Mitä mulla tuli mieleen tuosta Tukiaisen tanssista...

vieras
Lentoemännät tekee ne liikkeet sulavammin. Ja osaa ne, ilman että tarttee pinnistellä mielstään että mites se happimaskin laitto näytettiinkään. Tai jos tartteekin, niin sitä ei kasvoista näy -toisin kuin tukiaisilla.

Minulla taas tuli pelkästään tuosta tukiastanssiviestiketjusta mieleen kun se tuossa päällimmäisenä keikkuu ja kasvaa, että onko siinä juuri jotain sellaista, jolla omasta puolestanne te naiset, jotka sinne (ja tähänkin ketjuun) noinkin vilkkaasti kommentoitte, parhaiten käytte ja kukutte?

Onko oma itsetuntonne kiinni sellaisessa, että voitte itsellenne todistaa ja toisillekin yrittää uskotella, miten joku tekee joitakin asioita mielestänne huonosti, ellei peräti huonommin kuin te ehkä itse tekisitte, tai ainakin huonommin, kuin tiedätte jonkin muun vastaavaa tekevän?

Alkuperäinen kirjoittaja Mu Stana:
Minulla taas tuli pelkästään tuosta tukiastanssiviestiketjusta mieleen kun se tuossa päällimmäisenä keikkuu ja kasvaa, niin onko siinä juuri jotain sellaista, joilla omasta puolestanne te naiset, jotka sinne (ja tähänkin ketjuun) noinkin vilkkaasti kommentoitte, parhaiten käytte ja kukutte?

Onko oma itsetuntonne kiinni sellaisessa, että voitte itsellenne todistaa ja toisillekin yrittää uskotella, miten joku tekee joitakin asioita mielestänne huonosti, ellei peräti huonommin kuin te ehkä itse tekisitte, tai ainakin huonommin, kuin tiedätte jonkin muun vastaavaa tekevän?
taas sama....voi kai sitä,vaikkei itse ammattilainen olisikaan,niin toisten taitoja arvostella?esim,taas se,että vaikket ammattikokki olisikaan,voit varmaan sanoa onko ruoka hyvää vai ei?vaikket hammaslääkärin pätevyyttä omaakkaan,voit varmaan todeta että toiselta puuttuu pari etuhammasta jos niin kerta on?

Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
taas sama....
jaa, siis siellä ketjussa tätä jo puitu - eli pitäsi sitten vain käydä sieltä katsomassa miten asiaa on puitu.

Kiitos tiedosta, mutta olkoon. En ole sitä ketjua katsonut, enkä taida jaksaa alkaa kahlata nytkään, ei tämä niin tärkeätä ole.

Yhteistyössä