Hakutulokset

1. T

Ovulaatiotesteistä! Mikä on mielestäsi ollut kätevin/paras testi?

Itse ostin juuri Sofi-testejä ja nyt vasta huomasin, että niissä on toooosi monimutkaiset ohjeet verrattuna aikaisempiin testeihini (mutta kun en muista mistä niitä tilasin..). Pitää ottaa testi illalla (ei aamupissasta), pitää jäähdyttää, pitää olla pissaamatta 2h ja sitä ja tätä! Viimeksi otin...
  2. T

G: kuinka monta lasta ja kuinka monelle eri miehelle?!

Oletko koskaan törmännyt ennakkoluuloihin tämän takia? (Tmv. negatiiviseen kommentointiin.) Itselläni on myös lapsia kolmelle miehelle, siksi kiinnostaa :)
  3. T

Voi, olen pahoillani.
  4. T

Minulla on viisi lasta, 1. on nuoruuden rakastetun kanssa, 2. ja 3. ovat kaksoset exän kanssa ja nykyisen mieheni kanssa on 4. ja 5. eli kolmen eri miehen kanssa.
  5. T

Mitä nuo suluissa olevat tarkoittavat? :)
  6. T

Jotkut lapset on kauheita... (millaiset ihmiset heitä oikein kasvattaa!?) - meillä kyläili oikein "tapaus"..

Milläköhän tavalla ap:n viestistä sellaisen kuvan saa?! :) En minä ainakaan pystyisi tuon perusteella sellaista sanomaan.
  7. T

Voi kun tulin surulliseksi isomummon soitosta :(

Huh huh, tuntuu aika kauhealta, ettei äiti ota vahvemmin tyttärensä puolta tuollaisessa tilanteessa.. pikemminkin käy puolustamaan MUMMOA - aikuista ihmistä (?!) eikä omaa lastaan... Hui, tuo jättää kyllä jäljet.. Tuossa tilanteessa olisi äärettömän tärkeää, että tytärtä puolustettaisiin...
  8. T

G: Montako kertaa olet (parisuhteen askeliin liittyvä)...

:) totta. Yleensä (kai) oletetaan että on vähän helpompi erota jos ei vielä ole naimisissa. Mutta no, en millään pahalla kysynyt, mielenkiinnosta vain. nimimerkillä: kokemusta on :)
  9. T

Ok. On se silti hieman eri asia kuin yhdessä asuminen ja arjen jakaminen, minun mielestäni.
  10. T

a) 5 kertaa avoliitossa b) 5 kertaa kihloissa (yksi nuoruuden 15vee mutta laskin senkin tähän) c) 4 kertaa naimisissa
  11. T

Luotit sitten että yhteiselo sujuu? :)
  12. T

Riika - shoppailu ja nähtävyydet - onko kukaan käynyt?

Onko vaatteet edullisempia?
  13. T

Näin exäni nykyisen naisen: hakattuna ja uupuneen näköisenä...

Poliisin apuun kannattaa toki luottaa, mutta mitenköhän he ovat mahtaneet olla avuksi tässä 5 vuotta kestäneessä piinassa? Tuskin juuri mitenkään.
  14. T

Riika - shoppailu ja nähtävyydet - onko kukaan käynyt?

Lomareissu Riikaan varattuna, lähinnä shoppailu ja kaupungin nähtävyydet kiinnostaa. Onko vinkkejä? Kauppoja, ruokapaikkoja yms?
  15. T

Aamuäree ja Sunnie eivät syyllistäneet ap:ta missään kohtaa. Sinä sen sijaan teit niin.
  16. T

En "hyökkää kimppuusi" vaan totesin, että kommenttisi oli ajattelematon ja moukkamainen sen lisäksi, että sen sävy oli syyllistävä. Väität, että ap. jollakin tapaa antaa kaiken tapahtua - kuin se olisi hänestä kiinni tai jopa hänen syynsä, että joku kärsii sekopäisen miehen kanssa kurjassa...
  17. T

Ei ole totta. Voi taivas, voiko joku olla tosissaan tätä mieltä?! Ap, et olisi voinut puuttua tai millään muotoa "pelastaa" kyseistä naista. Et, vaikka olisit halunnut. Se ei ole sinun käsissäsi - jokainen aikuinen ihminen tekee omat valintansa ja on vastuussa niistä. Anna näiden moukkien...
  18. T

Challenge: Testaan kuinka paljon pystyn laihtumaan kuukaudessa!

Kuulostaa järkevältä! Itse pudotin 2008 alkuvuodesta 2009 huhtikuuhun mennessä 21kg. Tuosta määrästä tuli tiettyjen takaiskujen ja hankalan tilanteen vuoksi takaisin 9kg jota nyt laihduttelen :) Oma tavoitteeni on päästä vielä tuonkin alle jossain vaiheessa, mutta katsotaan nyt. Itse...

Yhteistyössä