a) 3 kertaa (kolmas kerta sanoi toden )A) Asunut avoliitossa
B) Ollut kihloissa
C) Ollut naimisissa
Ettekö te asuneet yhdessä ennen avioliittoa :OAlkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24466581:A) 0
b) 1
c) 1
sama täällä, ikää 34 vKerran kaikkia ja samassa sopassa edelleen
Luotit sitten että yhteiselo sujuu?Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24466668:Ei asuttu.
Oltiinhan me seurusteltu jo 2 vuotta. Ja toisekseen, jos ei olisi suhjunut, niin mitä käytännön eroa sillä olisi ollut siihen, että olisin elänyt avoliitossa, joka ei olisi sujunut?Luotit sitten että yhteiselo sujuu?
Ok. On se silti hieman eri asia kuin yhdessä asuminen ja arjen jakaminen, minun mielestäni.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24466682:Oltiinhan me seurusteltu jo 2 vuotta. Ja toisekseen, jos ei olisi suhjunut, niin mitä käytännön eroa sillä olisi ollut siihen, että olisin elänyt avoliitossa, joka ei olisi sujunut?
sama täälläAlkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu;24466624:Kerran kaikkiin... ...ja sillä tiellä ollaan edelleen
Mistä te tiesitte milloin menette naimisiin, jos siitä ei ollut mitään puhetta etukäteen? Eikös kaikki avioliitot pidä kuuluttaa eli teidän on täytynyt sopia siitä naimisiinmenosta etukäteen = olette kihloissa. Kihlaus on sopimus naimisiin menosta.Avoliitto X 2, nyt naimisissa. Kihloissa en ole ollut koskaan.
Mutta minä en ymmärrä sitä, että miksi olisi pitänyt kokeilla sitä yhdessäasumista, koska samalla tavalla se ero olisi sattunut, oli naimisissa tai ei.Ok. On se silti hieman eri asia kuin yhdessä asuminen ja arjen jakaminen, minun mielestäni.
:O :xa) 5 kertaa avoliitossa
b) 5 kertaa kihloissa (yksi nuoruuden 15vee mutta laskin senkin tähän)
c) 4 kertaa naimisissa
totta. Yleensä (kai) oletetaan että on vähän helpompi erota jos ei vielä ole naimisissa. Mutta no, en millään pahalla kysynyt, mielenkiinnosta vain. nimimerkillä: kokemusta onAlkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24466725:Mutta minä en ymmärrä sitä, että miksi olisi pitänyt kokeilla sitä yhdessäasumista, koska samalla tavalla se ero olisi sattunut, oli naimisissa tai ei.