Hakutulokset

1. Mu Stana

Onko ihan sika makeeta polttaa?

Tämäpä oli asioita hyvin yhteen ja kokonaisuudeksi kokoava kommentti. Propsit myös Rukoilijasirkalle: Minusta hän sai aikaiseksi hyvän ketjun, enkä nyt siis ihastele vain kutreja, vaan sitä miten niiden alla toimii.
  2. Mu Stana

Mitenhän saisi pontta (itse)opiskeluun?

Löytäisitkö jonkun sopivan kirjaston lukusalin, jossa voisit säännöllisesti vakioajoin vakiopaikassa käydä lukemassa ja keskittymässä. Tarkoitan määrätietoisuuden lisäämistä tätä kautta, säännönmukaisuuden, rytmin ja tehokuuden ja tavoitteellisuuden aikaansaamiseki tai niiden yllä pitämiseksi.
  3. Mu Stana

Parisuhteesta- ( tyytymättömille vaatijoille ) miks ei muillekin

No hei. Olin juuri kirjoittamassa samaa. Juuri samoin ajatuksin.
  4. Mu Stana

Mielikuva miehestä, joka kuuntelee Yötä, Juha Tapiota ja Teleksiä?

Yöstä ja humpasta enkä teleksistä osaa sanoa mitään, mutta muuten kyse oikeastaan voisikin olla aivan päinvastaisesta. Yhtä hyvin voi olla kyse varsin itsenäisestä ja terveitsetuntoisesta kaverista, jota muiden mielipiteet eivät juuri hetkauta. Ja eiväthän nuo edes välttämättä POISSULJE...
  5. Mu Stana

Apuvaa naiset!!

Sis tarkoitatko esim. jotain näiden kaltaisia...? http://www.hilavitkutin.com/2008/06/18/minikannettavien-maihinnousu-asus-eee-pc-acer-aspire-one-dell-e-hp-mini-note-vai-msi-wind/ ( ja sori nyt vaan, jos tulin ketjusi sotkemaan, kun otsikon ja siis alkuperäisen kysymyksenasettelun vuoksi...
  6. Mu Stana

Apuja !! Welhon langaton modeemi

Kait olet jo kokeillut sen kaikista vanhanaikaisimman, eli laitteesta hetkeksi virrat pois ja uudelleen päälle, eli vanha kunnon kova resetointi. iPod:ssa taas taitaa ehkä olla väärät asetukset kuitenkin, väärä protokolla tai jotain, kun suojatusta yhteydestä kuitenkin on kyse.
  7. Mu Stana

Apuja !! Welhon langaton modeemi

Ahaa.. luin huolimattomasti kun kirjoitit " läppäri ei pelaa alkuunsakaan..." Yhteys siis toimii, mutta siirtonopeudet pelkästään on ongelma. Wlan on siis teillä kuitenkin suojattu, kuten kuuluukin, eli kukaan muu ei ole päässyt ottamaan siitä siivuansa, eikä myöskään teillä ole muita...
  8. Mu Stana

Onko sinulla hyvä itsetunto?

Mitkähän mahtaa mielestäne olla hyvän itsetunnon tunnusmerkit? Tuosta lainaamastani esim. toisinpäin kääntäen "muistan aina vain onnistumiseni, enkä ikinä virheitäni" ei mielestäni ainakaan tulisi hyvän itsetunnon aineksia. Kaikkea hyvää Kylkiluulle! Olet mielestäni jo hyvässä matkaa kohti...
  9. Mu Stana

Miksi nykyään annetaan paljon sellasia nimiä että R korvataan L.kirjaimella?

Ei tuo vielä mitään, minäpä olen ajatellut perustaa maanlaajuisen L-kioski -ketjun. Bisnes plani on aukoton ja mahtava. Menestys on taattu. Tervetuloa kaikki kininostuneet mukaan menestymään franchise-yrittäjyyden pohjalta.
  10. Mu Stana

Oon uusi täällä, keksikää mulle nikki =o)

Jos olet nainen ja tykkäät vaikka kirjoista ja kirjoitella, niin mitenkäs olisi Femingway
  11. Mu Stana

Ja jälleen kerran:puskurissa roikkujat

Joo, pitäis olla vapaat nopeudet, ja yliajettujen pikkulasten raatoja aina jätetty vain lujumaan pientareille, ihan kuin siilien, rusakkojen, kanien ym. raatoja. Kun kaikkea noita olisi riittävästi, niin eiköhän ne pikkulapsetkin vähitellen oppisi. Sinullahan on näköjään tämä kulttuuri...
  12. Mu Stana

Hässintää yleisellä uimarannalla

"Totta tuokin, jospa jää tähän", mutta sen verran vielä, että haluan sanoa, että itse asiasta olen hyvinkin Lunaticin kannalla. Koko ketjua lukematta, mutta noin yleensä juuri Lunaticin osoittaman suhteellisuudentajun vuoksi. Esimerkkinä mm. "On eroa puskalla ja puskalla" (vai miten se meni.)
  13. Mu Stana

Hässintää yleisellä uimarannalla

Tää oli hauska ! :laugh: Voin kuvitella, paikallinen rautakaupa: Kankiveikon Rauta...
  14. Mu Stana

Maalaistyttö Helsingissä (vanha nolostus)

On ihan vain myyjän omaa tampiomaisuutta (= tässä esim. junttimaisuutta, tai vain hitautta, oivalluskyvyn viiveellisyyttä, loivalähtöisyyttä jne.) jos ei mahdollisimman nopeasti ymmärrä kertoa (ja saa sanotuksi) asian ydintä: "Myyjä: Siis Aleksanterinkatu 13! " Miksi juuttua jankaamaan yhtä...
  15. Mu Stana

onko täällä ketään luovuttanut munasoluja?

Tämä kommentti nyt siis vain ja yksinomaan niin"äikänope" nimimerkille, kuin sen kirvoittamanakin. Miksi sitten (kun kuitenkin piti mennä asiaa vatvomaan) et ymmärtänyt "korjata" oikein? Eli esim. näin: "Onko täällä ketään munasolun luovuttajaa?" Tai sitten jos niin karsastat juuri...
  16. Mu Stana

Mitä tarkoittaa sarkastinen huumori?

Ja kun nyt olen ++ :lla, niin haluan linkata kaikkille lapsellisille tämän: http://mummila.net/marginaali/2005/01/27/lapset-eivat-ymmarra-sarkasmia-eivatka-ironiaa-sarkasmi-ja-ironia-vahingoittavat-lapsen-itsetuntoa/ Sanonnan lähde on tietääkseni lastenpsykiatri Sinkkonen. Kuuklatkaa...
  17. Mu Stana

Olen ihan vino!

Kai? Ei niitä siis ole katsottu sillä silmllä. Kyllä tuokin asia olisi hyvä (fysiologin tjms) tarkistaa tällaisessa tapauksessa. Tai entä jos epäilisit (tietokoneen ääressä) istumis- (makaamis-)?asentoa. Joku satulatuoli voisi olla hyvä kokeiltavaksi.
  18. Mu Stana

Olen ihan vino!

Mutta kuitenkin vino? Kait myös tarkistettiin että jalat on (riittävän) yhtäpitkät. Pitäis olla perusjuttu (tai olisi kait tullut esille jo lapsena) mutta kysy-/sanompahan kuitenkin.

Yhteistyössä