näin täälläkinAlkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:Yleensä 5-10km/h enemmän näyttää mittari.
Aivan.Alkuperäinen kirjoittaja harmaa nicci:mitä se tarkoittaa
ja pykälä oli?Alkuperäinen kirjoittaja Mu Stana:Aivan.Alkuperäinen kirjoittaja harmaa nicci:mitä se tarkoittaa
Myös tieliikennelaki, ja tässä tapauksessa sen 3:s pykälä on myös huomioitava.
sullei näköjään olekaan ajokorttiaAlkuperäinen kirjoittaja harmaa nicci:ja pykälä oli?
ja sinulla selvästikin on autokoulu käytynä, ja ilmeisesti hyvin suoritettuna vieläpä.Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:Lisäys...
Tietystikin sääolojen salliessa.
nimimerkillä moottoritiellä kuuttakymppiä ajanut
Alkuperäinen kirjoittaja Mu Stana:sullei näköjään olekaan ajokorttiaAlkuperäinen kirjoittaja harmaa nicci:ja pykälä oli?
Mitä mä ajokortilla, eiks se riitä toi postikortti lompsas? ei kai kortilla väliiAlkuperäinen kirjoittaja Mu Stana:sullei näköjään olekaan ajokorttiaAlkuperäinen kirjoittaja harmaa nicci:ja pykälä oli?
Ja mä kun eilen luin täältä ett harmaat aina aukoo päätään, mutt osaa noi nikillisetkinAlkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Mu Stana:sullei näköjään olekaan ajokorttiaAlkuperäinen kirjoittaja harmaa nicci:ja pykälä oli?
Tai sitten ei vaan älyä ajatella, että rajoituksillakin on syynsä, ei niitä ihan huvin vuoksi ole teille lätkitty :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa nicci:Ja mä kun eilen luin täältä ett harmaat aina aukoo päätään, mutt osaa noi nikillisetkinAlkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Mu Stana:sullei näköjään olekaan ajokorttiaAlkuperäinen kirjoittaja harmaa nicci:ja pykälä oli?
Tai sitten ei vaan älyä ajatella, että rajoituksillakin on syynsä, ei niitä ihan huvin vuoksi ole teille lätkitty :headwall:
Kiitoksia!Alkuperäinen kirjoittaja Mu Stana:ja sinulla selvästikin on autokoulu käytynä, ja ilmeisesti hyvin suoritettuna vieläpä.Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:Lisäys...
Tietystikin sääolojen salliessa.
nimimerkillä moottoritiellä kuuttakymppiä ajanut