Hakutulokset

1. Mu Stana

Miten omat vanhemmat voi olla kateellisia?

Kyllä, ja ne vasta ovat mukavia puheluita olleetkin! Mielyttävää se, että on käynyt "jipii" ja se, että soittaa! Valitettavasti en vain osaa auttaa, ja epäilen että sinä et voi juurikaan asialle mitään. Koeta vain sietää ja kestää ihmissuhteesi. Tuohon aikaisempaan vielä vain sellainen...
  2. Mu Stana

Seinän maalaamisesta tietäviä, miten saan turkoosit seinät valkosiksi?

Tähän kyllä minä sanoisin, että maalatessanne maalatkaa aina mieluummin liian ohuita kerroksia, kuin paksuja. Tarvitaessa sitten pitää vain jaksaa maalata uusia kerroksia edellisten kuivuttua. Näin saatte laadukkaan pinnan.
  3. Mu Stana

Seinän maalaamisesta tietäviä, miten saan turkoosit seinät valkosiksi?

Hei, olennaista tässä on ns. Maalaustarvikeryhmä / RT-luokitus Halvat tarjousmaalit (juurikin ne valkoiset/vaaleat) ovat pigmenteiltään niin hinteliä litkuja, että tummalle pohjalla maalattaessa saattaa joutua tosiaan lukuisia kerroksia vetelemään, ennenkuin kunnolla peittyy. Kertokaa...
  4. Mu Stana

Entä aika muuten? *hahmottamisesta vielä*

Se sana taitaa olla synestesia, ks esim. (ja kuukkelilla lisää ) http://yle.fi/akuutti/arkisto2003/220403_b.htm Olette te ihmeellisiä! Ootte siis oikeasti tuollaisia! Tietysti, mitäpä te tyhjiäkään tuollaisia puhumaan. Piti jo lopetalla tänne kuikuilu, mutta tätä pitää vielä vähän aikaa...
  5. Mu Stana

Miten hamotatte yhden vuoden?

Sori, että tulin sotkemaan ketjua tuolla pyörivällä naisfiguurilla, sehän ei oikeastaan liittynyt puheena olleeseen asiaan. Tämän verran kuitenkin vielä siitäkin. No useimpien kokemus on että pirjo siinä pyörii enimmäkseen/aluksi vastapäivään, ja sitte ku silimä vältti nii vaihtoo suuntaa -...
  6. Mu Stana

Näin minullakin.
  7. Mu Stana

Siis aivan selvästi, eli vain ja ainoastaanko?
  8. Mu Stana

Saanko kysyä oletko oikea vai vasenkätinen? Ei ole kyse niinkään itse ajan, vaan sen mittaamisen tai sen mittareiden mieltämisestä. Silti tuo Jonseredin määritelmä on aika kattava ajan, jatkumon, johon sisältyy menneisyys, nykyhetki ja tulevaisuus, käsitteen hahmottamisena. Ketjun...
  9. Mu Stana

Susi ruokki 4-lapsosta kotipihalla !!

Kuule kaikki minun vitsini ovat enempi typeriä :p
  10. Mu Stana

Höh, en ymmärrä yhtään. Miten niin närkästynyt. Ihan vain kohteliaisuudesta ajattelin tehdä näin (ja siitä mielenkiinnostakin, kyllä - ei voi kiistää)
  11. Mu Stana

En ole suutahtanna. Aika aikaansa kutakin, ja ne luppoaikojen odottelutkin alkaa olla ohi, niin en enää täällä. Ja kun minä en ole kuitenkaan tätä varsinaista kohderyhmääkään. Tämä kaikki oli enempi uteliaisuudesta vain.
  12. Mu Stana

Näinhän täällä on ollut tapana tehdä toimiva aloitus. Minullapa on kuitenkin tarkoituksena tehdä toimiva lopetus omalta osaltani tänne kuikuilemiselle. Jotkut aloittavat kirjoittelun kirjautumalla, mutta minä nyt sitten lopettelen sillä tavalla. Lopetan samalla "harmaana" ja vieraana...

Yhteistyössä