Miksi pienitissiset naiset eivät tee pienille tisseilleen mitään?

• Viestiketjun aloittaja erkki44
  • Ensimmäinen viesti
vierrrss
En kannata silareita,luonnollisuus kunniaan mutta täytyy myöntää että joskus haaveilen A-kupin rinnoista. AA(A):t on pukeutumisen kannalta vähän hankalat. Imetysaikana oli alkuun jotain B:ta, jopa C:tä ja se olisi pidemmän päälle ahdistavaa ja epätoivottavaa- Mutta mikä tärkeintä, nämäkin minit hoitivat tärkeimmän tehtävänsä varsin mallikkaasti, siitä todisteena täysimetetty hyviä yöunia nukkuva michelinukko :D. Ja se hyvä puoli vaikuttaa olevan alunperinkin minirinnoissa, että imetyksen jälkeinen kärpäslätkäefekti on vähäisempää verrattuna isompiiin, lähinnä kutistuvat hiljakseen entiseen olomuotoonsa.

KatriinaH
Mun normikoko on D. Toisinaan haaveillut isommista, mutta nyt kun raskausaikana onkin ihan hirveet jättilollot G tai H, liiveistä riippuen, niin tää on ihan kamalaa. Vasta neljäs raskauskuukausi, enkä oikeesti jaksa näitä tissejä. Hiostavat, tekevät olon ihan sotanorsuksi ja hartiavaivoja myös tullut. Eikä ole edes nättiä, iso maha ja isot tissit.

shyboy04
miksi pienikyrpäiset miehet eivät tee nysilleen mitään?
Koska olen tyytyväinen nysääni. Tyytyväisyyteni ei riipu jonkun akankuvatuksen mielihaluista. Muuttaisin asian vain, jos en olisi ITSE tyytyväinen. Ja jos en naiselle kelpaa sellaisenaan, se on voi voi. Menkööt muualle sitten.. Naiseni hyväksyy minut omana itsenäni, ja niin sen pitää ollakin.

hinta???
[QUOTE="Kärpäslätkä";30108578]Mulla oli alun perin kiinteät d-rinnat. Mies sanoi ihan suoraan, että tykkää enemmän pienemmistä. Synnytin ja imetin kaks lasta. Nyt on ihan ilmaiset kärpäslätkät, ja mikä tärkeintä, mies tykkää![/QUOTE]

Paljonko ne on ennen maksanu?

Yhteistyössä