Aiheuttaako Clomit pahoinvointia?

Mulla on nyt kp 21/32, clomeja syön 2/pvä kierron 3. - 7. päivä jolloin voin pahoin joka päivä. Kun en enää ottanut clomeja (siis kierron 8. päivä) , myös paha olo hävisi. Ovis oli kolmisen päivää sitten ja paha olo tuli tänään takaisin. Vaikuttaako clomit vieläkin, vaikken niitä nyt syökään?

Moikka.

Minulla clomit eivät ole aiheuttaneet mitään sivuvaikutuksia, siis sellaisia, joita olisin huomannut. Ylipäänsä lääkkeet, vaikka olisivat vahvempiakin, niin eivät vaikuta minuun erityisen voimakkaasti.

Voihan se olla, että clomit ovat tehneet huonovointisuuden? Itselläni huonovointisuutta aiheuttaa metformiini aina ensimmäisinä päivinä kun aloitan lääkkeen käytön.

Toivottavasti nyt huonovointisuutesi johtuisi vaikka alkaneesta raskaudesta :) Tsemppiä :)

Alkuperäinen kirjoittaja iloksi:
Moikka.

Minulla clomit eivät ole aiheuttaneet mitään sivuvaikutuksia, siis sellaisia, joita olisin huomannut. Ylipäänsä lääkkeet, vaikka olisivat vahvempiakin, niin eivät vaikuta minuun erityisen voimakkaasti.

Voihan se olla, että clomit ovat tehneet huonovointisuuden? Itselläni huonovointisuutta aiheuttaa metformiini aina ensimmäisinä päivinä kun aloitan lääkkeen käytön.

Toivottavasti nyt huonovointisuutesi johtuisi vaikka alkaneesta raskaudesta :) Tsemppiä :)
Hei ja kiitos viestistäsi.
Mulla tosin oli jokaisen clomin ottopäivänä pahoinvointia ja se loppui kun en ottanut enää lääkettä ja ny tosin pahoinvointi taas palasi.
Kiitos, toivotaan niin
:heart: :wave:

Hei Oona82. Olen syönyt 3 clomikiertoa. Mulla toisella kerralla (1tab/pv) aiheutti juuri lievää pahoinvointia ja muutakin lievää oireilua. Aivan kuin olisi alkuraskaudessa ollut, tosin sillä erotuksella, että sitä kasvavaa kullannuppua ei kuitenkaan vatsassa. Eli minä sanoisin, että voi johtua Clomeista.

Tsemppiä!

Yhteistyössä