G: kuinka monta lasta ja kuinka monelle eri miehelle?!

• Viestiketjun aloittaja justaha
  • Ensimmäinen viesti
justaha
[QUOTE="mä";24466834]Mä olen kyllä pitänyt lapseni enkä antanut kenellekään miehelle.[/QUOTE]

no voi jee. kuinka monelle eri miehelle niitä on pykätty maailmaan, kuinka monta eri isää siis on lapsillasi, haenko ratakiskoa?

"Vieras"
[QUOTE="xxx";24466873]3 lasta ja kaikki samalle miehelle.[/QUOTE]

Sama.

Tiedän kyllä yhden, jolla 4 lasta kolmelle miehelle, ja yhden, jolla 3 lasta kolmelle miehelle. Nämä eivät kyllä kuulu tuttavapiiriini, mutta tällaisia on vastaan tullut tässä elämän aikana...

"mä"
no voi jee. kuinka monelle eri miehelle niitä on pykätty maailmaan, kuinka monta eri isää siis on lapsillasi, haenko ratakiskoa?
Mut voin kyl myöntää, että se vauvan hoitaminen ei onnistunut multa juuri ollenkaan ja mä kyllä erittäin usein annoin vauvan miehelle, tuuppasin syliin ja häivyin koneelle. Niin ja mitään testiä ei tehty siitä olenko lapseni äiti :O. Lapseni isältä on todistajanlausunto siitä, että vauva tuli minun alapäästäni.

4 lasta, kaikilla eri isät, ja nyt odotan viidettä jonka isä on eräs satunnainen lomatuttavuus.
Tajuan näpäytyksen ketjun mahdollista alavirettä vastaan, mutta toisaalta tiedän yhden hyvin vastuullisen äiti-ihmisen jolla tietoisesti hankittu jotakuinkin tuollainen tilanne ilman sitä satunnaista lomatuttavuutta.
Kaikki ei siis aina sitä miten ekaksi ehkä kuvittelee...
:)

Yhteistyössä