Olen pitänyt.Ei sitä testiä kaikki heti tee kun menkat pikkasen myöhässä.Varsinkin jos kierto heittelee.Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 10:35 Kuikka kirjoitti:En ajatellut tehdä testiä, joten testin avulla "kertominen" ei meillä toimi...
Mutta joo, toki isällä on oikeus tietää, ei siitä ole kyse! Mietin vain, että kuinka kauan saan pidettyä asian omana tietonani ennen kuin pakahdun! =)
Oonkohan mä outo, kun en heti miehelle kertonut, kun menkat oli päivän myöhässä? Eikö kukaan muu tosiaankaan ole pitänyt raskautta viikkoa omana tietonaan?
näin myösAlkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 10:31 Aniida kirjoitti:HETI KUN ITSE TIESIN
Kaikilta muilta se salassa on pidetty, mut ei mieheltä. Enkä mä kyl testiäkään heti ole tehny...Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 10:35 Kuikka kirjoitti:En ajatellut tehdä testiä, joten testin avulla "kertominen" ei meillä toimi...
Mutta joo, toki isällä on oikeus tietää, ei siitä ole kyse! Mietin vain, että kuinka kauan saan pidettyä asian omana tietonani ennen kuin pakahdun! =)
Oonkohan mä outo, kun en heti miehelle kertonut, kun menkat oli päivän myöhässä? Eikö kukaan muu tosiaankaan ole pitänyt raskautta viikkoa omana tietonaan?
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 10:25 Kuikka kirjoitti:Hihii, mulla kutkuttaa mahan pohjassa... Mulla on miehelle ylläri, nimittäin menkkoja ei kuulu ei näy!
Mietin vain, että milloin kerron, pidänkö salaisuutena niin kauan, että maha alkaa kasvaa, vai miten/milloin kertoisin.