Hakutulokset

1. S

Inseminaatio

Olen seuraillut tovin sivusta tätä palstaa. Hieman aiemmin myös jotain kirjoitin. Nyt pari luomukiertoa takana ja kolmannesta inssistä ei olla vielä päätetty. Mutta, ihan pakko purkaa tätä piinailua. Sain bongattua oviksen kp17, mikä on tapahtunut hyvin harvoin. Esikoisen kohdalla sain viivan...
  2. S

Inseminaatio

Vauvakuumetta, Nöppö ja Vattula, mikä oli teidän muniksien tilanne inssissä? Eli olivatko vielä näkösällä vai ehtineet jo häippästä? Innolla seuraan sit teidän tuloksia. Itsellä kahdessa inssissä munikset olivat menneet jo menojaan toimenpiteessä ja taisi olla liian myöhäistä...?? Pohdiskelen...
  3. S

Clomifen

Mietin tässä taas omaa napaa... Meillä on sellainen tilanne, että inssejä pidemmälle emme joka tapauksessa hoidoissa jatka. Kaksi inssiä siis takana. Olin itse ajatellut, että en viitsi enempää siis sitä kolmatta, kun toimenpide tehdään 3h suuntaansa ja tuntuu näiden kokemusten perusteella niin...
  4. S

Clomifen

Calypso, onnea! Nyt kuulostaa hyvältä... Tuosta omasta tilasta: Kaikkein tragikoomisinta tässä on juuri se, että omaan kiertoon inssiä ei ole edes harkittu. Ja molemmat inssit mielestäni meni ajoituksen takia mönkään, vaikka käytettiin Pregnyliä. Molemmilla kerroilla pistin Pregnylin ke ja...
  5. S

Clomifen

Ihmettelen itsekseni näitä Clomi juttuja ja vähän muutakin. Olen kirjoitetllut Inseminaatio puolella, ja nyt ajattelin tulla kurkkaamaan tänne. Olen syönyt 3 clomikuuria. Mulla ollut aina säännöllinen kierto. Inssejä ei edes yritetty luomukiertoon koska kuulemma clomeilla paremmat...
  6. S

Aiheuttaako Clomit pahoinvointia?

Hei Oona82. Olen syönyt 3 clomikiertoa. Mulla toisella kerralla (1tab/pv) aiheutti juuri lievää pahoinvointia ja muutakin lievää oireilua. Aivan kuin olisi alkuraskaudessa ollut, tosin sillä erotuksella, että sitä kasvavaa kullannuppua ei kuitenkaan vatsassa. Eli minä sanoisin, että voi johtua...
  7. S

Inseminaatio

Kiitos ihanasta tsemppauksesta. Tulos oli puhdas nega, niinkuin arvelinkin. Vuoto ei ole vielä alkanut. Sitä odotellessa.... Nautitaan kesästä B) kaikesta koettelemuksesta huolimatta.
  8. S

Inseminaatio

Heipparallaa. Olen ollut poissa palstalta tarkoituksella koko kierron. Jotenkin on päässyt nämä piinapäivät paljon helpommalla, kun on saanut muuta mietittävää. Toinen inssi siis takana ja huomenna olis testipäivä.....pp14. Mitään tuntemuksia ei ole ollut ja muutenkin varma, ettei tulosta ole...
  9. S

Inseminaatio

Ihanaa Toivotonta :flower: Onnea! Miten sulla oli inssissä ne munikset, oliko jo irroneneet? Me ehditään toinen inssi vielä ennen heinäkuuta, en vain jaksaisi alkaa syödä niitä clomeja kun ne öllöttää ja antaa muutenkin vähän inhottavia oireita. Mulla ekan inssin teki toinen lääkäri. Hän...
  10. S

Inseminaatio

No se täti sitten tulla tömpsähti. Olisihan se pitänyt arvata, sama kuvio jatkuu, aina niin kuin ennenkin. Toiveajattelulle ei näköjään ole rajaa. Mahdollisesti se mun munasolu oli ehtinyt jo kuolla, kun se oli inssissä jo irronnut ja menkat alkoi päivä ennen kuin olis pitänyt. Mutta näillä...
  11. S

Inseminaatio

Emppu19 toivotaan nyt, että se haalea tuhru on vain joku väärä hälyytys ja että pieni pysyy mukana! Aava-79 tervetuloa piinailemaan ja tunnustelemaan mahdollisia oireita. Kieltämättä päivät ovat tuntuneet pitkiltä, mutta pian eka piinailu on ohi. Luulen mukamas olevani raskaana, kun on pientä...
  12. S

Inseminaatio

grillattiin tänään makkaraa. noin tunti sen jälkeen alkoi närästää tai öllöttää jotenkin....pp9. Liekö taas toiveajattelua. Aika näyttää. Huomenna taas töihin. päivät kuluvat sitten taas nopeammin.
  13. S

Inseminaatio

nannah86 ei sitten niin mitään tuntemuksia. Eilen alko ns. henkiset kuukautiset. Mulla joskus esiintyy kärttyisyyttä ja tyhmää oloa noin viikko ennen menkkojen alkua. Kävin läpi ajatukset, että se oli nyt sit siinä ja iltapäivästä pääsin taas pinnalle. En oikein odota mitään, mutta kyllä tietty...
  14. S

Inseminaatio

Pahoittelut Matroskin :hug: . Tsemppiä! Mulla taitaa olla taas toiveoireita. Lämmöt normaalit eikä mitään tuntemuksia. Rinnat eivät edes vähääkään arat. Tulisi jo perjantai.... Koskaan en ole piinaillut näin intensiivisesti, pitäisi tosiaan keksiä jotain muuta mietittävää. Seuraava inssi tod...
  15. S

Inseminaatio

Mulla on ollut (ainakin jollain mittarilla mitattuna) nyt vähän lämmöt koholla. Samoin aamulla kun heiluteltiin peittoja niin oli sellainen ihmeellinen paineen tunne alavatsalla, jota en muista ennen tunteneeni. Toivonkipinä on kovasti herännyt taas, toivon vain etten joudu taas pettymään...
  16. S

sekundaari lapsettomia?

Kyllä meitä toisen nyytin kaipaavia löytyyy, täälläkin yksi :wave: . Meillä yksi lapsi 01/07 luomuna 10kk:n jälkeen. Kakkosta yritetty yli 2v. Mitään varsinaista vikaa ei kummaltakaan ole löytynyt. Miehellä simpat vähän takertuu toisiinsa, muuten hyvä laatu ja määrä. Ollaan insseissä...
  17. S

Inseminaatio

Minä olen myös kertonut vaikeudestamme saada toista lasta aika avoimesti. Mielestäni helpompi niin kuin että aina miettiä mitä vastaa siihen, että ettekö te halua toista tai muuta vastaavaa. Hoidoista en ole ihan niin laajalti kertonut, läheisille kylläkin. Ei mitään tuntemuksia.....onkohan...
  18. S

Inseminaatio

Onpa ikävä kuulla Sinirusko. Voimia jokaiseen päivään. Toivon, että plussaat pian uudelleen ja että kaikki menee sitten hyvin loppuun saakka! Nannah86 ja Emppu19, onko mitään tuntemuksia? Vai voiko vielä edes ollakaan....mulla ei mitään. Ja vaikka olisikin, mulla on niitä muka raskausoireita...
  19. S

Inseminaatio

nannah86 meidän tyttö sai alkunsa luomusti. Jotenkin ajattelin, että toinen tärppäis sit helpommin, mutta nyt tarvitaankin hoitoja... Tosin kummastakaan ei ole varsinaisesti löydetty mitään vikaa. Mulla kilpirauhashormoonit eivät olleet raskauden näkökulmasta optimaalisella tasolla, mutta muuten...
  20. S

Inseminaatio

nannah86 kyselit siitä irrotuspiikistä ja oviksesta.... Jostain oli lukevinani, että ovis tapahtuu yleensä 12-36h kuluttua irrotuspiikistä. Mulla oli ultrassa 2 follia, mut toinen oli huomattavasti pienempi. Inssissä huomattiin, että molemmat olivat kuitenkin irronneet, mutta lääkäri mainitsi...

Yhteistyössä