G:Ajatteko aina viivalleen sallittua nopeutta?

Itellä mittari näyttää yleensä 80 km/h alueella lähes 90 km/h ja 100 km/h alueella sen 110 km/h koska automme mittari (ihan poliisin tutkan mukaan) valehtelee noissa nopeuksissa lähes 10 km/h alas päin (näyttää siis enemmän kuin todellinen nopeus).
 
En mittarin mukaan, mutta navin mukaan kyllä. Navi näyttää tarkan lukeman, ja esim meidän autossa jos mittari näyttää 85km/h niin navi näyttää 80km/h. Samoin ne sellaiset nopeutta mittaavat kamerat, joita joissain paikoissa on.
Sen mukaan menen, sillä mulla ei yksinkertaisesti ole varaa sakkoihin.
 
harmaa nicci
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Mu Stana:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa nicci:
ja pykälä oli?
sullei näköjään olekaan ajokorttia

Tai sitten ei vaan älyä ajatella, että rajoituksillakin on syynsä, ei niitä ihan huvin vuoksi ole teille lätkitty :headwall:
Ja mä kun eilen luin täältä ett harmaat aina aukoo päätään, mutt osaa noi nikillisetkin :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa nicci:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Mu Stana:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa nicci:
ja pykälä oli?
sullei näköjään olekaan ajokorttia

Tai sitten ei vaan älyä ajatella, että rajoituksillakin on syynsä, ei niitä ihan huvin vuoksi ole teille lätkitty :headwall:
Ja mä kun eilen luin täältä ett harmaat aina aukoo päätään, mutt osaa noi nikillisetkin :eek:

Veikaanpa että kukaan täällä ei ole sitä mieltä ettei mustat koskaan ikinä auo päätään täällä.
Mä ainakin olen aukomassa ihan rehellisesti nikilläni aina kun siltä tuntuu :xmas:
 
Talvella ajan ihan sitä vauhtia, että auto pysyy tiellä, eikä sillon muutenkaan tule ylinopeutta ainakaan ajettua. Kesällä taas aika reippaasti, jos on kuiva ja hyvä tie, mut en koskaan niin paljon ylinopeutta, että sakkoja saisin jos ratsia sattuu olemaan edessä.
 
En. Paitsi vahingosta viisastuneena, kamera-alueilla alle 10km ylinopeutta/h :xmas:

Pienillä rajoituksilla esim. kaupungissa aina sitä pientä nopeutta, mutta isoilla teillä jos on 80km/h rajoitus niin jos se on ihan hyvä näkyvyyksinen, suora tie jne niin kyllä siinä kovempaa tulee mentyä.. satasta..
 

Yhteistyössä