Parhaat ja tylsimmät aiheet tällä keskustelupalstalla?

• Viestiketjun aloittaja Goldie
  • Ensimmäinen viesti
Goldie
Minkä tyylisiin keskusteluihin mieluiten osallistut / luet? Mitkä eivät kiinnosta? Vastaatko yleensä niihin jotka luet?

Itse pidän nimikysymyksistä sekä "hankalimmista " ongelmista joihin ei ole suoraa vastausta vaan joka aiheuttaa aitoa keskustelua ja monenlaisia nähökantoja.

Huonoja keskusteluja, esim. Mieheni pettää.Mitä teen? tai Minulla on ihottumaa, mitä teen?

nuuu
Parhaita on kunnon provoketjut joissa on joku taitava aloittaja :) tai sitte klassikot joulukuusi vessanpöntössä, pagteereja sohvassa ja lindstömin hihvi jne. Myös hyvät väittelyt aiheista joihin ei ole yhtä oikeaa vastausta on hyviä, kiva vääntää asiasta erimieltä olevien kanssa varsinkin jos ketjuun kirjoittaa sellaisia jotka vääntää aiheesta menemättä alatyyliseen haukkumiseen..

Huonoja aiheita on: käyttääkö lapsesi pyöräilykypärää, joko on aika käyttää vk-haalaria, mikä on vk-haalarin oikea käyttötarkoitus, mikä vk-haalarimerkki on paras on and on and on :kieh:

tämmösistä
Inhoan ruoka-aiheisia keskusteluja, etenkin loputonta väittelyä siitä mikä on terveellistä ja mikä ei. Tykkään kans tuollaisista hankalista ongelmista ja sellaisista ketjuista missä on jotain seuraamista. Esim. jos jollekin on tapahtunut jotain outoa ja sitten eka arvaillaan että mistä ois kyse ja seurataan innolla että miten tilanteessa käy.

"hmm"
Tykkään lukea ihmissuhdeongelmista, hassuista sattumuksista, keskusteluja uutisista, hyviä mielipiteitä, hauskoja provoja.

En lue lainkaan kuvaketjuja, mustien pölötysketjuja, työäidit vs kotiäidit tappeluja, haukkumisketjuja..

joulua ootellessa
Kyllä ihanimpia on nää: mitä kuuluu jouluna syödä, mitä teette jouluna, mitä teidän joulupöytään kuuluu, joko on lahjat ostettu, anoppi ei arvostanut jouluruokiani, vaikka tein tei niitä kaksi viikkoa yötä päivää

Ei kiinnosta selkeät provot, kuvaketjut, alapääkarvoitusjutut, julkkisten haukkumiset, tv-ohjelmat tai nämä "olen salarakas, kysy mitä haluat" -jutut.

Asiallisesti kirjoitetut jutut kiinnostaa, ihmissuhdejutut, kaikenlainen kasvatukseen liittyvä, myös välikausihaalarijutut, usein myös joku uskontoon liippaava, myös ruokavinkit kelpaa.

Kivaaaaa
Juuri nämä "Olen 40v. ja minulla on kaksi lasta. Mitä haluat kysyä minulta?" jutut. Mikä niissä on se järki? Säälittävää. Tylsiä myös : Juuri nuo merkki- jutut ja mitä tekisin ruoaksi, mitä teen kun mies pettää...

Mielenkiintoisia: Nimijutut. Moraalia koskevat asiat. Erilaisten lasten kasvatus.

skdjf
[QUOTE="hmm";29009818]Tykkään lukea ihmissuhdeongelmista, hassuista sattumuksista, keskusteluja uutisista, hyviä mielipiteitä, hauskoja provoja.

En lue lainkaan kuvaketjuja, mustien pölötysketjuja, työäidit vs kotiäidit tappeluja, haukkumisketjuja..[/QUOTE]

Peesi.

Yhteistyössä