Hakutulokset

1. Mu Stana

Onko täällä ketään, jonka asuntoon tehty putkiremppa?

Kyllä, ja riippuu paljon niin monista muistakin seikoista. (Ja jos taloyhtiö on kyseessä, niin paljolti riipuu myös yhtiön hallituksesta, eikä vain teknisitä asioista.) Täältä siis tuskin tämän asiantuntevampaa vastausta voit saada. Kannattaa kysyä suoraan isännöitsijältä. Hän tietää millä...
  2. Mu Stana

Mitä mulla tuli mieleen tuosta Tukiaisen tanssista...

jaa, siis siellä ketjussa tätä jo puitu - eli pitäsi sitten vain käydä sieltä katsomassa miten asiaa on puitu. Kiitos tiedosta, mutta olkoon. En ole sitä ketjua katsonut, enkä taida jaksaa alkaa kahlata nytkään, ei tämä niin tärkeätä ole.
  3. Mu Stana

Mitä mulla tuli mieleen tuosta Tukiaisen tanssista...

Minulla taas tuli pelkästään tuosta tukiastanssiviestiketjusta mieleen kun se tuossa päällimmäisenä keikkuu ja kasvaa, että onko siinä juuri jotain sellaista, jolla omasta puolestanne te naiset, jotka sinne (ja tähänkin ketjuun) noinkin vilkkaasti kommentoitte, parhaiten käytte ja kukutte...
  4. Mu Stana

G:Ajatteko aina viivalleen sallittua nopeutta?

ja sinulla selvästikin on autokoulu käytynä, ja ilmeisesti hyvin suoritettuna vieläpä.
  5. Mu Stana

sullei näköjään olekaan ajokorttia
  6. Mu Stana

Aivan. Myös tieliikennelaki, ja tässä tapauksessa sen 3:s ja 23:s pykälät on myös huomioitava.

Yhteistyössä