Hakutulokset

1. K

Miten olet pyytänyt palkankorotusta?

Kysyin pomolta, onko se ollut tyytyväinen mun työhön. Vastasi, että on. Sanoi jopa, että olen ollut parempi kuin edelliset. No, minulla oli sama palkka kuin edellisillä, joten sanoin, että mähän ansaitsen sit paremman palkankin kuin ne edelliset... =) 250 ekee nousi.... :D
  2. K

mitäköhän *turhis*

Ehkä tunnin kaksi uskaltaisin antaa olla yksin.
  3. K

Kivitalot..

\ No tuo ei ole mikään halpis! Kysyttiin suunnilleen samankokoisesta kivi- ja puutalosta tarjous, ja hups! Kivitalo ei tullut kuuloonkaan!
  4. K

Toimiiko teillä nuo laskurit tuossa vasemmalla?

Mulla ei! Aina vaan herjaa, että tarkista päivämäärä tjs...
  5. K

Milloin olet kertonut miehellesi raskaudesta?

Mies menee ihan sekasin, kun kerron! :D Siis silleen onnesta sekasin! Sillä heräs vauvakuume paljon aikasemmin kuin mulla... Joo, en mä enää montaa päivää voi tätä tietoa pihdata! :D Kahden viikon päästä ollaan kotona taas (nyt työreissu), voi sit kertoo. Ehkä sit vois vielä yhdessä tehdä...
  6. K

En ajatellut tehdä testiä, joten testin avulla "kertominen" ei meillä toimi... ;) Mutta joo, toki isällä on oikeus tietää, ei siitä ole kyse! Mietin vain, että kuinka kauan saan pidettyä asian omana tietonani ennen kuin pakahdun! =) Oonkohan mä outo, kun en heti miehelle kertonut, kun...
  7. K

Hihii, mulla kutkuttaa mahan pohjassa... Mulla on miehelle ylläri, nimittäin menkkoja ei kuulu ei näy! Mietin vain, että milloin kerron, pidänkö salaisuutena niin kauan, että maha alkaa kasvaa, vai miten/milloin kertoisin.
  8. K

Toimiiko teillä tuossa vasemmalla olevat laskurit?

Siis kun klikkaat tuon laskurit-linkin auki ja siellä pitää laittaa viimeisten kuukautisten päivämäärä, niin mulla ei toimi! Aina vaan herjaa, että tarkista päivämäärä. Toimiiko muilla tuo laskuri?
  9. K

Oonko ainut ketä ei vappu paljo nappaa

Täälläkään ei vappua noteerata mitenkään... Ei paljon nappaa ripustella serpentiinejä tai puhallella palloja, kun ne saa itse kuitenkin kohta siivota pois. Turha juhla. Ainoa plussa on vapaapäivä.
  10. K

Mikä puudutus sektiossa?

Jos siis vielä tarkennan, niin section yhteydessä voidaan laittaa epiduraalikatetri, jonka kautta leikkauksen jälkeen voidaan hoitaa kipupumpulla kipua. Riippuu sairaalasta, mutta nykyään ei kovin paljon taideta enää käyttää. Voi olla että hoitaja tarkoitti että kun on tuo kipupumppu käytössä...
  11. K

Mikä puudutus sektiossa?

Sectiossa käytetään VAIN spinaalipuudutusta (siis yleisanestesian lisäksi). Epiduraali saatetaan laittaa lisäksi, mutta se on tarkoitettu leikkauksen jälkeiseen kivunhoitoon. Alatiesynnytyksen yhteydessä käytetään ns minispinaalia, joka ei niin voimakas.
  12. K

Poikkeava motorinen kehitys

Onko kenenkään lapsella diagnoosia poikkeava motorinen kehitys? Onko kirinnyt vanhetessaan kiinni samanikäisiään?

Yhteistyössä