liss
Juuri tänään saatiin kokea oikein esimerkillisen kasvatuksen tulos.. Meillä ei ole paljon rahaa eikä muutakaan "materiaa", mutta olemme onnellisia. Mies käy töissä ja minä olen kotona tällä hetkellä 6-vuotiaan ja vauvan kanssa. Tyttö toivoi nukketaloa ja ihaili aina ystävänsä hienoa nukketaloa, puhui siitä usein oltuaan leikkimässä ystävällään. No, meillä ei ole varaa ostaa hienoa monikerroksista taloa, joten rakensimme sellaisen itse tytölle: vanerista ja pahvista isoon pahvilaatikkoon. Tyttö oli oikein tyytyväinen ja onnellinen nukketalostaan.
Kunnes. Meillä kävi tänään tämä ystävä kylässä, jolla myös on nukkekoti: tyttö innoissaan esitteli omaansa niin arvatkaapa mitä lastenhuoneesta kuuluu: "ai tuommoinen, tuo on pelkkä pahvilaatikko!" meidän tyttö pahotti tietysti mielensä. Eikä ihme!
Miettikääs vähän millaisia hienohelmoja te kasvatatte...!
Kunnes. Meillä kävi tänään tämä ystävä kylässä, jolla myös on nukkekoti: tyttö innoissaan esitteli omaansa niin arvatkaapa mitä lastenhuoneesta kuuluu: "ai tuommoinen, tuo on pelkkä pahvilaatikko!" meidän tyttö pahotti tietysti mielensä. Eikä ihme!
Miettikääs vähän millaisia hienohelmoja te kasvatatte...!