan hytissä lihiksiä nassuttava ällötys vielä kuvittelee, että jos tuollanen nyt vahingossa sattuu irl vastaan kävelemään, niin se seksistisillä puheilla ja rivoilla eleillä vielä antas tuollaselle pesääkin... :D Mut hei, se on vaan fantasiaa ja toiveunta, mutta unesksi sinä vaan ja tumputtele siellä Konginkankaan suoralla rauhassa - muuta sinä et tule saamaan.
:LOL:

Ken guru
Huh, en malta odottaa että imetysaika on ohi ja saan taas edes kohtuullisen kokoiset rinnat. Pienemmätkin saisi olla. Mielestäni pienemmät rinnat on kauniimmat naisella kuin isot.

Koska olen tyytyväinen tisseihini. Tyytyväisyyteni ei riipu jonkun äijänkuvatuksen mielihaluista. Muuttaisin asian vain, jos en olisi ITSE tyytyväinen. Ja jos en miehelle kelpaa sellaisenaan, se on voi voi. Menkööt muualle sitten.. Mieheni hyväksyy minut omana itsenäni, ja niin sen pitää ollakin.

Peyote
En halua koska minusta nämä ovat ihanat.

Enkä kyllä muutenkaan alkaisi mihinkään väkivaltaisiin kropan silpomisiin. Kannattaa tykätä omasta kehosta. Ei pienistä tisseistä ole mitään käytännön haittaa.

"nuuh"
Älkääs nyt pillastuko. Olkaa onnellisia kun Erkki 44-vee on päässyt elämänsä ensimmäiselle ulkomaanmatkalle, Viroon! Toinen on nyt niin iloinen kun on nyt nähnyt sen paljonpuhutun nähtävyyden: D-luokan tissin!! Siellä se nyt polleana esittelee äidille ja isälle passiaan josta ei enää sivut irtoa toisistaan permalähmän takia. Näin se matkustus kuulkaa avartaa....

Yhteistyössä