Hakutulokset

1. H

Mitä on vikaa lapsessa tai aikuisessa jos lapsi pelästyy 2-3 siiderin/oluen juontia?

Miksi tällaiset vihamieliset kommentit? Mun mielestä autoilu on ihan toimiva esimerkki tähän. Jos juot alkoholia, se vaikuttaa käytökseesi, reaktionopeuteesi, arviointikykyysi jne. Ja jos alkoholin juominen vaikuttaa autoiluun, niin tottavieköön se vaikuttaa siihen, minkälainen olet lasten...
  2. H

Mikä on mielestäsi tämän hetken "the" lastenvaatemerkki?

Mini Rodini tuntuu olevan, huutiksessakin oli ainakin vähän aikaa sitten aika hulppeat hinnat. Itse en jaksa niistä niin paljoa maksaa, muuten kyllä ainakin osa kelpaisi meillä päälle.. Ostan pääasiassa Po.pia, Villervallaa ja Meandia.
  3. H

lapsen synttäreihin meni 300e

Hui, minkä ikäisen lapsen synttäreistä oli kyse, kuinka paljon vieraita?
  4. H

Mitä on vikaa lapsessa tai aikuisessa jos lapsi pelästyy 2-3 siiderin/oluen juontia?

Mä kyllä tulen kolmesta humalaan. Enkä nyt tarkoita mitään örveltämistä, mutta olen erilainen kuin selvinpäin ja kyllä lapsi vanhemman muuttuneen käytöksen huomaa.
  5. H

Kiusataanko enemmän pienten paikkakuntien kouluissa?

Kyllä kiusaamista on valitettavasti joka paikassa, kaiken ikäisten keskuudessa.
  6. H

Johanna Tukiaisen pilkkaaminen, menee jo liian pitkälle

Siis hommataanko jonnekin esiintyjä sen vuoksi, että toivotaan ihmisten tulevan pällistelemään, pilkkaamaan ja naureskelemaan esiintyjälle? Oksettavaa.
  7. H

Voisiko joku rukoilla mun puolesta

Juu, tottakai :)
  8. H

Sikke sanoi äsken ohjelmassaan että juusto ei pilaannu

Kyllä meillä ainakin tulee Oltermannin pohjaan sellaista valkoista, jos on pidemmän aikaa avattuna. Ja sitten siihen pohjaan tulee sellainen haju, että ei tee mieli syödä. En tiedä, ehkä säilytetään väärin, jos ei kuuluisi pilaantua.
  9. H

Miksei teillä ole avioehtoa?

No mulla ei ollut kovin paljon omaisuutta, kun mentiin naimisiin. Miehellä oli, mutta ei halunnut avioehtoa. Oltiin kai niin rakastuneita, että ei edes puhuttu siitä naimisiin mennessä. En tiedä, kaduttaako miestä, pitääpä kysyä :)
  10. H

Mitä mieltä miehestä?

Eihän tässä ole kukaan pakottanut. Ihan vapaaehtoisesti on ap:n mukaan seksiin ryhtynyt ja kyllä aikuinen mies tietää, että seksistä voi seurata jälkeläisiä. Eli ihan itse mies on vanhemmaksi itsensä hommannut.
  11. H

Mies sitten lähti

No on kyllä kypsymätön mies. Eihän parisuhteessa voi tulla ja mennä kertomatta niin kuin sinkkuna. Varmaan on jo pari muutakin kysynyt, en jaksa lukea koko ketjua, että miksi ihmeessä sä olet tuon miehen, siis pojan, kanssa? ... Muokattu... Luin sittenkin koko ketjun. Hyvä ap, että olet...
  12. H

On aika kuheeta tajuta olevansa vanha ja ettei mitkään unelmat enää toteudu.

Onko sulla ap joku vakava sairaus, joka lyhentää oletettua elinikää vai miksi ajattelet noin? Onhan joissakin rivareissakin kivoja pikku puutarhoja, jos et jaksa isompaa pitää kunnossa. Ja ethän sä muutenkaan tiedä, mitä kulmantakaa on tulossa.
  13. H

Sisaruskuva ja uusperhe... olenko kauhea jos haluan kuvaan vain biologiset sisarukset, yhteiset lapset?

Riippuu ihan siitä, haluatko vahvistaa tämän sisaruspuolen ulkopuolisuuden tunnetta vai sitä, että ollaan kaikki samaa porukkaa.
  14. H

Mistä hyvä juomapullo 4vuotiaalle?

Meillä on niitä litteitä pulloja käytössä(kaikista halvimpia?). Mulla itselläkin oli sellainen kerhopullo lapsena. Vie vähän tilaa, mahtuu kuitenkin juotavaa riittävästi yhdelle retkelle ja siitä on hyvä pitää kiinni litteän mallin vuoksi.
  15. H

Miten joku voi tykätä sienistä ja syödä niitä mielellään?

Mä en koskaan itse laita sieniä, ne on mun mielestä sellaista mautonta täytettä. Syön tosin sieniruokia kohteliaisuudesta, jos joku tarjoaa. Ja täytyy myöntä, että sienipiirakka tai sienikeitto voi maistua jopa ihan hyviltä, mutta se ei todennäköisesti johdu sienistä, vaan kaikesta siitä muusta...
  16. H

Parhaat ja tylsimmät aiheet tällä keskustelupalstalla?

Ei kiinnosta selkeät provot, kuvaketjut, alapääkarvoitusjutut, julkkisten haukkumiset, tv-ohjelmat tai nämä "olen salarakas, kysy mitä haluat" -jutut. Asiallisesti kirjoitetut jutut kiinnostaa, ihmissuhdejutut, kaikenlainen kasvatukseen liittyvä, myös välikausihaalarijutut, usein myös joku...
  17. H

Mitä pyytää tälläisestä setistä?

Riippuu vähän, missä aiot myydä, myytkö kirpputorilla vai onko joku pyytänyt sua tekemään jne. Onko siis uusi ja villaa?
  18. H

Mielipiteitä nimestä Mirella Iisa Helena?

Mirella ja Helena on mun mielestä kivat, mutta laittaisin itse Iisan tilalle jonkun muun.
  19. H

Onko koulun oppikirjat pakko päällystää?

Ei kai sitä ihan pakko ole, mutta eikö se ole mukavampaa, että lapsen kirjat pysyy siistimpänä ja ehjänä? Ehkä meillä Suomessa ei oikein osata arvostaa sitä, että saadaan hienot oppikirjat, kouluruuat ja muut. Tosin ymmärrän, että ärsyttää, että miksi kolmannelle käyttäjälle jää päällystysvastuu.

Yhteistyössä