Hankit kunnon välineet, telan, mulkkurullan, ja siveltimen, jatkovartta unohtamatta. Pohjamaalia riittävästi, päälle pintamaali. Käytä maalia RUNSAASTI.Alkuperäinen kirjoittaja tell me:Päälle vaan alan sutimaan, niinkö?
Tähän kyllä minä sanoisin, että maalatessanne maalatkaa aina mieluummin liian ohuita kerroksia, kuin paksuja. Tarvitaessa sitten pitää vain jaksaa maalata uusia kerroksia edellisten kuivuttua. Näin saatte laadukkaan pinnan.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:.. Käytä maalia RUNSAASTI.
Alkuperäinen kirjoittaja Mu Stana:Tähän kyllä minä sanoisin, että maalatessanne maalatkaa aina mieluummin liian ohuita kerroksia, kuin paksuja. Tarvitaessa sitten pitää vain jaksaa maalata uusia kerroksia edellisten kuivuttua. Näin saatte laadukkaan pinnan.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:.. Käytä maalia RUNSAASTI.
On se vaan komian näköstä kattella, kun toiset vetelee telalla niin ohuita kerroksia, että jää vaan pisteitä seinään siitä maalistaAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Kun te amatöörit maalatte, käytätte aina liian vähän maalia. Eli teidän runsaasti on yleensä liian vähän.
Ja sen kuulee jo korvalla, että telassa on liian vähän maalia. Kuuluu sellainen hinkkaava ääni.Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:On se vaan komian näköstä kattella, kun toiset vetelee telalla niin ohuita kerroksia, että jää vaan pisteitä seinään siitä maalistaAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Kun te amatöörit maalatte, käytätte aina liian vähän maalia. Eli teidän runsaasti on yleensä liian vähän.
Ja kun maalataan lankkuja niin tehdään se niin kuivalla pensselillä, et karvat vaa katkee
Mulle yks vanha maalari opetti aikanaan että telassa on tarpeeksi maalia, kun "se lätisee rullatessa ku märkä v***u"Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ja sen kuulee jo korvalla, että telassa on liian vähän maalia. Kuuluu sellainen hinkkaava ääni.Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:On se vaan komian näköstä kattella, kun toiset vetelee telalla niin ohuita kerroksia, että jää vaan pisteitä seinään siitä maalistaAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Kun te amatöörit maalatte, käytätte aina liian vähän maalia. Eli teidän runsaasti on yleensä liian vähän.
Ja kun maalataan lankkuja niin tehdään se niin kuivalla pensselillä, et karvat vaa katkee