Milloin olet kertonut miehellesi raskaudesta?

Hihii, mulla kutkuttaa mahan pohjassa... Mulla on miehelle ylläri, nimittäin menkkoja ei kuulu ei näy!

Mietin vain, että milloin kerron, pidänkö salaisuutena niin kauan, että maha alkaa kasvaa, vai miten/milloin kertoisin.

Me ollaan molemmilla kerroilla tehty yhdessä raskaustesti. Ollaan niin tekemällä tehty molempia lapsia että vaikee olis ollu pitää yllärinä kun mieskin jo suurin piirtein piti laskua mun menkoista ja innoissaan odotti että päästäis plussaamaan.

Puoli tuntia positiivisen testin jälkeen, kun soitin sen kotiin plussan saatuani ja sillä sen puoli tuntia kesti tulla. Testin löin kouraan heti ovella ja sain mieheltä suunnattoman leveän hymyn ja märän pusun :D

En ajatellut tehdä testiä, joten testin avulla "kertominen" ei meillä toimi... ;)

Mutta joo, toki isällä on oikeus tietää, ei siitä ole kyse! Mietin vain, että kuinka kauan saan pidettyä asian omana tietonani ennen kuin pakahdun! =)

Oonkohan mä outo, kun en heti miehelle kertonut, kun menkat oli päivän myöhässä? Eikö kukaan muu tosiaankaan ole pitänyt raskautta viikkoa omana tietonaan?

Heti olen kertonut joka kerralla, jo silloin kun mietin että alkaakohan ne menkat vai eiköhän ne ala... siinä on monta päivää jänskäilty yhdessä ja testiäkin jännäilty yhdessä.
miksi pitäisit vielä asian salaisuutena?? ihan yhtälaillahan se lapsi on miehenkin...!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 10:35 Kuikka kirjoitti:
En ajatellut tehdä testiä, joten testin avulla "kertominen" ei meillä toimi... ;)

Mutta joo, toki isällä on oikeus tietää, ei siitä ole kyse! Mietin vain, että kuinka kauan saan pidettyä asian omana tietonani ennen kuin pakahdun! =)

Oonkohan mä outo, kun en heti miehelle kertonut, kun menkat oli päivän myöhässä? Eikö kukaan muu tosiaankaan ole pitänyt raskautta viikkoa omana tietonaan?
Olen pitänyt.Ei sitä testiä kaikki heti tee kun menkat pikkasen myöhässä.Varsinkin jos kierto heittelee.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 10:35 Kuikka kirjoitti:

Kaikilta muilta se salassa on pidetty, mut ei mieheltä. Enkä mä kyl testiäkään heti ole tehny...

Mutta
tee nyt kuitenki se testi jossain vaiheessa että saat asiaan varmuuden??

Meillä tehtiin tätä tulevaa niin kauan, että tehtiin testi yhdessä. En olis pystynyt pitään asiaa itselläni ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 10:25 Kuikka kirjoitti:
Hihii, mulla kutkuttaa mahan pohjassa... Mulla on miehelle ylläri, nimittäin menkkoja ei kuulu ei näy!

Mietin vain, että milloin kerron, pidänkö salaisuutena niin kauan, että maha alkaa kasvaa, vai miten/milloin kertoisin.

Häh nyt en kyllä ymmärrä?! Miksi panttasisit tietoa niin kauan??
Meillä oli täydellinen ylläri raskaus, koska söin pillereitä. Mutta silti kerroin heti testin jälkeen tuloksen! OUTO!!

Mies menee ihan sekasin, kun kerron! :D Siis silleen onnesta sekasin! Sillä heräs vauvakuume paljon aikasemmin kuin mulla...

Joo, en mä enää montaa päivää voi tätä tietoa pihdata! :D Kahden viikon päästä ollaan kotona taas (nyt työreissu), voi sit kertoo. Ehkä sit vois vielä yhdessä tehdä testinkin, noin niinku varmuudeksi. :D

heh, tiedän, että käyttäydyn kummallisesti, mutta tää on vaan mun tyyli.

Kyllähän sitä mietti kaikenlaisia tapoja kertoa mutta sitten kun se plussa tuli niin minä tutisin ja vapisin niin paljo etten saanu muuta aikaiseksi kuin testitikku ukolle naaman eteen ja romanttinen "kato, älyätkö nä?" ja mies "no voe #&%?$!*=per.kele" :D

Ja oli erittäin suunniteltu ja erittäin toivottu raskaus, mutta silti se tuli ihan puun takaa ku oli jo tottunu että sieltä ne menkat aina vaan tulee. Sitä meni onnellisesti shokkiin. :)<br><br>

Yhteistyössä